دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» درمان طبیعی ترک نیکوتین

درمان طبیعی ترک نیکوتین

3 روش درمانی طبیعی برای ترک اعتیاد به نیکوتین


آیا می دانید درمان های طبیعی وجود دارد که می توانید برای خلاص شدن از اعتیاد به نیکوتین استفاده کنید؟ در این مقاله ، این روش های درمانی طبیعی را بررسی کنید.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟


اعتیاد به نیکوتین یک مشکل جدی است. اگرچه بیشتر افراد سیگاری می خواهند از این عادت های مضر خلاص شوند ، اما اعتیاد ایجاد شده توسط نیکوتین در سیگار ، این کار را بسیار دشوار می کند. در این مقاله 3 روش درمانی طبیعی را بشناسید که می توانید در مقابل اعتیاد به نیکوتین امتحان کنید.


با تشکر از این روش های درمانی ، می توانید سیگار کشیدن را راحت تر کنار بگذارید و در یک زمان کوتاه تر به هدف خود برسید.


درمانهای طبیعی علیه اعتیاد به نیکوتین

این می تواند جایگزین خوبی برای متوسل شدن به درمان های طبیعی علیه اعتیاد به نیکوتین باشد. در زیر برخی گیاهان و سایر مواد تشکیل دهنده را گردآوری کرده ایم که ترک سیگار را برای شما راحت تر می کند.


1. مبارزه با سیتینین در برابر اعتیاد به نیکوتین


اگرچه سیتیزین دارای محتوای طبیعی است ، اما نباید آن را بدون مشورت با پزشک مصرف کرد.


همانطور که در مقاله ترک سیگار و بیماران قلبی و عروقی ذکر شده است ، یکی از گزینه های طبیعی است که می توان در مقابل اعتیاد به نیکوتین به سیتیزین مصرف کرد. مناسب بودن این گزینه همچنین توسط آزمایشات بالینی پشتیبانی می شود.


سیتیزین عصاره گیاهی است که در بذرهای Cyrisus laburnum یافت می شود و در حال حاضر در کشورهای شوروی برای ترک سیگار استفاده می شود. در اینجا کارهایی که باید برای این درمان طبیعی انجام دهید:

با پزشک خود مشورت کنید.

سپس در صورت لزوم قرص سیتیزین را مصرف کنید.

در روزهای اول ، باید 6 قرص استفاده کنید.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

از روز 3 باید به تدریج دوز را کاهش دهید.

می توانید از این عصاره گیاهی فقط 25 روز استفاده کنید. پیش بینی می شود در این مدت بر اعتیاد به نیکوتین غلبه شود. پایدار باشید البته قطعاً قبل از مصرف این قرص ها باید با پزشک خود مشورت کنید.


2. پیچک ژاپنی


پیچک ژاپنی Pueraria lobata گزینه دیگری است که می توان در مقابل اعتیاد به نیکوتین مصرف کرد. ریشه پیچک ژاپنی به منظور ترک سیگار مصرف می شود. با تشکر از ویژگی های آن که نقش موثری در کاهش مصرف نیکوتین دارد.


شما می توانید این گیاهان دارویی را که می توانید در مقابل اعتیاد به نیکوتین مصرف کنید به روش های مختلفی خریداری کنید. توصیه می کنیم روشی را انتخاب کنید که متناسب با سبک زندگی شما باشد و پزشک شما را توصیه کند.


قرص را باید روزانه 5-6 عدد قرص مصرف کنید و روز به روز قرص خود را کاهش دهید.

پودرش را می توانید به وعده غذایی خود اضافه کنید یا آن را در آب حل کنید. ما توصیه نمی کنیم که آن را با آب مصرف کنید زیرا خیلی خوش طعم نیست.

عصاره گیاه می توانید قطره ای از پیچک پیچ ژاپنی را در آب فرو کنید یا آن را مستقیماً مصرف کنید.


3. هومیوپاتی



علاوه بر این درمان های طبیعی ، پشتیبانی پزشکی و اراده شما نیز برای کنار گذاشتن این عادت بد همراه شما خواهد بود.


گزینه دیگری که در مورد اعتیاد به نیکوتین پیشنهاد خواهیم کرد ، روش درمانی طبیعی است که به هومیوپاتی معروف است. که این گزینه نتایج بسیار خوبی می دهد.


هومیوپاتی یک درمان مکمل است. بنابراین می توانید علاوه بر دو گزینه ای که در بالا ارائه کردیم از روش هومیوپاتی نیز استفاده کنید.


در این روش از قرص های بدون منع مصرف برای سلامتی استفاده می شود. به عنوان یک جایگزین برای این قرص ها ، به عنوان مثال ، از گل های باخ نیز می توان استفاده کرد.


توجه: از آنجا که کفایت روشهای درمانی جایگزین که برای ترک سیگار استفاده می شود کاملاً تأیید نشده است ، باید در طول این برنامه ها با پزشک خود مشورت کنید.


این باور بزرگی است که این داروهای طبیعی به تنهایی در مقابل اعتیاد به نیکوتین کار می کنند ، اشتباه بزرگی خواهد بود. بسیار مهم است که بخواهید سیگار را ترک کنید و آگاه باشید که ممکن است در بعضی از نقاط دچار اضطراب شوید.


در چنین لحظاتی باید به اراده خود و روشهای درمانی طبیعی که ذکر کردیم اعتماد کنید. اعتقاد به اینکه می توانید بر اعتیاد خود غلبه کنید اولین قدم برای این کار است.


ترک سیگار آسان نیست. بنابراین توصیه می کنیم از مناطقی که می توانید سیگار بکشید دوری کنید.


امیدواریم که این مقاله به شما در غلبه بر اعتیاد به نیکوتین و ترک سیگار کمک کند.


ترجمه از مهناز خلج زاده مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده