خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اثرات منفی قرنطینه و روش هایی برای حل آنها

اثرات منفی قرنطینه و روش هایی برای حل آنها

قرنطینه تأثیرات منفی بر روان انسان ها میذارد. ما باید در مواجهه با خبر مرگ و تعداد موارد موجود در اخبار ، آرامش خود را تا حد ممکن حفظ کنیم.


افکاری از قبیل : چه موقع این اوضاع تمام می شود ، اگر اخراج شوم ، چه کاری باید انجام دهم؟ برای محافظت از خودم و محیط زیستم ، چه کاری باید انجام دهم؟ اگر آلوده شوم ، چه کاری انجام می دهم؟ چنین سؤالاتی در این دوره دائماً در مغز ما تکرار می شود.


برخی دیگر از انسان ها شروع به نشان دادن حرکات وسواسی می کنند. مثلا؛ شستن دستها تا منجر به زخم شدن دست شود ، تمیز کردن خانه با مواد شیمیایی هر روز.


ما در این دوره باید سعی کنیم با انجام بهترین تلاش خود ، مانع از آسیب دیدن جسمی و روانی به خود و دیگران شویم.


پس چه کاری باید انجام دهیم؟


فراموش نکنید که برای خودتان وقت بگذارید و خیلی از محیط و فضاهای اجتماعی دوری نکنید. بعد از پایان قرنطینه و اتمام این دوره ایده ی خوبی خواهد بود که با دوستان خود وقت بگذارید ، اجتماعی باشید ، خرید کنید ، به کافه هایی بروید که در آن احساس خوبی دارید و با دوستان خود گپ بزنید.


انجام ورزش روزمره به شما کمک می کند تا از استرس دور شوید و هورمون سروتونین که در طول ورزش ترشح می شود ، شما را خوشحال می کند.


سعی کنید سرگرمی های جدیدی را برای خود ایجاد کنید. یادگیری کارهای مرتبط با صنایع دستی و یادگیری یک هنر ممکن است از جمله گزینه های مناسب برای شما باشد.


رشد یک گیاه در خانه و رسیدگی به آن باعث می شود احساس خوبی داشته باشید. حتی اگر وقت کافی برای نگهداری آنرا ندارید ، یک کاکتوس بسیار مناسب شما است زیرا مراقبت از آن آسان بوده و وقت زیادی از شما نمیگیرد، فقط کافی است آنرا پشت پنجره گذاشته و هفته ای یکبار مقدار کمی آب دهید.


شما باید از راه حل های کوتاه مدت مانند الکل و سیگار خودداری کنید. اگرچه فرار کوتاه مدت است ، اما در دراز مدت بازده منفی تری خواهد داشت.


برای شما بهتر خواهد بود که وعده های غذایی خود را سالم تر کنید و بهتر است اگر خودتان آنرا تهیه کنید. باید بدانید که رژیم غذایی شما در حل مشکلات روانی بسیار مؤثر است.


به الگوی خواب خود بنشینید و مراقب باشید که شب ها به موقع و کافی بخوابید. خواب شما ممکن است هنگام قرنطینه ی خانگی مختل شده باشد.


انجام حرکات یوگا باعث می شود شما احساس خوبی داشته باشید. انجام یوگا و مدیتیشن در خانه ، در فضای باز و در تماس با طبیعت پس از پایان همه گیر ویروس کرونا بسیار خوب خواهد بود.


به یاد داشته باشید که شما در این دوره تنها نیستید و تمام دنیا سعی در مقابله با این ویروس دارند.


اول از همه ، اگر احساس ناخوشایندی می کنید ، مراجعه به یک روانشناس یا روانپزشک بهترین کار ممکن است. موارد فوق همچنین پیشنهاداتی برای کمک به شما در بهبودی در کنار گفته های روانپزشک یا روان شناس میتوانند مفید واقع شوند. مراقب باشید در این دوره در معرض اخبار بیش از حد مربوط به ویروس قرار نگیرید. برای شما روزهای سالم آرزو می کنم.


مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : iyi21.com


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده