دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» قبل از گرفتن رژیم وگان

قبل از گرفتن رژیم وگان

7 کاری که باید قبل از شروع رژیم وگان انجام دهید


رژیم وگان امروزه بسیار محبوب است. قطع مصرف گوشت یا هر محصول حیوانی دیگر از جمله اصول اولیه این نوع رژیم است. اما از آنجا که این یک تغییر بزرگ است ، باید آن را آهسته انجام دهید.

ویژگی کلی رژیم وگان این است که محصولات حیوانی مصرف نمی شوند. استفاده از رژیم وگان شامل ایجاد تغییرات شدید در عادت غذایی شما است. کسانی که تصمیم به شروع این سبک زندگی جدید دارند باید مطلع شوند و اقدامات احتیاطی را انجام دهند. چگونه می توان رژیم وگان را به درستی دنبال کرد؟

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟


گیاهخواری یک روند جهانی است که به طور فزاینده ای محبوب شده است، این امر اصولا به دلیل حمایت و علاقه شدید به حیوانات است. گیاهخواری تصمیمی است که فواید زیادی برای بدن دارد و با ورزش بدنی تکمیل می شود. با این حال ، تحول شما باید تدریجی باشد.


قبل از وگان شدن ، در نظر گرفتن برخی موارد مهم است. به این ترتیب ، از تغییرات ناگهانی بدن جلوگیری کرده و سلامت خود را تضمین می کنید. در زیر می توانید هفت نکته را کشف کنید که باید بخاطر بسپارید.


دستیابی به رژیم وگان یک هدف بلند مدت است


گنجاندن دستورهای غذایی وگان هفته ای یک یا دو بار در رژیم غذایی انجام این کار را برای شما و بدنتان راحت تر میکند

ایجاد تغییرات تدریجی برای موفقیت بیشتر هنگام اتخاذ یک رژیم وگان مهم است. به این ترتیب بدن شما وقت خواهد داشت تا خود را با عادات غذایی جدید وفق دهد.


لیست رژیم غذایی وگان


شما باید در لیست خرید خود غلات ، دانه ها و سبزیجات را جایگزین غذاهای حیوانی کنید. شما باید لیست خود را به روشی آگاهانه و برنامه ریزی شده تنظیم کنید. بنابراین ، شما باید به وضوح در مورد آنچه برای دستور العمل های جدید و به ویژه مواد سازگار با سلیقه شما مناسب است ، فکر کنید.


ایده خوبی است که بادام هندی ، دانه های کتان ، کنجد ، کدو تنبل ، شیرهای غیرحیوانی مثل شیر بادام و سویا را به فهرست خود اضافه کنید! با استفاده از اینها می توانید بسیاری از دستور العمل ها را به عنوان جایگزین پنیرها ، سس ها و غذاهای سنتی تهیه کنید.


تجزیه و تحلیل غذاهای مورد علاقه شما


ابتدا تجزیه و تحلیل کنید که منوهای گیاهخواری قبلاً در رژیم شما گنجانده شده اند یا خیر سپس ، مواد مورد نیاز برای تبدیل آنها به وگان را انتخاب و تهیه کنید. یافتن دستور العمل های وگان جایگزین غذاهای مبتنی بر گوشت کاری آسان است.


برنامه ریزی هفتگی وعده های غذایی


گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

عادت تهیه لیستی از ناهارها و شام های هفتگی ممکن است برای شما مفید باشد. آگاهی از نوع غذا به شما کمک می کند که سریع تر و راحت تر به هدفتان نزدیک شوید.


یادگیری چگونگی برنامه ریزی یک منو، برای ایجاد یک رژیم غذایی وگان بسیار مهم است. به این ترتیب ، شما از کیفیت غذایی وعده های غذایی اطمینان حاصل میکنید و گزینه های متنوع و خوشمزه ای را نیز انتخاب می کنید.


به اطلاعات مربوط به مواد مغذی غذایی دسترسی پیدا کنید


گوشت ، لبنیات و سایر غذاهایی که جایگزین چیزهای دیگر می شوید ، مواد مغذی ، ویتامین ها و مواد معدنی را تأمین می کنند. دانستن محصولاتی که می توانند این مواد مغذی را در بدن شما فراهم کنند مهم است. به عنوان مثال ، شیر و مشتقات آن منبعی از کلسیم است که شما باید آن را با سایر مواد غذایی یا مکمل ها جایگزین کنید.


اتخاذ یک رژیم غذایی وگان با تنوع و خلاقیت


یکی از اصلی ترین کارهایی که برای اتخاذ یک رژیم وگان باید انجام دهید ، استفاده از خلاقیت در دستور العمل ها است. غذا باید متنوع باشد تا شما را خسته نکند. به یاد داشته باشید که خوردن همیشه یک چیز سالم ، خوشایند نیست. اگر این کار را انجام دهید ، قطعاً رژیم غذایی وگان را متوقف خواهید کرد.


دستیابی به منابع جدید اطلاعاتی


برچسب های غذایی موجود در سوپرمارکت ها حاوی اطلاعات مثبتی در مورد محصولات مختلف است. علاوه بر این ، می توانید انجمن های وگان آنلاین و صفحات دیگری را که از این نوع رژیم پشتیبانی می کنند، پیدا کرده و دنبال کنید. پیوستن به این گروه ها ، تحقیق ، یادگیری دستور العمل ها و تجربیات جدید بسیار آسان است.


رژیم وگان برای سلامتی بسیار مفید است. با این حال ، ما به شما توصیه می کنیم قبل از شروع معاینات پزشکی خود را انجام دهید و با پزشک تغذیه مشورت کنید.


ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده