دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کنترل اضطراب و استرس با بلغور جو دوسر

کنترل اضطراب و استرس با بلغور جو دوسر

بلغور جو دوسر/ یک داروی طبیعی برای اضطراب


علاوه بر تسکین اضطراب ، بلغور جو دوسر باعث تعادل و تثبیت سطح قند خون می شود. این یک روش ایده آل برای جلوگیری از تغییرات خلقی است.


اضطراب یک حالت عاطفی منفی است و گاهی اوقات می تواند شما را کلافه و خسته کند. این وضعیت به طور موقت یا مزمن بر بیشتر افراد در سراسر جهان تأثیر می گذارد. بهترین راه برای مقابله با این مسئله چیست؟ همانطور که همه ما می دانیم ، داروها به عنوان درمانی برای اضطراب شناخته می شوند. با این حال ، مصرف دارو همیشه بهترین گزینه نیست. هر فرد ویژگی های مختلفی دارد ، شرایط خاصی دارد و ممکن است مواد شیمیایی همیشه برای حل مشکل کافی نباشند.


بزرگترین راز مقابله با اضطراب ، مدیریت صحیح احساسات روزانه است. تعیین اینکه چه چیزی را باید در اولویت قرار دهید ، تعیین محدودیت و تعیین خود به عنوان شخصیت اصلی زندگی از عناصر حیاتی برای شاد بودن و لذت بردن از زندگی است.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟


یک رویکرد روانشناختی خوب و پشتیبانی از درمانهای طبیعی همیشه بهترین گزینه برای حل این مشکل است. سپس ، اگر مشکل اضطراب همچنان ادامه داشت ، باید از متخصص کمک بگیرید و به توصیه های تجویز شده گوش دهید.


سلامت جسمی و عاطفی روزانه شما بسیار مهم است ، بنابراین ما می خواهیم در مورد اینکه چگونه بلغور جو دوسر می تواند اضطراب شما را بهبود بخشد با شما صحبت کنیم.


بلغور جو دوسر برای درمان علائم اضطراب


طبق انجمن افسردگی و اضطراب آمریکا ، بیشتر مردم اضطراب را به طور موقت تجربه می کنند و هرگز به دنبال کمک حرفه ای نیستند. در بیشتر این زمان ها ، خلق و خوی موقتی است و می توان با ایجاد تغییرات و بررسی موقعیت ها از زوایای دیگر ، آن را کنترل کرد.


با این حال ، وقتی اضطراب دیگر یک وضعیت موقت نیست و مزمن می شود ، به خطر افتادن سلامتی را به همراه دارد. و باعث میشود شما، از شرایط بالقوه خطرناکی مانند فشار خون بالا ، ضربان قلب نامنظم ، سرگیجه رنج ببرید.


اینکه شما از دارو استفاده می کنید یا استراتژی های روانشناختی برای کنترل اضطراب استفاده می کنید ، ثابت شده است که کربوهیدرات های حاصل از غذاهای غلات کامل علائم را کاهش می دهند.

کربوهیدرات موجود در آرد جو دوسر به افزایش سطح سروتونین (انتقال دهنده عصبی) در مغز کمک می کند.


سروتونین می تواند بر روی مغز و بدن اثر آرامش بخشی ، اضطراب ، تحریک پذیری بگذارد و حتی بی خوابی را کاهش دهد.


ما باید از کربوهیدرات های فرآوری شده اجتناب کنیم ، شما می توانید آنها را در نان سفید ، شکر سفید و برنج سفید مشاهده کنید ، غذاهای غلات سبوس دار همیشه غذاهای بهتر برای مبارزه با اضطراب هستند. این کربوهیدراتهای فرآوری شده باعث جهش ناگهانی سطح قند خون شما شده و باعث افزایش موقتی انرژی شده و سپس شما را ناگهان خسته می کند.


بلغور جو دوسر به عنوان یک "غذای عالی" در نظر گرفته می شود و شما باید حتماً آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید.


از آنجا که فیبر موجود در بلغور جو دوسر به آرامی جذب می شود ، سطح پایداری را در بدن ایجاد می کند.


بلغور جو دوسر همچنین به ثبات سطح قند خون کمک می کند. از بالا و پایین رفتن آن جلوگیری می کند ، که این امر به تعادل بدن کمک می کند.


بلغور جو دوسر با کمک به آزاد سازی مقادیر کافی سروتونین در مغز ، سیستم عصبی را تنظیم می کند و راهی ایده آل برای آرامش و جلوگیری از تغییرات خلقی به وجود می آورد.


بسیار مهم است که بلغور جو دوسر که می خورید کاملاً ارگانیک ، طبیعی و غنی باشد. شما می توانید بلغور جو دوسر ارگانیک را در بازارهای ارگانیک پیدا کنید ، گرچه کمی گرانتر از بقیه است ، اما این هزینه، ارزش سلامتی شما را دارد.


روشی سالم برای خوردن بلغور جو دوسر


این یک درمان عالی برای رفع و کنترل اضطراب است که میتوانید به عنوان صبحانه یا میان وعده آنرا میل کنید.


اما حتی اگر می دانید که بلغور جو دوسر برای مقابله با اضطراب مفید است و باعث افزایش سطح سروتونین می شود ، باز هم باید برخی از راهکارهای روانشناختی ساده مانند تکنیک های آرام سازی و ورزش را امتحان کنید. شما باید اولویت های زندگی خود را تعیین کنید و برای خود ارزش قائل شوید. شما مهمترین فرد زندگی خودتان هستید!


برای درمان اضطراب به روش طبیعی ، این دستور تهیه شده با جو دوسر را تهیه کنید.


اسموتی بلغور جو دوسر و گلابی


به چه موادی احتیاج خواهم داشت؟

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع


1 عدد گلابی رسیده

نصف فنجان بلغور جو دوسر ارگانیک

1 لیوان آب

1 قاشق غذاخوری عسل


چطور آنرا درست کنیم؟


بسیار ساده است! ابتدا گلابی را پوست بگیرید و آن را به قطعات کوچک خرد کنید .


آب ، تکه های گلابی و بلغور جو دوسر را در مخلوط کن ریخته و مخلوط کن را روشن کنید تا این مواد مایع شوند.


آن را با یک قاشق غذاخوری عسل شیرین کنید. در صورت تمایل با 2 عدد یخ سرد سرو کنید. نوش جان!


مجله ارم بلاگ


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده