دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» خواص و فواید شیر جو دوسر

خواص و فواید شیر جو دوسر

شیر جو دوسر یک نوشیدنی مغذی ارزشمند است که به جلوگیری از مشکلات متابولیکی و گوارشی و همچنین بسیاری از مشکلات دیگر کمک می کند.


فواید بیشمار شیر جو دوسر آن را به گزینه ای مناسب برای افرادی که رژیم غذایی وگان یا گیاهخواری دارند ، تبدیل کرده است. شیر جو دوسر برای افرادی که تمایل به نوشیدن نوشیدنی های حیوانی یا تحمل لاکتوز ندارند بسیار مناسب است.


به هر حال ، شیر جو دوسر یک گزینه طبیعی عالی است ، حتی به دلیل ارزش غذایی و فواید آن برای بچه های کوچک هم مفید است.


چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

مواد مغذی زیر را می توانید در 100 میلی لیتر شیر جو دو سر پیدا کنید:


1 گرم پروتئین

0.04 گرم سدیم

0٪ کلسترول

0٪ لاکتوز

1.5 گرم چربی (42٪ آن چربی های اشباع نشده است)

9.7 درصد فیبر


همانطور که مشاهده می کنید ، شیر جو دو سر به دلیل خواصی که دارد ، فواید بسیاری برای افرادی که نمی توانند لاکتوز مصرف کنند یا چربی زیادی در خون دارند ، دارد. به علاوه ، مقدار کم سدیم آن را برای افرادی که فشار خون دارند ، گزینه مناسبی می باشد.


جو دوسر یک ماده غذایی سرشار از فیبر است که فواید زیادی برای سلامت دستگاه گوارش شما دارد.


فواید شیر جو دوسر شامل تعداد زیادی از مواد مغذی ضروری و بسیاری از خواص ایده آل برای یک رژیم غذایی سالم ، متنوع و متعادل است.


خواص شیر جو دو سر


فیبر


شیر جو دوسر مقدار کافی فیبر برای بدن شما فراهم می کند که برای عملکرد مناسب روده ضروری است و همچنین به تنظیم ترشح روده و پیشگیری یا درمان یبوست کمک می کند.


کربوهیدرات


شیر جو دوسر یک نوشیدنی انرژی زاست . در حقیقت ، 100 گرم شیر جو دوسر حدود 10 گرم کربوهیدرات برای بدن شما تأمین می کند.


محتوای پروتئین بالا


شیر جو دوسر به دلیل پروتئین بالای خود برجسته است ، اما شواهد نشان می دهد که پروتئین بسیار کمتری در مقایسه با نوشیدنی های حیوانی مانند شیر گاو فراهم می کند. با این حال ، 1 فنجان شیر جو دو سر هنوز حاوی 2 گرم پروتئین است.


محتوای ویتامین B بالا


یکی دیگر از فواید شیر جو دوسر تأمین ویتامین های گروه B است که برای سیستم عصبی شما نیز ضروری است.


اسیدهای آمینه ضروری


شیر جو دوسر همچنین حاوی مقدار زیادی اسید آمینه ضروری است که به بدن شما کمک می کند تا بافت های جدید ایجاد کند و از عضلات و سیستم های عصبی شما محافظت کند.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟


محتوای کلسیم بالا


اگرچه شما به طور معمول کلسیم را با محصولات لبنی مرتبط می کنید ، آیا می دانید 100 گرم شیر جو دو سر حاوی 120 میلی گرم کلسیم است؟ این ماده معدنی به سلامت استخوان های شما کمک می کند ، به رشد آنها کمک می کند و آنها را قوی و سالم نگه می دارد.


شیر جو دو سر گزینه خوبی برای جلوگیری از بسیاری از مسائل متابولیکی و قلبی عروقی است.


فواید شیر جو دو سر


1. کلسترول را کاهش می دهد


شیر جو دوسر فاقد کلسترول است و حتی به عنوان یک نوشیدنی عالی در بدن به شما کمک می کند تا مقادیر بالای چربی در خون را کاهش دهید. این نه تنها کلسترول بلکه تری گلیسیرید را نیز شامل می شود.


علاوه بر این ، همانطور که مطالعات تایید کرده اند ، مصرف جو دوسر به طور منظم از چاقی جلوگیری می کند همچنین عملکرد کبد شما را بهبود می بخشد.


2. به پاکسازی بدن کمک می کند


شیر جو دوسر یک پاک کننده است ، به این معنی که برای کمک به سالم ماندن و تمیز نگه داشتن بدن کاملاً مناسب است. به همین ترتیب ، می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند.


3. قند خون شما را کنترل می کند


شیر جو دو سر فعالیت لوزالمعده را تقویت می کند و منبعی از کربوهیدرات ها و فیبرها ی جذب شده است. از این رو ، برای بیماران قندی که به انسولین وابسته نیستند گزینه خوبی برای تثبیت قند خون است. به عنوان مثال ، نوشیدن شیر جو دو سر در صبحانه به کنترل قند خون کمک می کند.


4. محافظت در برابر سرطان


برخی از مطالعات انجام شده در ایالات متحده مصرف شیر جو دو سر را با برخی از محافظت در برابر انواع خاصی از سرطان ، مانند سرطان روده بزرگ ، سرطان پستان و سرطان پروستات مرتبط می دانند. این امر به ویژه در زمانی مهم است که مرگ و میر ناشی از سرطان سال به سال در حال افزایش است.


5. سلامت گوارش را بهبود می بخشد


بسیاری از افراد مبتلا به زخم معده برای تسکین علائم خود روزانه شیر جو دوسر می نوشند. همچنین در شرایطی مانند سوزش معده ، ورم معده ، یبوست مفید است.


در نتیجه ، امیدواریم همه این اطلاعات برای شما مفید بوده باشد. سعی کنید این نوشیدنی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید و ما مطمئن هستیم که از فواید مختلف شیر جو دوسر لذت خواهید برد.


مجله ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده