دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» ناامیدی

ناامیدی

چگونه با ناامیدی کنار بیاییم?


احساس ناامیدی می تواند حسی وحشتناک باشد. اما مهم است که یاد بگیریم با ناامیدی روبرو شویم .

چگونه با ناامیدی کنار می آیید؟ ناامیدی می تواند احساس بدی در شما ایجاد کند و تصمیماتی بگیرید که برای شما مفید نیستند. وقتی صدمه می بینید و وقتی شخصی که به او اعتماد دارید شمارا نادیده می گیرد ، همه ی اینا ممکن است حس ناامیدی را در شما بوجود آورد.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟


ما تمایل داریم مردم را سرزنش کنیم که ما را ناامید کرده و اعتماد ما را نسبت به همه چیز سلب کرده اند. با این حال ، باید یاد بگیریم که به این سادگی نا امید نشویم.زیرا امید برای داشتن زندگی مسرت بخش امری مهم است.


همه ما انتظاراتی داریم. با این حال ، ممکن است اشتباه باشد که اجازه دهید انتظارات شما را درگیر خود کند. انتظار برای شغل جدید یا فرض اینکه قرار است برخی از دوستانتان با شما تماس بگیرند می تواند امری ناامید کننده باشد. از این گذشته ، اگر همه این اتفاقات نیفتد ، چه می شود؟


ما تصور می کنیم که همه افراد اطراف ما باید همانگونه که فکر می کنیم رفتار کنند. بعضی اوقات احساس می کنیم اگر کسی چیزی را قول دهد ، باید به قول خود عمل کند.


با این حال ، دوست شما که با شما تماس نمی گیرد ممکن است فراموش کرده باشد زیرا چیزهای دیگری در ذهن دارد. یا ممکن است شغلی که می توانستید به آن بپردازید به کسی واگذار شده باشد که مناسب او باشد. هنوز هم ، اگر چیزی مطابق انتظار شما پیش نرود ، نباید ناراحت و ناامید شوید.


انتظارات غیرواقعی می تواند زندگی شما را با لحظات ناخوشایند پر کند. با این فرض که چیزهای وعده داده شده دقیقاً همانگونه که وعده داده شده است رقم خواهد خورد ، فقط باعث درد و ناراحتی در شما می شود.


غیرممکن است دیگران مانند شما رفتار کنند. بالاخره همه ما آدم های مختلفی هستیم! زندگی پر از جزئیات است و می تواند ما را در هر زمان شگفت زده کند. خود را به این باور برسانید که همه چیز طبق برنامه پیش نخواهد رفت.


بنابراین سعی کنید برای خود توهمات دروغین ایجاد نکنید و به سادگی آنچه ممکن است برای شما اتفاق بیفتد را بپذیرید.


بیشتر اوقات ناامیدکننده ، در طول یک رابطه اتفاق می افتد. در نتیجه ، برای برخی از افراد ، اعتماد به نفس پایین می تواند منجر به اعتماد بیش از حد به دیگران برای حمایت عاطفی شود.


این احتمال وجود دارد که ناگهان خود را در جستجوی تأیید دیگران پیدا کنید. تنها در صورتی احساس خوشبختی می کنید که اطرافیان شما را شایسته بدانند.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟


اگر دوستی برنامه خود را با شما لغو کند ، ممکن است ناراحت شوید. یا اگر کسی در آخرین لحظه برنامه های شما را تغییر دهد ، به احتمال زیاد احساس بدی بشما دست خواهد داد.


دیگر به دنبال تأیید از دیگران نباشید. وقت آن است که خود را در اولویت قرار دهید و به دنبال خوشبختی درونی خود باشید.


ناامیدی ، رنج و درد عاطفی در این راه به ما کمک می کند. آنها می توانند به شما کمک کنند تا متوجه شوید موضوعاتی برای حل وجود دارد. افراد اطراف شما نیازی به تغییر ندارند شما باید خود را تغییر داده به خود اعتماد کرده و خود را در الویت قرار دهید.


زندگی پر از درسهای بیشمار است. مشکلات شما فقط وقتی پایان می یابید که با خود خوب رفتار کنید ، وقتی خودتان را دوست داشته باشید ، اینقدر به خود سخت نمیگیرید و خود را در ردیف اول قرار میدهید.


اگرچه ممکن است دشوار باشد ، اما همیشه لحظه ای احساس می شود که از ناامیدی خسته شده اید. خواهید فهمید که این لحظات لازم نیست روی شما تأثیر منفی بگذارد. تنها با خواست و تلاش خود،با احترام گذاشتن به خود و عزیز دانستن خود ، یاد می گیریم که بر آن غلبه کنیم.


ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده