خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونگی از بین بردن افکار منفی که باعث افسردگی میشوند

چگونگی از بین بردن افکار منفی که باعث افسردگی میشوند

شما ممکن است بخواهید کسی را نبینید یا خانه خود را ترک کنید ، اما برخی از راه های زنده ماندن از اوقات بد ، معاشرت و ورزش در فضای باز است. بیاموزید که چگونه می توانید با نگرش مثبت به مقابله با اوقات سخت بپردازید.

استرس ، روابط انسانی و ناامیدی از زندگی روزمره برخی از دلایلی است که می تواند باعث افسردگی افراد شود. با این حال ، می توان بر اوضاع بد غلبه کرد و بر موانعی که پیش می آید ، غلبه کرد.


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

همه ما دوران زندگی خوب و بد را پشت سر می گذاریم. با این وجود ، بعضی اوقات بد می تواند باعث افسردگی شود که می تواند بر زندگی روزمره و روابط شما با افراد دیگر تأثیر بگذارد. بنابراین ، در این مقاله ، سه نکته را با شما در میان می گذاریم که قطعاً به شما کمک می کند تا از اوضاع سخت گذر کنید.


راه های گذراندن اوقات بد چیست؟


در زیر در مورد چند نکته ای که می توانید برای گذراندن اوقات بد استفاده کنید صحبت خواهیم کرد. اگر می توانید این موارد را در خاطر داشته باشید ، ما مطمئن هستیم که می توانید بر همه چیزهایی که در ذهن خود قرار می دهید غلبه کنید!


1. مثبت بیاندیشید


اولین توصیه ما برای گذراندن اوقات بد ، داشتن ذهنیت مثبت است. بعضی اوقات افسردگی راهی را برای افکارمان ، چگونگی دیدن خودمان و انتظاراتمان از آینده باز می کند. به یاد بیاورید که وقتی چنین افکاری پدید می آید واقعیت تحریف می شود ، نشانه افسردگی است.


به همین ترتیب ، به یاد داشته باشید که اگر ذهنیت شما تغییر نکند شکستن این چرخه غیرممکن است. برای از بین بردن افکار منفی که باعث افسردگی شما می شود یک نگرش مثبت لازم است. متعادل تر فکر کردن می تواند به شما کمک کند درک کنید که امور به همان شکلی که فکر می کنید بد نیستند.


در این زمینه ، برای تقویت ذهنیت مثبت ، باید مطمئن باشید که در مرحله گذار هستید که می توانید بر آن غلبه کنید ، و زمان های بهتری فرا می رسد. به لطف یک طرز فکر مثبت ، شما نه تنها قادر خواهید بود بر سری شکستهایی که تجربه کرده اید غلبه کنید ، بلکه اگر موفق شوید الگوهای فکری خود را تغییر دهید تا یک عمر ادامه یابد ، بسیار قدرتمندتر از آن خواهید بود.


2. معاشرت کنید


باید بدانید که یکی از مهمترین معضلات ، معاشرت کردن برای گذراندن دوران بد است. این ممکن است نیاز به تلاش داشته باشد ، اما سعی کنید فعالیت های اجتماعی خود را حفظ کنید. در این زمان ، ما می دانیم که شما ممکن است به فضای خودتان احتیاج داشته باشید و بخواهید از افرادی که می توانند احساس بهتری برای شما ایجاد کنند ، دوری کنید.


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

با این حال ، ارتباطات چهره به چهره از همین حالا باید به یک اولویت تبدیل شود. این یعنی؛ در حالی که رسانه های اجتماعی و مکالمات تلفنی راهی عالی برای ارتباط با یکدیگر هستند ، آنها نمی توانند نوع فعالیت های چهره به چهره خود را برای شما فراهم کنند.


در این فرایند ، صرفاً صحبت با دوستان به شما این امکان را می دهد تا احساس خود را توضیح دهید تا بتوانید از مشاوره مناسب استفاده کنید. به یاد داشته باشید که این زمانی است که شما به پشتیبانی مورد نیاز خود نیاز دارید. بنابراین ، نسبت به آن احساس بدی نکنید و از دوستان و عزیزان خود بخاطر توصیه های خوبشان تشکر کنید.


3. فعالیت داشته باشید


ورزش بدن شما را با احساسات خوب پر می کند .

سرانجام ، اگر افسرده هستید ، مهم است که سعی کنید حرکت و ورزش کنید. بسته بودن در خانه یکی از بدترین کارهاست ، زیرا هیچ کاری نمی کند جز این که شما را ناراحت تر کند.


به همین ترتیب ، ورزش ابزاری قدرتمند برای مقابله با افسردگی است و یکی از بهترین ابزارهای شما برای گذراندن شرایط سخت است. برای بهبود روحیه خود سعی کنید حداقل 30 دقیقه در روز ورزش کنید. این تمرین به شما کمک می کند احساس پر انرژی بودن کنید.


توصیه می کنیم تمریناتی را انجام دهید که مداوم و ریتمیک باشد و به شما امکان حرکت دست و پا را می دهد. مثلا؛ می توانید کارهایی مانند آهسته دویدن ، رقصیدن ، شنا ، بلند کردن وزنه ها یا دوچرخه سواری انجام دهید. همچنین می توانید در کنار سایر افراد به آموزش بپردازید زیرا این امر به شما کمک می کند تا انگیزه داشته باشید.


در آخر ، به خاطر داشته باشید که مسیری که برای غلبه بر اوضاع بد به شما پیشنهاد می دهیم باید راهنمایی در مورد نحوه عمل هنگام گذر از اوقات دشوار باشد. اگر به شدت افسرده هستید یا افکار خودکشی دارید ، باید با پزشک یا یک متخصص بهداشت روان مشورت کنید.


به یاد داشته باشید که مثبت باشید و بدانید که این بخشی از فرایندی است که به شما کمک می کند تا احساس بهتری پیدا کنید.


ترجمه از مهناز خلج زاده مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده