دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» درمان خانگی ریفلاکس معده

درمان خانگی ریفلاکس معده

درمان های خانگی برای ریفلاکس / 3 درمان موثر


ریفلاکس یک مشکل سلامتی بسیار رایج در بزرگسالان ، چه مردان و چه زنان است. این شرایط باعث سوزش و درد هم در مری و هم در گلو می شود و کیفیت زندگی افرادی را که مرتباً از این بیماری رنج می برند ، بدتر می کند. برای یادگیری هر آنچه برای درمان ریفلاکس باید بدانید ادامه مطلب را بخوانید.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟


در این مقاله ، برخی از درمان های خانگی برای ریفلاکس را بررسی خواهیم کرد. به این ترتیب ، گزینه های طبیعی خواهید داشت که عوارض جانبی ندارند. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.


بیماری ریفلاکس معده


اول از همه ، اگر مرتباً دچار ریفلاکس هستید ، باید به پزشک مراجعه کنید. پزشک شما تشخیص می دهد و بسته به شدت بیماری می تواند درمان های مختلفی را به شما نشان دهد. اینها ممکن است داروهای ضد اسید ، انجام آندوسکوپی ، جراحی یا درمانهای مختلفی باشند .


تأکید بر این نکته مهم است که بیماری ریفلاکس مزمن معده و احساس سوزش معده یا رفلاکس گاه به گاه یکسان نیست. با این حال ، علاوه بر معاینه پزشکی ، برخی از داروهای خانگی می توانند به طور طبیعی به کاهش این بیماری کمک کنند.


درمان های خانگی ریفلاکس


1. عسل


عسل ، یک لایه محافظ برای ترمیم آسیب به غشای مخاطی در مری تشکیل می دهد.

بیایید نگاهی به عسل ، یک ماده غذایی دارویی ، که مردم از زمان های بسیار قدیم برای انواع بیماری استفاده می کردند ، داشته باشیم. علاوه بر داروهای تجویز شده توسط پزشک متخصص ، می توانید از عسل برای تسکین ریفلاکس استفاده کنید.


به دلیل تراکم عسل ، عسل برای مدت زمان مشخصی در مری باقی می ماند. این یک پوشش با عملکرد ضد التهاب و ضد باکتری برای کل غشای مخاطی فراهم می کند.


هنگام انتخاب عسل توصیه می کنیم از عسل خالص و خام استفاده کنید. به این ترتیب ، می توانید مطمئن باشید که خواص خود را حفظ می کند و حاوی مواد افزودنی ناسالم نیست.


2. زنجبیل


گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

ریشه زنجبیل یک درمان طبیعی موثر برای ریفلاکس و به طور کلی شرایط گوارشی است. همچنین می تواند یک راه حل برای کودکانی باشد که گاه گاهی از این بیماری رنج می برند. همچنین ، زنان باردار می توانند از آن برای ریفلاکس ، حالت تهوع و استفراغ استفاده کنند.


دوز مناسب 1 تا 1.5 گرم پودر زنجبیل خشک در روز است و می توانید آن را نیم ساعت قبل از غذا یا مان احساس علائم ریفلاکس مصرف کنید. همچنین می توانید زنجبیل را به عنوان دم کرده یا عصاره مصرف کنید . در برخی موارد ، مصرف زیاد زنجبیل نیز می تواند مشکلات گوارشی ایجاد کند.


3. ریشه شیرین بیان


ریشه شیرین بیان دارای خواص خارق العاده ای است که به هضم غذا کمک می کند. با این حال ، می تواند عوارض جانبی نیز ایجاد کند.


ریشه شیرین بیان یک درمان طبیعی و خانگی برای ریفلاکس و التهاب است.


امروزه می توانید ریشه شیرین بیان را در قرص ها ، آب نبات ها ، عصاره ها و غیره به راحتی پیدا کنید.


در آخر ، شما می توانید یکی از این سه روش درمانی را بر اساس شرایط خود انتخاب کنید. یا ، می توانید هر روز با این دو گیاه چای تهیه کنید و چای را با عسل شیرین کنید.


سایر نکات موثر برای ریفلاکس


علاوه بر این داروهای خانگی برای ریفلاکس ، می توانید برخی از تغییرات سبک زندگی را نیز برای بهبود این شرایط ایجاد کنید. می توانید آنها را در زیر پیدا کنید:


یک وزن پایدار داشته باشید یا سعی کنید لاغر شوید. تجمع چربی باعث افزایش فشار در شکم شما می شود.


از عادت های ناسالم مانند سیگار کشیدن پرهیز کنید و بیش از حد از الکل استفاده نکنید.


ظرف سه ساعت قبل از زمان خواب از خوردن خودداری کنید.


از بالش بلند استفاده کنید تا از ریفلاکس جلوگیری کند.


از مصرف برخی غذاها که می توانند ریفلاکس را بدتر کنند اجتناب کنید: غذاهای پرادویه ، پر چربی ، شکلات ، مرکبات ، گوجه فرنگی ، قهوه و نعناع.


در طول روز بیشتر بخورید تا میزان خوراک شما در شب کاهش یابد.


اکنون شما با برخی از راه حل ها و نکات تسکین ریفلاکس به طور طبیعی و موثر آشنا هستید. با این حال ، اگر این مشکل همچنان ادامه داشت ، باید به پزشک مراجعه کنید ، زیرا در طولانی مدت می توانید از دیگر اختلالات گوارشی جدی رنج ببرید.


ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده