خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» خودت باش!

خودت باش!

خودت بودن! چیزی که هرگز نباید آن را رها کنی


از نشان دادن واقعی بودن خود نترسید. هرکسی که عاشق شما شود باید عاشق حقیقت شما باشد ، نه ماسکی که برای جلب توجه آن شخص می زنید.


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

خودتان بودن دقیق ترین و زیباترین کاری است که می توانید در همه زمینه های زندگی انجام دهید. شخصی که با شماست باید شما را با هویت واقعیتان دوست داشته باشد.


هویت خود را از دست ندهید و اجازه ندهید این اتفاق بیافتد. خودتان بودن چیزی است که هرگز نباید آن را رها کنید .


اگر خودتان نباشید ، عزت نفس خود را از دست می دهید.


ما می خواهیم وقتی با کسی آشنا می شویم احساس خوبی در او ایجاد کنیم و می خواهیم او را بیشتر بشناسیم. این امر باعث می شود که هر از گاهی به شیوه های غیر طبیعی رفتار کنیم.


با این حال ، این نگرش باعث می شود که به خود و شخصی که می خواهید تحت تأثیر قرار دهید ، دروغ بگویید. انتظارات طرف مقابل را با دروغ پر می کنید و باعث می شوید که او باور کند شما در واقع عاشق چیزهایی هستید که دوست ندارید.


شما باید خودتان باشید وگرنه بر اساس دروغ رابطه ای برقرار خواهید کرد.


جادوی هر آغاز


آغاز یک رابطه جادویی است. به نظر می رسد همه چیز به طرز مرموزی بدون تلاش جریان دارد. با این حال ، این احساس با گذشت زمان از بین می رود.


شما ناگهان شروع به تلاش برای انجام برخی کارهایی می کنید که قبلاً مجبور به انجام آنها نبودید.


شاید دلیل اینکه شما به این نقطه رسیده اید این باشد که شما به شخص ایده آل شخص مقابل تبدیل شده اید. شما این کار را کردید زیرا می خواستید انتظارات او درباره خود را برآورده کنید.


اما دیر یا زود این امر باید پایان یابد.


در این صورت ، شما نه تنها عاشق شخصی که انتظار دارید متناسب با ایده آل شما باشد می شوید ، بلکه خود را در تلاش برای ایجاد عاشق شدن شخص دیگری با تبدیل شدن به شخصی که شخص دیگری می خواهد ، تجربه خواهید کرد.


اصالت شما کجا رفت؟ واقعاً چه اتفاقی برای شما افتاده است؟


شما سعی کرده اید به خاطر عشق دروغین هویت واقعی خود را از هر طریق ممکن استتار کنید.


همه پیوندهایی که با شخص دیگری ایجاد کرده اید دروغ بوده است. ترس شما از اینكه نتوانید خودتان را دوست داشته باشید یا آنها را بترسانید مانع از این می شود كه خودتان باشید و شخصیت واقعی خود را نشان دهید.


چرا مهم است که خودت باشی؟


بسیار مهم است که چیزهایی را که واقعاً دوست دارید و علایق خود را نشان دهید و شخصیت واقعی خود را از همان لحظه اول با شخصی که دوست دارید به اشتراک بگذارید.


لازم نیست چیزهایی را که دوست ندارید پنهان کنید. اگر این کار را انجام دهید ، شریک زندگی شما گیج می شود. سرانجام ، هرچه زمان می گذرد ، ناگهان در مورد چیزهایی که او نمی دانست صحبت می کنید.


به عنوان مثال: تصور کنید شخصی که ملاقات می کنید سیگار می کشد. او تقریباً تمام مدت این عادت را داشته و شما هرگز ناراحتی خود را از این بابت ابراز نکرده اید.


اما یک روز شما خیلی عصبانی میشوید ، فریاد میکشید و از او عصبانی میشوید ، زیرا او متوجه نشده بود که دوست ندارید سیگار بکشد. پاسخ بدون شک او این است: "فکر نمی کردم این مسئله شما را آزار دهد ویا شما هیچ وقت شکایت نکردید. " خواهد بود.


ما می توانیم مثالهای مشابه دیگری را ارائه دهیم که نیاز شما به خود بودن و پنهان نکردن هویتتان را به شما نشان می دهد.


مشکل واقعی این است که شما به دلیل اشتیاق برای جلب رضایت ، متوجه نمی شوید که مردم را فریب می دهید.


شروع مشکلات وقتی شروع به خودتان بودن می کنید


همه چیز به نرمی پیش می رود تا اینکه خودتان بودن را شروع کنید. با این حال ، ماسکی که زده اید نمی تواند برای مدت طولانی روی صورت شما بماند.


اکنون پیوند بین شما و شریک زندگی شما تغییر کرده است. حتی اگر تصمیم بگیرید که خودتان باشید ، خیلی دیر است.


جنبه های شخصیتی شریک زندگی شما وجود دارد که شروع به بیزاری از آنها می کنید اما شریک زندگی شما نیز همین موارد را تجربه می کند. سپس شروع به شکایت از مواردی می کنید که قبلاً شما را آزار نمی داد.


مشاجرات ، خشم و درگیری بوجود می آید و شما به راهی غیر قابل برگشت می روید.


شما فکر می کنید که دیگر شریک زندگی خود را دوست ندارید ، عشق شما رو به زوال است. با این حال ، شما متوجه نیستید که همه اینها محصول عشق کاذبی است که هر دو با هم خلق کرده اید.


پس خودتان باشید ، حتی اگر انجام چنین کاری سخت باشد. آگاهی از نحوه رفتار در ابتدا دشوار است ، اما باید برای این کار تلاش کنید تا خود تان را در آخر ناامید نکنید.


از نشان دادن واقعی بودن خود نترسید. هرکسی که عاشق شما شود ، حقیقتا باید عاشق شما باشد ، نه ماسکی که برای جلب توجه آن شخص به صورت زده اید..


اگر نمی توانید خودتان باشید ،این رابطه ارزش وقت و انرژی صرف کردن ندارد.


خودتان باشید و بدین ترتیب به رابطه ای که همیشه می خواستید دست خواهید یافت.


ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده