ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» توصیه هایی برای داشتن زندگی سالم تر

توصیه هایی برای داشتن زندگی سالم تر

9 توصیه برای بالا بردن کیفیت زندگی


روزه گرفتن


روزه ، یکی از مباحث متداول سال گذشته ، به نظر می رسد امسال نیز ادامه یابد. طرفداران آن ادعا می کنند که ما باید ساعت هایی که می خوریم را محدود کنیم ، نه تنها برای کاهش وزن بلکه برای تقویت سیستم ایمنی بدن.


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

روزه های متناوب ، که امروزه بسیار پرطرفدار است ، می توان خلاصه کرد که محدود کردن زمان خوردن غذا به هشت ساعت در طول روز و عدم خوردن 16 ساعت شب است. اگرچه فواید این مدل تغذیه ای نیاز به تحقیقات بیشتری دارد ، اما ادعای سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن و در نتیجه کاهش وزن را تسهیل می کند.


ذهن آگاهی


تعریف کوتاه ذهن آگاهی یعنی آگاهی از تجربه کنونی و پذیرش آن است .ذهن آگاهی را می‌توان با روش‌های مختلف مانند مدیتیشن توسعه داد.


هرچه استرس هر ساله زندگی ما را بیشتر اشغال می کند ، داروهای جدیدی برای مبارزه با آن ظاهر می شوند. ذهن آگاهی از این نظر به یک اصطلاح جهانی مانند یوگا تبدیل شده است و از همین حالا کاربردهای گسترده ای را آغاز کرده است.


آکرو یوگا


اگرچه سرچشمه یوگا هزاران سال قدمت دارد ، اما می توان گفت که در اوایل دهه 2000 در سراسر جهان رواج یافت. محبوبیت یوگا ، که تناسب اندام و بدن را فراهم می کند ، کاهش نمی یابد. برعکس ، ما هر روز با گونه های مختلفی ملاقات می کنیم.


به نظر می رسد آکرو یوگا مورد علاقه امسال است. آکرو یوگا با ترکیب خرد یوگا با قدرت پویای آکروباتیک ، به صورت جفتی انجام می شود. گفته می شود این تمرین لذت بخش باعث تقویت احساس اعتماد ، شادی و وحدت می شود. اگرچه تصور می شود که تمارین آن نیاز به قدرت جدی در عضله دارند ، اما عمدتا مبتنی بر تکنیک است نه قدرت ، بنابراین تقریباً به همه گفته می شود که قادر به انجام این کار هستند.


تغذیه پایدار


با تغییر فرایند تولید و شرایط مصرف محصولات کشاورزی روز به روز تعداد بیشتری از افراد به گیاه خواران می پیوندند. به همین ترتیب ، محصولات بیشتری برای این اولویت جای در قفسه های فروشگاه ها می گیرند.

در سالهای اخیر ، مصرف نکردن محصولات حیوانی فراتر از انتخاب ایدئولوژیک بوده و از مزایای سلامتی آن بحث شده است. این واقعیت که گیاهخواران در معرض خطر ابتلا به بیماریهای قلبی عروقی هستند ، اساس این بحث را تشکیل می دهد.


کیفیت خواب


اهمیت کیفیت خواب و الگوهای خواب البته موضوع جدیدی نیست. از آنجا که با افزایش تعداد تحقیقات ، خواب چقدر برای سلامتی مهم است. تحقیقات نشان می دهد خواب کم کیفیت نه تنها باعث می شود که در طول روز خسته باشید بلکه بیماریهای مختلف ، اختلالات حافظه و تضعیف سیستم ایمنی بدن را نیز به دنبال دارد.


میان وعده های سالم


به نظر می رسد در سال 2019 ، ما تنقلات سالم زیادی را صرف می کنیم که به غیر از وعده های غذایی اصلی ، انرژی می دهند و آن را کامل نگه می دارند.


در سال های اخیر ، عبارت "دوری از غذای مضر و کم خاصیت" در میان توصیه های تغذیه ای گنجانده شده بود. امروزه ، بسیاری از دستور العمل های "تنقلات سالم" برای کسانی که دوست دارند میان وعده درست کنند ، به اشتراک گذاشته می شود ، گزینه های دیگری را حتی می توانید در فروشگاه مواد غذایی محله پیدا کنید.


سلامت مغز


از آنجایی که برخورداری از مغز سالم و قدرت تفكر تا پایان عمر، به ترك عادت های غلط مرتبط است حفظ سلامت مغز برای داشتن یک زندگی سالم ضروری است.


تکنولوژی های پوشیدنی


بدون شک ، فناوری بیشتر زندگی ما را تحت تاثیر قرار میدهد. این دستگاه ها مثلا میتوانند کیفیت خواب ما را اندازه می گیرند،میزان کالری سوزانده شده ما در طول روز را مشخص کنند،ضربان قلب ما را اندازه بگیرند و...، روز به روز با طرح های ارگونومیک بیشتری به دلخواه ما ارائه می شوند. این دستگاه ها (مانند ساعت های هوشمند) میتوانند تا حد زیادی برای یک زندگی سالم تر موثر باشند.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟


ورزش در خانه


همانطور که در این مقاله اشاره کردیم ، بدون شک فواید ورزش در فضای باز بسیار عالی است. علاوه بر این ، مسلم است که ورزش در هوای آزاد با مسیرهای اکسیژن بسیار لذت بخش تر خواهد بود. اما وقتی شرایط مناسب نیست یا وقتی امکان رفتن به ورزشگاه وجود ندارد ، ورزش در خانه فکر بدی نیست. در رسانه های اجتماعی می بینید که جریان ورزش در خانه به سرعت در حال گسترش است. بنابراین امسال سالی خواهد بود که پیشنهادات خانگی با نعمت عصر دیجیتال مورد استقبال قرار می گیرد. بنابراین ، عبارت "من برای ورزش وقت ندارم" دیگر بهانه ای معتبر نیست!


مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : 365gun.com


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده