خرید از سراسر دنیا


» خواص شیر جو دوسر

خواص شیر جو دوسر

شیر جو دوسر/ ویژگی ها و فواید آن


شیر جو یک نوشیدنی با مواد مغذی بالا است که از جمله موارد دیگر به جلوگیری از مشکلات متابولیک و گوارش کمک می کند.


فواید بیشمار شیر جو دوسر ، این شیر جایگزین خوبی برای افراد وگان یا گیاهخواران است. شیر جو دوسر برای افرادی که مایل به نوشیدن نوشیدنی های حیوانی یا عدم تحمل لاکتوز نیستند بسیار عالی است.


گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

به هر صورت ، شیر جو دوسر یک گزینه طبیعی عالی است ، حتی برای افراد کوچک در خانه شما نیز به دلیل ارزش غذایی و فواید آن بسیار مناسب است.


شیر جو دوسر/ مزایا/ اطلاعات ارزش غذایی شیر شیر جو


مواد مغذی زیر را می توانید در 100 میلی لیتر شیر جو دوسر پیدا کنید:


1 گرم پروتئین

0.04 گرم سدیم

0٪ کلسترول

0٪ لاکتوز

چربی 1.5 گرم (42٪ چربیهای اشباع نشده)

9.7٪ فیبر


به دلیل ویژگی های آن ، همانطور که می بینید ، شیر جو دوسر برای افرادی که قادر به مصرف لاکتوز نیستند و یا چربی بالایی در خون دارند ، فواید زیادی دارد. همچنین مقدار سدیم کم آن ، آن را برای افرادی که فشار خون بالا دارند ، گزینه مناسبی می کند.


شیر جو دوسر/خواص تغذیه ای


جو دوسر یک غذای پر فیبر است که برای سلامتی گوارش شما فواید زیادی دارد.

فواید شیر جو دوسر شامل بسیاری از مواد مغذی ضروری و بسیاری از ویژگی ها است که برای یک رژیم غذایی سالم ، متنوع و متعادل ایده آل است.


فیبر


شیر جو دوسر فیبر خوبی برای بدن شما فراهم می کند ، که برای عملکرد صحیح روده شما ضروری است ، همچنین به تنظیم روده شما کمک می کند و به جلوگیری یا درمان یبوست کمک می کند.


کربوهیدرات


این نوشیدنی تأمین کننده انرژی است ، قبل از هر چیز حاوی مقادیر زیادی کربوهیدرات سالم است. در حقیقت ، 100 گرم شیر جو دوسر حدود 10 گرم کربوهیدرات برای بدن شما فراهم می کند.


محتوای پروتئین بالا


شیر جو از نظر پروتئین بسیار زیاد است ، اما طبق شواهد ، پروتئین بسیار کمتری نسبت به نوشیدنی های مبتنی بر حیوانات مانند شیر گاو تأمین می کند. با این حال ، 1 فنجان شیر جو دوسر هنوز 2 گرم پروتئین دارد.


محتوای ویتامین B بالا


یکی دیگر از مزایای شیر جو دوسر این است که ویتامین B را تأمین می کند ، که برای سیستم عصبی شما ضروری است.


درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

اسیدهای آمینه مورد نیاز


شیر جو دوسر همچنین حاوی مقدار مناسبی از اسیدهای آمینه ضروری است که به بدن شما کمک می کند بافت های جدیدی تولید کند و از سیستم های عضلانی و عصبی شما محافظت کند.


محتوای کلسیم بالا


اگرچه شما به طور معمول کلسیم را با محصولات لبنی مرتبط می دانید ، اما آیا می دانید که 100 گرم شیر جو حاوی 120 میلی گرم کلسیم است؟ این ماده معدنی به سلامت استخوان های شما کمک می کند ، به رشد آنها کمک می کند و آنها را قوی و سالم نگه می دارد.


فواید سلامتی شیر جو دوسر


جو دوسر ماده غذایی مؤثر برای محافظت یا بهبود سلامت ما است چونکه:


1. کلسترول را کاهش می دهد


شیر جو حاوی کلسترول نیست و حتی این نوشیدنی منبع عالی محسوب می شود که به بدن کمک می کند مقادیر بالای چربی خون را کاهش دهد. این شامل نه تنها کلسترول بلکه تری گلیسیرید نیز می شود.


علاوه بر این ، همانطور که مطالعات تأیید کرده اند ، مصرف جو دوسر به طور مرتب از چاقی جلوگیری می کند و توزیع چربی جلوپیری کرده ، همچنین عملکرد کبد شما را بهبود می بخشد.


2. به تمیز کردن بدن کمک می کند


شیر جو دوسر پاک کننده است ، به این معنی که کمک به شما در سالم ماندن و تمیز نگه داشتن بدن به شما کمک می کند.


3. قند خون شما را کنترل می کند


شیر جو دوسر فعالیت لوزالمعده را تقویت می کند و منبعی از کربوهیدرات ها و فیبرها را است. بنابراین برای تثبیت قند خون گزینه مناسبی برای افراد دیابتی وابسته به انسولین است. به عنوان مثال ، نوشیدن شیر جو دوسر برای صبحانه به شما کمک می کند تا قند خون خود را کنترل کنید.


4- محافظت از سرطان


برخی مطالعات در ایالات متحده ، مصرف این شیر را به محافظت در برابر برخی از انواع سرطان ، مانند سرطان روده بزرگ ، سرطان سینه و سرطان پروستات مرتبط کرده است. این امر به ویژه در زمانی که سالانه میزان سرطان در حال افزایش است بسیار مهم است.


5- سلامت گوارش را بهبود می بخشد



بسیاری از مبتلایان به زخم معده برای رفع علائم خود روزانه شیر جو دوسر می نوشند. این کار همچنین به سوزش سر دل ، گاستریت ، یبوست (همراه با یک نوشیدنی کامل غلات) یا اسهال (همراه با نوشیدنی غلات پوسته شده) و نفخ کمک می کند.


در نتیجه امیدواریم که تمام این اطلاعات برای شما مفید باشد. سعی کنید این نوشیدنی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید ، ما مطمئن هستیم که از مزایای مختلف شیر جو دوسر لذت خواهید برد.


مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده