خرید از سراسر دنیا


» درمان های طبیعی و راه های پیشگیری از بواسیر

درمان های طبیعی و راه های پیشگیری از بواسیر


برای جلوگیری از بواسیر ، یعنی بافت نرم به نام بواسیر ، باید یک رژیم متعادل داشته باشید که سرشار از غذاهایی باشد که از یبوست جلوگیری می کند.


بواسیر در نتیجه التهاب رگها در روده و مقعد شکل می گیرد. از آنجا که از صحبت کردن در مورد این مشکل بیشتر افراد خجالت می کشند ، در مورد آن صحبت نمیکنند و ودر نتیجه مراجعه به دکتر دیر میشود.


بیماری های مربوط به بواسیر با احساس التهاب ، تورم و ناراحتی در رگ ها مشخص می شوند. التهاب اصلی در وزیکول متشکل از رگها و شریان ها در کانال مقعد ایجاد می شود. در ادامه مقاله به درمان های طبیعی بواسیر و راه های پیشگیری خواهیم پرداخت.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟


علائم متداول:


درد

التهاب

خونریزی (در بعضی موارد)



این بیماری چهار مرحله دارد:


مرحله 1

هموروئید تا حدودی رشد کرده است ، اما نمی توان از خارج مقعد مشاهده کرد. معمولاً علائمی ایجاد نمی کند و فقط توسط پزشک قابل تشخیص است.


مرحله 2

در طول دفع مدفوع از مقعد خارج می شود اما با اتمام عمل به محل طبیعی خود برمی گردد.


مرحله 3

بواسیر در خارج از مقعد ظاهر می شود و فقط با کمک انگشت خود بیمار قابل فشار است. در این مرحله بواسیر می تواند در حین دفع و یا بدون هیچ چیز بیرون بیاید.


مرحله 4

در این مرحله ، نوک بواسیر در خارج از مقعد ظاهر می شود و مانند مرحله قبل ، نمی توان آن را با فشار به داخل بازگرداند. یكی از اصلی ترین دلایل بواسیر یبوست مزمن است كه باعث ایجاد فشار بیش از حد به ناحیه مقعد هنگام دفع مدفوع می شود.


حفاظت


اگر دلایل این بیماری را به خوبی بفهمیم ، می توانیم درک بهتری از نحوه درمان آن داشته باشیم. برای از بین بردن بیماری در صورت یبوست باید به طور مرتب غذاهای پر فیبر مصرف کنیم و آب زیادی بنوشیم.


اگر بدن ما به آب احتیاج داشته باشد ، آن را از روده ما می گیرد. که باعث می شود حرکات روده ما خشک و سخت شود و در نتیجه درد و ناراحتی به وجود آورد.


غذاهای پر فیبر


فیبر به دو نوع محلول و نامحلول تقسیم می شوند. هر دو نوع فیبر را باید در حدود 30 گرم در روز برای یک رژیم متعادل مصرف کرد.



فیبر محلول:


فیبر محلول می توانند در آب حل شوند. آنها اغلب برای حل مشکلات کلسترول و تعادل در میزان قند خون استفاده می شوند. فیبرهای محلول هضم را کند می کنند.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع


در چه چیزی پیدا شده اند؟


در غلات ، حبوبات خشک ، میوه ها (توت فرنگی ، تمشک ، سیب ، آلو ، لیمو ، پرتقال) ، سبزیجات (چغندر ، کنگر فرنگی ، خیار ، مارچوبه ، هویج و کدو)


فیبر نامحلول:


فیبر نامحلول در آب حل نمی شوند. این نوع فیبر هضم را سرعت می بخشد. با افزایش مقدار مدفوع و نرم شدن روده و از یبوست جلوگیری می کنند.


در چه چیزی پیدا شده اند؟


آنها در نان سبوس دار ، میوه های کامل ، میوه های خشک ، سبوس ، سبزیجات یافت می شوند. هر دو نوع فیبر برای سلامتی روده و همچنین برای اطمینان از تجزیه شدن ذرات موجود در آن ضروری است. برای اینکه فیبرها ،غذایی مؤثر باشند ، باید روزانه مصرف شوند.


روشهای درمانی طبیعی بواسیر


آلوئه ورا یک گیاه شگفت انگیز برای از بین بردن احساس سوزش است که با بواسیر ایجاد می شود. برای این کار ، ناحیه را به آرامی تمیز کنید ، سپس یک برگ آلوئه ورا را به نصف برش داده و آن را روی ناحیه بمالید. می توانید این روش را در طول روز تکرار کنید.


می توانید از چای بابونه در برابر سوزش و احساس درد استفاده کنید. برای حمام ، چای بابونه ای را که آماده کرده اید در یک تشت بزرگ قرار دهید ، هنگامی که خنک شود ، ناحیه مشکل را درون این مایع فرو کنید و حدود ده دقیقه آن را بگذارید. بابونه درد و احساس سوزش ناشی از بیماری را کاهش می دهد.


اگر علائم بدتر شود ، قطعاً باید به دنبال کمک حرفه ای باشید. روشهای درمانی طبیعی فقط برای موارد خفیف توصیه می شود.


ترجمه از مهناز خلج زاده مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده