ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» غذاهایی که شب نباید بخورید

غذاهایی که شب نباید بخورید

7 غذایی که شب هنگام نباید مصرف کنید

 

برخی از غذاها می توانند در شب مشکلات متابولیکی ایجاد کرده و باعث بی خوابی شما شوند. اگر نمی خواهید از خوردن آنها دست بکشید ، بهتر است که آنها را در زمان دیگری از روز بخورید. یک شام سالم به اندازه سایر وعده های غذایی روز مهم است.

 

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

اگرچه بسیاری از مردم این واقعیت را نادیده می گیرند ، غذایی که شما در این زمان از روز می خورید نقش مهمی در کیفیت خواب شبانه و همچنین انرژی جسمی و روحی بدن شما برای روز بعد دارد.

 

مسئله این است که بسیاری از مردم در مورد غذاهایی که ترجیح می دهند شب بخورند اشتباه می کنند . در نتیجه ، خطر اختلالات خواب و مشکلات متابولیکی به دلیل تغییر در فعالیت برخی هورمون ها بیشتر است.

 

علاوه بر این ، مشکلاتی مانند ریفلاکس اغلب اتفاق می افتد که باعث درد و جلوگیری از خواب راحت میشود.

 

به همین دلیل بسیار مهم است که دریابید کدام غذاها نباید در اواخر روز مصرف شوند و غذاهای سبک و سالم تر را جایگزین آنها کنید.

 

1.گوشت قرمز


گوشت قرمز پر از پروتئین و چربی است که هضم آن کمی سخت است. اگرچه در حد متوسط ​​مصرف شود ، اما عدم مصرف گوشت قرمز در شب برای داشتن خواب راحت از اهمیت برخوردار است.

ترجیحاً برای ناهار گوشت قرمز بخورید.همچنین سعی کنید گوشت با کیفیت پیدا کنید و از مصرف قسمتهایی با محتوای چربی زیاد خودداری کنید.

 

2. کلم بروکلی


این سبزی، کم کالری و دارای مواد مغذی ضروری است که به سالم و متناسب بودن بدن کمک می کند. جدا از اینها ، خوردن آن در شب توصیه نمی شود ، زیرا گوگرد و فیبر موجود در آن هضم غذا را تا حدی دشوار می کند. آنها تولید گاز در روده ها را افزایش می دهند و می توانند باعث مشکلات معده در شب شوند.


کلم بروکلی خود را برای ناهار بخورید.آن را به صورت خام یا بخار پز شده بخورید تا بیشترین سود را ببرید.

 

3.پنیر


درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

پنیر ، چه به تنهایی و چه همراه سایر غذاها ، به دلیل واکنش هایی که در بدن ایجاد می کند ، نباید شب خورده شود. این ماده حاوی اسید آمینه ای به نام تیرامین است که وقتی توسط بدن جذب شود ، تولید هورمون های مسئول تنظیم خواب را کاهش می دهد. همچنین می تواند یک واکنش التهابی خفیف ایجاد کند که منجر به مشکلات گوارشی یا سردرد میشود.

 

از خوردن پنیر به هر شکل برای شام خودداری کنید.سایر محصولات لبنی را که حاوی تریپتوفان هستند مانند شیر یا ماست انتخاب کنید تا بتوانید راحت تر به خواب بروید.

 

4. سوسیس و کالباس


در رژیم غذایی خود نباید مقدار زیادی گوشت فرآوری شده مصرف کنید ، زیرا آنها حاوی مقدار زیادی چربی و مواد افزودنی هستند که در صورت خوردن زیاد، مضر هستند. آنها نباید شب هنگام خورده شوند ، به خصوص که برای سیستم گوارشی شما مضر هستند و می توانند مشکلاتی مانند ریفلاکس را ایجاد کنند.


اگر می خواهید سوسیس و گوشت های فراوری شده مشابه آنرا بخورید ، آنها را برای صبحانه یا ناهار آن هم فقط گاهی کنار نان سبوس دار میل کنید.

 

5. شیرینی


انواع شیرینی ها یا آب نبات های ساخته شده با شکر تصفیه شده می توانند بر روی خواب شما تأثیر منفی بگذارند ، به خصوص اگر قبل از خواب مصرف شوند. آنها سطح قند خون شما را افزایش می دهند و متابولیسم شما را کند می کنند زیرا به عنوان منبع انرژی استفاده نمی شوند. آنها همچنین بر مغز شما تأثیر می گذارند که می تواند استرس شما را افزایش دهد و باعث کابوس شود.


مصرف قند روزانه خود را محدود کنید و از خوردن شکر در شب خودداری کنید.

 

6. سس


سس ها طعم عالی دارند و به هر ظرف غذا زیبایی خاصی می بخشند. اما اگر آنها را شب بخورید ، می توانند تولید اسید را در معده شما تغییر داده و باعث تحریک و ترش شدن معده شوند.

مصرف سس خود را محدود کنید. سس ها را خود در خانه تهیه کنید تا از مصرف مواد افزودنی در آن جلوگیری کنید.

 

7. نوشیدنی های گازدار

 

نوشیدن نوشابه می تواند به مرور بر متابولیسم بدن تأثیر بگذارد. با نوشیدن شب هنگام ، این مشکل بدتر می شود ، زیرا باعث افزایش گلوکز خون و ایجاد مشکلات خواب می شود. این نوشیدنی های گازدار، ترکیبات موجود در معده شما را تحریک کرده و علائمی مانند التهاب و ریفلاکس را افزایش می دهد.


به جای نوشابه ، آب ، چای یا اسموتی بنوشید.

 

آیا این غذاها را اغلب مصرف می کنید؟ اکنون می دانید که آنها می توانند چه بلایی سر شما در شب بیاورند ، بنابراین سعی کنید از آنها دوری کنید. درعوض ، یک شام خوب ، سبک و سالم بخورید و از خوردن شام بطور کامل صرف نظر نکنید.


ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده