دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سم زدایی بدن با پاپایا و آناناس

سم زدایی بدن با پاپایا و آناناس

بدن خود را با پاپایا و آناناس سم زدایی کنید


اگر به فکر پاکسازی بدن خود هستید ، نگاهی به برنامه سم زدایی ما بیندازید.

بدن اغلب قربانی بسیاری از موارد می شود که می توان از آنها اجتناب کرد ، اگر فقط کمی بهتر به آنها دقت شود. امروز ما اولین مراحل سم زدایی بدن با پاپایا و آناناس را به شما آموزش می دهیم.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

 

میوه هایی که در این مقاله بر روی آنها تمرکز خواهیم کرد ، پاپایا و آناناس خواهند بود. آنها بسیار خوشمزه هستند و دارای خواص درمانی بسیاری هستند. وقتی این دو با هم جمع می شوند ، شما چیزی بیش از یک نوشیدنی ساده دریافت می کنید.مخلوط اینها روشهای عالی برای سوزاندن چربی و پاکسازی کل بدن شما هستند.

 

به لطف ویتامین ها و کالری کمی که در آنها وجود دارد ، هر دو میوه می توانند بدن شما را از سموم پاک کنند و با هر شرایطی که بر سلامتی شما تأثیر بگذارد مبارزه کنند. آنها همچنین به هضم شما کمک می کنند و باعث می شوند برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید.

 

بسیاری از غذاهایی که می خوریم به دلیل آلودگی محیط زیست حاوی مواد مضر هستند. نه فقط آنچه می خوریم ، بلکه چیزهایی که لمس می کنیم و هوایی که تنفس می کنیم از این امر مستثناء نیستند.

 

با اتخاذ یک سبک زندگی سالم و آگاهانه می توانید آسیب این سموم را به بدن خود کاهش دهید. پس چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ با استفاده از پاکسازی و سم زدایی در برنامه روزانه خود.

 

در این مرحله ، می توانید مطمئن باشید که رژیم پاک کننده یا سم زدایی فقط برای کاهش وزن نیست بلکه برای از بین بردن سموم مضر است. از دست دادن چند کیلو وزن و داشتن ظاهری بهتر نیز می تواند از فواید دیگر مصرف این نوشیدنی باشد.

 

رژیم سم زدایی با پاپایا و آناناس

 

رژیم سم زدایی باید بین 3 تا 6 روز طول بکشد. این رژیم می تواند آغاز گذار شما به یک سبک زندگی سالم باشد. این برنامه که روی دو میوه تمرکز دارد ، حاوی گوشت قرمز ، لبنیات ، چربی اشباع نشده و کربوهیدرات های تصفیه شده نیست.

 

منبع اصلی این رژیم ، آناناس و پاپایا خواهد بود. این اسموتی ها می توانند با سایر غذاهای کم چرب و فیبر همراه باشند همچنین شما باید مقدار زیادی آب بنوشید این اسموتی را دو بار در روز مصرف می کنید: صبح و شب قبل از خواب.

 

خواص آناناس


از آنجا که آناناس حاوی آب و فیبر است ، روند هضم غذا را تسهیل می کند. همچنین حاوی مواد معدنی مانند روی ، منیزیم و آهن است. آناناس علاوه بر اینکه حاوی ویتامین های A ، B و C است ، یک منبع طبیعی قدرتمند آنتی اکسیدان است. خاصیت ادرارآوری دارد. به لطف محتوای فیبر و پکتین می تواند یبوست را کنترل کند.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

 

این خواص، جذب قند را برای بدن آسان می کند. بنابراین ، به شما کمک می کند فشار خون خود را کنترل کنید. از بیماری های قلبی عروقی و دیابت جلوگیری می کند. از این نظر می تواند به کاهش وزن شما نیز کمک کند.

 

خواص پاپایا


متخصصان می گویند پاپایا حاوی 90 درصد آب است. این میوه سرشار از انواع ویتامین ها از جمله ویتامین های A ، B ، C و D است.


محتوای ویتامین C موجود در آن به قدری زیاد است که شما فقط 100 گرم از این میوه را برای تأمین نیاز روزانه ویتامین C خود نیاز دارید. پاپایا همچنین حاوی مواد معدنی مانند پتاسیم ، کلسیم و منیزیم است.

 

آناناس و پاپایا به دلیل محتوای فیبر بالایی که دارند ، شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارند. علاوه بر این ، میزان کالری آنها بسیار کم است. بنابراین ، آنها برای کمک به شما در کنترل اشتها عالی هستند. این امر شما را در رسیدن به یک وزن سالم حمایت می کند.

 

برای داشتن یک رژیم غذایی سالم و متعادل برای تنظیم بحران های گرسنگی ، سه قسمت از این میوه ها را در روز مصرف کنید.

 

اسموتی پاپایا و آناناس

 

مواد لازم :

 

½ پاپایا

½ آناناس

2 فنجان شیر بادام (یا آب)

1 قاشق غذاخوری عسل

یخ

 خیار یا آلوئه

 

آماده سازی :

 

بعد از شستن تمام مواد ، آنها را درون مخلوط کن بریزید و از مخلوط کن رد کنید تا به مخلوطی یکدست تبدیل شود. این اسموتی را دو بار در روز و به مدت 6 روز در صبحانه و قبل از خواب بنوشید.

 

همچنین می توانید آناناس و پاپایا را به برنامه روزانه خود اضافه کنید. فراموش نکنید که در کنار این میوه ها غذاهای طبیعی کم چرب را نیز انتخاب کنید.

 

همچنین می توانید آناناس و پاپایا را به روش های مختلف در رژیم غذایی مصرف کنید. در اینجا چند گزینه وجود دارد که می توانید امتحان کنید:

 

به صورت کبابی

میتوانید این دو میوه را روی آتش کباب و سپس مصرف کنید.

 

در سالادها

می توانید این میوه ها را به سالاد اضافه کنید تا طعم متفاوتی به سالادهایتان ببخشد.

 

شما میتوانید در این کار خلاقیت به خرج داده و از تمام خواص این میوه ها لذت ببرید.


ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده