دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» از بین بردن نفخ شکم

از بین بردن نفخ شکم

9 نکته برای مبارزه با نفخ شکم


برای کاهش نفخ شکم ، باید چندین نکته را در نظر بگیرید. بیاموزید که نفخ را کنترل کنید و کمر خود را با این نکات بهداشتی باریک نگه دارید.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع


بسیاری از افرادی که سعی در کاهش وزن دارند نیز می خواهند نفخ شکم را کاهش دهند ، زیرا این وظیفه ای است که حتی از کاهش وزن هم سخت تر است ، در مقاله ما می خواهیم 9 نکته ساده و شگفت آور را با شما در میان بگذاریم تا نفخ شکم را در مدت 15 روز با استفاده از غذا و برخی نکات مؤثر کاهش دهیم.


چرا کاهش نفخ شکم بسیار دشوار است؟


حتی اگر وزن خود را کاهش دهید یا به طور طبیعی لاغرهستید ، خلاص شدن از شر التهاب شکم بعضی اوقات ممکن است دشوار باشد. یادآوری این نکته بسیار مهم است که این بیماری ممکن است مربوط به هورمون ها ، هضم و حتی وضعیت بدن شما باشد.


هر گونه عدم تعادل می تواند باعث نفخ در ناحیه شکم شود. در چنین مواردی ، شما همچنین باید یاد بگیرید که چه عواملی باعث ایجاد این اختلال و چگونگی بازگرداندن تعادل به طور طبیعی می شود.


1. به آرامی غذا بخورید


علت اصلی تورم شکم نوعی اختلال گوارشی است. در بیشتر موارد ، این اتفاق می افتد زیرا مردم غذای خود را به خوبی نمیجوند. به یاد داشته باشید ، هضم غذا ابتدا با بزاق دهان شما شروع می شود ، خصوصاً هنگام مصرف کربوهیدرات.


به همین دلیل ، اگر چیزی که می خورید را بجوید تا تقریباً مایع شود ، پیشرفت خوبی در هضم و ظاهر شکم خود مشاهده خواهید کرد. سالم ترین کاری که باید انجام شود این است که در یک محیط دلپذیر و بدون عجله و حواس پرتی غذا بخورید ، از گفتگوها یا بحث های شتابزده خودداری کنید.


2. اسموتی مخصوص صبحانه


از آنجا که بیشتر افراد به اندازه کافی غذای خود را نمی جویند ، می توانید هنگام استفاده از غذاهایی که مخلوط شده اند ، تورم شکم را کاهش دهید. یکی از گزینه ها اسموتی است که می توانید با ترکیب آن را درست کنید:

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟


میوه


سبزیجات برگ سبز


آجیل


شیر یا روغن نارگیل


جو دو سر


پودر کاکائو خالص


نوشیدن اسموتی خوب هر روز صبح به کاهش وزن بدون گرسنگی به شما کمک می کند و شما را در تمام طول روز انرژی می بخشد.


3. سوپ هنگام شام


در شب ، می توانید مثلا آب سبزیجات تازه مانند سوپ سبزیجات یا گازپاچو تهیه کنید. این کار را با یک پروتئین سبک (گوشت بدون چربی ، ماهی ، تخم مرغ ، پنیر تازه ، آووکادو یا آجیل) ترکیب کنید و یک شام کامل و متعادل میل کنید.


4- استفاده از ادویه


ادویه های زیادی وجود دارد که به شما در بهبود هضم غذا ، فعال کردن متابولیسم و ​​مبارزه با گاز و همچنین افزایش طعم وعده های غذایی کمک می کنند - این 5 ادویه برای کاهش التهاب شکم است.


توصیه می کنیم از ادویه های زیر استفاده کنید:


رازیانه


زیره


فلفل قرمز


آویشن


ریحان


5- ترکیب نکردن انواع غذا باهم


انواع غذاهایی که شما با هم ترکیب می کنید هم برای کاهش نفخ شکم و هم برای کاهش وزن و محافظت از سلامت کلی شما بسیار مهم است.


بنابراین علاوه بر اجتناب از میوه ها و دسرها برای شام ، شما باید غذاهای ساده و بدون مخلوط کردن انواع مختلف پروتئین را انتخاب کنید. بهتر است دسر را به عنوان میان وعده عصرانه انتخاب کنید.


6. یبوست را بررسی کنید


افرادی که از یبوست مزمن رنج می برند در صورت تمایل به معده صاف تر باید با این اختلال کنار بیایند. شما می توانید این کار را به طور طبیعی با استفاده از هر یک از راه حل های زیر انجام دهید:


بذر کتان


آلو


کیوی رسیده


چای کاسیا (بطور منظم)


اسموتی میوه و سبزیجات


غلات کامل


7. ورزش کنید


هر وقت در مورد چگونگی ورزش کردن برای کاهش وزن و شکل دادن به بدن شما صحبت می کنیم ، در مورد ناحیه کمر نیز صحبت می کنیم. هرگونه فعالیت قلبی و عروقی مانند دویدن ، رقصیدن یا ایروبیک باعث سفت شدن شکم و کمر می شود ، نفخ را کاهش می دهد و به شما در ساخت ماهیچه کمک می کند.


8- استرس را کاهش دهید


استرس تعادل هورمونی را تغییر می دهد. این امر به اندازه شکم شما نیز مربوط می شود. بنابراین ، در بسیاری از افراد تحت استرس ، تورم در شکم وجود دارد ، اگرچه بقیه بدن باریک است.


برای تسکین استرس ، برخی از ورزش ها را برای سوزاندن انرژی انجام دهید و علاوه بر یک رژیم متعادل ، از تکنیک های آرامش نیز استفاده کنید.


9. استراحت خوبی داشته باشید


عامل مهم دیگر استراحت در شب است. اگر خواب کافی نداشته باشید ، بدن شما تحت استرس و افزایش وزن قرار می گیرد. ساعات دقیقی برای استراحت وجود ندارد. هر فرد باید زمان مناسبی را برای خود پیدا کند و بدین ترتیب اطمینان حاصل کند که خواب او نیز ترمیم کننده و با کیفیت است.


ترجمه از مهناز خلج زاده مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده