دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» چگونه افراد منفی و سمی را از زندگیمان دور کنیم

چگونه افراد منفی و سمی را از زندگیمان دور کنیم

برای دوری از افراد سمی ، لازم است بدانیم که فرد سمی است و حتی اگر به ما آسیب برساند ، لازم است که به نفع خودمان باشد که از آنها دوری کنیم.

زندگی خیلی کوتاه است تا بار افراد سمی را روی ما بگذارد. به همین دلیل ، ما باید از این افراد مضر دور بمانیم تا بیشتر از این بر ما تأثیر نگذارند. مردم رفتاری دارند که به آرامی ما را آزار می دهد. در این مقاله ، در مورد چگونگی تشخیص افراد سمی در اطراف خود صحبت خواهیم کرد.

مهربانی مانعی برای جلوگیری از افراد سمی نیست. هیچ کس مجبور نیست این بار را تحمل کند که فقط مشکلات ، استرس و اضطراب به همراه دارد. یاد بگیرید که بگویید "نه" و زندگی خود را طبق قوانین خود انجام دهید.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟


از افراد سمی و منفی دور شوید

اول از همه ، باید بدانید که شما نمی توانید کسی را که اهل مشاجره است یا شخصیت متفاوتی نسبت به شما داشته باشد ، نامگذاری کنید. شخصیت سمی بسیار بیشتر از یک تضاد شخصیتی ساده است. علاوه بر این ، همیشه باید از خودتان آگاه باشید. آیا تاکنون فکر کرده اید که ممکن است فرد سمی بین خانواده یا دوستان شما باشد؟


افراد سمی: گرایش خشن

مهم نیست که باور کردن چقدر سخت باشد ، افرادی وجود دارند که قصد رنج و لذت بردن از آن را دارند. این خشونت سطوح مختلفی دارد و به طرق مختلف بروز می کند. اگرچه رفتارهای پرخاشگرانه در جامعه به طور کلی مورد استقبال قرار می گیرد و همیشه بهانه ای ارائه می شود ، اما این بهانه ای نیست.


خویشاوند ، دوست یا شریک زندگی شما ... مهم نیست که از کجا ناشی شود ، از همان ابتدا از رفتار پرخاشگرانه جلوگیری کنید. اجازه ندهید کسی از این طریق به شما نزدیک شود. هیچ بهانه ای برای کسی وجود ندارد که بر سر شما فریاد بکشد ، حمله کند یا شما را تحقیر کند.


شرایطی مانند خلق و خوی بد ، بحث و گفتگو ، عصبانیت و تحقیر نباید به وقایع مکرر در زندگی شما تبدیل شود.


رفتارهای درگیری

خودخواهی اساس چنین رفتاری است. این افراد فکر می کنند که دنیا فقط به دور خودشان می چرخد ​​و علاوه بر این ، آنها فقط وقتی به چیزی احتیاج دارند با شما تماس می گیرند ، مهم است که زودهنگام آنها را تشخیص داده و هر چه سریع تر این رفتارها را متوقف کنید.


طبیعی است که هنگام رد کسی احساس گناه کنید. با این حال ، باید درک کنید که چنین افرادی دوستان واقعی شما نیستند. اگر فکر می کنید دوست شما بیشتر از آنچه درخواست می کنید درخواست می کند ، باید فاصله سالم بین آنها قرار دهید.


متفکران منفی

برای ایجاد یک قیاس ، افراد منفی مانند خون آشام های احساسی هستند که شادی و زندگی شما را جذب می کنند. در حالی که ممکن است فرصتهای خوبی بوجود بیاید ، آنها هر موقعیتی را یک مشکل یا یک چالش می دانند.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟


چنین افرادی مانند متخصصان ترس هستند. هر وقت برنامه ای را برای آنها می گویید ، آنها مطمئناً خطرات احتمالی را پیشنهاد می کنند. اگر به آنها گوش فرا دهید ، سر شما از بی احتیاطی و تردید پر خواهد شد.


افراد سمی: مطالبه بدهی مداوم

ممکن است افراد هر از گاهی مشکلات اقتصادی داشته باشند. این همیشه یک وضعیت خطرناک نیست و نشانگر این نیست که فرد سمی است. با این حال ، این مشکل است که دوست شما به شما وام به شما پول نمی دهد. افراد سمی همیشه بهانه ای برای جلوگیری از مسئولیت ها دارند و هرگز اعتراف نمی کنند که اشتباه کرده اند.


شما می توانید به راحتی این نوع افراد سمی را تشخیص دهید که آنها پول زیادی را صرف بسیاری از کارها می کنند و فقط بدهی خود را نمی پردازند. به یاد داشته باشید ، اگر کسی یک بار به شما خیانت کند ، تقصیر اوست. اما اگر همین اتفاق برای بار دوم رخ دهد ، تقصیر شماست.


افراد حسود

هیچ چیز بدتر از داشتن یک دوست حسود سمی نیست. دوستان شما که به جای اینکه از شما خوشحال شوند ، نسبت به چیزهای زیبایی که برای شما پیش می آید حسادت می کنند ، افراد سمی هستند. این افراد حسود نسبت به شما کینه دارند و دیر یا زود دشمن می شوند.


افراد حسود تمام تلاشهای شما را برای دستیابی به چیزی نادیده می گیرند و هرگز به آنچه که دارند ارزش نمی دهند. علاوه بر این ، آنها دائماً از زندگی دیگران مراقبت می کنند و همیشه در یک مجموعه عقاید قرار دارند. این افراد سمی از یک موقعیت اجتماعی تا ظاهر یا شریک زندگی می توانند به همه چیز حسادت کنند.


چگونه به طور صحیح از افراد مسموم جلوگیری شود؟

با رعایت این نکات می توانید از آسیب رساندن افراد سمی به شما جلوگیری کنید.

ابتدا یک معیار سالم برای روابط تعیین کنید و هرگز باور نکنید که یک رفتار سمی طبیعی است.

به کسی که نمی تواند راز نگه دارد اعتماد نکنید.

اجازه ندهید که شما را تحقیر کنند یا احساس بی ارزشی کنند.

به یاد داشته باشید که کسی که در مورد شخص دیگری با شما بد صحبت می کند ممکن است درباره کسی با شما بد صحبت کند. مراقب باشید تا از شایعات دوری کنید ، شایعات برای کسی فایده ای ندارد.

همچنین این را به خاطر داشته باشید که افرادی که به آنچه می گویند معنی نمی دهند هرگز دوست خوبی نیستند.

نکته مهم دیگر این است که بتوانیم صادقانه با موقعیت ها روبرو شویم.

سرانجام ، هرگز به افرادی که از دیگران برای رهبری استفاده می کنند ، اعتماد نکنید.


ترجمه از مهناز خلج زاده مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده