دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» علائم هشدار دهنده بیماری های روانی

علائم هشدار دهنده بیماری های روانی

برخی از اختلالات مربوط به رفتار ، خلق و خو یا ارتباط با دیگران نشانگر یک بیماری روانی است. چنین علائمی باید در اسرع وقت درمان شود.

برخی از اختلالات بر رفتار و نگرش تأثیر می گذارند و باعث تغییر ناگهانی خلق و خو می شوند. هر کدام علائم بیماری روانی را نشان می دهد که به دلایل زیادی می تواند ایجاد شود. این ها عواقب جدی برای سلامتی دارد. حتی اگر این شرایط موقتی باشد. هنگامی که علائم برای مدت زمانی مشخصی ادامه داشته باشد ، ممکن است بیانگر یک وضعیت روانی باشد. برعکس ، این علائم را می توان هنگام درمان به موقع کنترل کرد.


گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

برخی از علائم توسط فرد مبتلا قابل تشخیص است. اما در موارد دیگر ، این شخص ثالثی است که چنین ناهنجاری هایی را در رفتار خود درک می کند. بسیاری از این موارد شامل ترس ، درد ، درگیری در روابط بین فردی ، از دست دادن استقلال ، انزوا و غیره است. انعکاس موقعیت ها است.


در این مقاله ، در مورد برخی از علائمی که ممکن است نشانگر وجود بیماری روانی در فرد باشد صحبت خواهیم کرد:


اختلالات خواب


عدم خواب آرام از مهمترین علائم بیماری روانی است. به عنوان یک بی خوابی در اندام های شدید یا برعکس ، خستگی مزمن ظاهر می شود.

علاوه بر این ، آنها می توانند از طریق قسمت های خواب آور یا کابوس ها اتفاق بیفتند.


بیماری روانی و فوبیا


فوبیا می تواند حالت روانی را نشان دهد. شایع ترین آنها ترس از ترک خانه است. هراس اجتماعی یا ترس از تعامل با دیگران. ترس از ورود به جمع ، که با نام آنوکلوفوبیا نیز شناخته می شود ، نیز یکی از رایج ترین آنها است. فوبیا همچنین علیه حیوانات ، اشیاء یا موقعیتهای خاص وجود دارد.

توجه داشته باشید که فوبیا به طور مستقیم بر رفتار و توانایی فرد در سازگاری با محیط فرد در افراد مبتلا به این علائم تأثیر می گذارد.


تغییر حالت عاطفی


هر کس ممکن است احساس غم ، اضطراب ، عصبی بودن ، بی قراری ، عصبانیت کند و ممکن است از چیزهای شادی برخوردار نباشد. با این حال ، هنگامی که این اتفاقات بدون دلیل معتبر رخ دهد ، به علائم مهمی تبدیل می شوند. متأسفانه ، این حالات می تواند منجر به بیگانگی افراد عزیز یا مشکلات در روابط شود.


چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

تحریف واقعیت


کسانی که از بیماری های روانی رنج می برند واقعیتی متفاوت از آنچه مردم عادی درک می کنند درک می کنند. توجه داشته باشید که این هیچ ارتباطی با نظرات سیاسی و مذهبی ندارد. این در واقع بیشتر مربوط به یک اختلال عملکرد واقعی است. یک نمونه افراطی از این امر با دیدن توهم یا توهم (البته بدون داروهای روانگردان) شناخته شده است.


تغییر در عادات غذا خوردن


اختلالات خوردن نیز نشانه بیماری روانی است. کسانی هستند که ناگهان بدون توجه به وخیم شدن در بدن و سلامتی خود ، شروع به خوردن غیرقابل کنترل می کنند. در مقابل ، کسانی نیز هستند که از خوردن غذا خودداری می کنند زیرا فکر می کنند به دلیل تصاویر تحریف شده خود اضافه وزن دارند. مشکلاتی از قبیل بی اشتهایی و بولیمی مانند این شروع می شود و این نیز با علائم قبلی تحریف واقعیت مرتبط است.


اعتیاد


سوء مصرف مواد یا فعالیتهای دیگری که تحت کنترل شخص نیست از علائم شایع بیماری روانی است. در این زمینه ، اعتیاد عادات بدی است که افراد با حمایت از خانواده ها و اجتماعات خود می توانند آن را کنترل و بر آن غلبه کنند.

در عمل ، برای فرد با شخصیت وابسته کاملاً دشوار است که متوجه اختلال خود شود. اعتیادها در بسیاری از مقوله ها از جمله سوء مصرف مواد ، اجباری خوردن و قمار ، سادیسم ، مازوخیسم و ​​حتی یک تعهد وسواسی به وسایل الکترونیکی آنها وجود دارد.


بیماری ذهنی و تمایل جسمی



کاهش میل جسمی اغلب با شرایط روحی خاصی مانند افسردگی همراه است. با این حال ، برخی از علائم وجود دارد که همچنین نشان دهنده یک بیماری روانی احتمالی مربوط به عادات جسمی است. عودکننده ترین علائم سادوماسوشیسم و ​​سایر علائم پارافیلیال است.


اختلال شناختی یا اختلال حافظه


دشواری در ارتباط با کارها و افراد یا مشکل در فهم مردم و موقعیتها نیز نشانه بیماری روانی است. موارد مشابه با افزایش از دست دادن حافظه رخ می دهد.

برخی از افراد شروع به تشخیص اینکه فراموش می کنند چراغ ها را خاموش می کنند. آنها همچنین عزیزان یا دوستان خود را نمی شناسند. این علامتی است که برای جلوگیری از تصادفات و آسیب روانی بیشتر باید به سرعت درمان شود.


خصومت و عصبانیت شدید


ناتوانی در مقابله با استرس باعث عصبانیت غیرقابل کنترل می شود. بنابراین ، تنتورهای خنک بزرگتر هستند و می توانند به اعمال خشونت آمیز منجر شوند. اگر تکانه ها کنترل نشوند ، در محیط کار و سایر روابط بین فردی عواقب جدی خواهد داشت.


افکار خودکشی


تمایل مکرر برای پایان دادن به زندگی وی ، یکی از بارزترین علائم یک وضعیت روحی است. این امر به ویژه در صورتی صحیح است که فرد در زندگی خود موفقیت خاصی داشته باشد و ضررهای قابل توجهی نداشته باشد. احساس بی فایده یا عدم امکان سازگاری یک عامل مشترک در جذاب کردن ایده خودکشی است. مهم این است که افرادی که دارای افکار خودکشی هستند ، شجاعت داشته باشند که صحبت کنند و از دیگران کمک بگیرند تا از این طریق جدا و جدا نشوند.



عوامل خطر زیادی وجود دارد که می توانند علائم را تحت تأثیر قرار دهند ، اما تعیین کننده نیستند مثل:


تجربه های آسیب زای اخیر یا گذشته.

محیط خشونت یا رها کردن.

یافتن بیماری روانی در گذشته.

جراحتی که می تواند باعث آسیب مغزی شود.

قرار گرفتن در معرض مداوم در شرایط استرس زا.


بیماری های روانی بسیار شایع تر از آن چیزی است که می توانید تصور کنید. آنها همچنین در هر سنی ، در هر طبقه اجتماعی ، حرفه ای یا فرهنگی دیده می شوند. بنابراین در بیشتر موارد لازم است برای بررسی یا بهبود این شرایط به دنبال کمک باشید.


ترجمه از مهناز خلج زاده مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده