خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» داروهای طبیعی برای مبارزه با اعتیاد به الکل

داروهای طبیعی برای مبارزه با اعتیاد به الکل

3 داروی طبیعی که به مبارزه با الکل کمک می کند


مبارزه با اعتیاد به الکل کار سختی است. علاوه بر دریافت مداوم حمایت روانی ، حمایت خانواده نیز لازم است. خوشبختانه ، برخی از داروهای طبیعی می توانند به مبارزه با اعتیاد به الکل کمک کنند.

اعتیاد به الکل بیماری است که می تواند باعث تغییراتی در شیمی عصبی مغز شود. بنابراین ، بیماران الکلی نمی توانند رفتار خود را کنترل کنند و احساس می کنند که دیگر نمی توانند دست از نوشیدن بردارند. بنابراین ، آیا راه حل هایی برای مبارزه با اعتیاد به الکل وجود دارد؟

 

مانند هر اعتیادی ، خلاص شدن از اعتیاد به الکل نیز دشوار است. روند مقابله با این وضعیت برای درمانگران ، بیماران و خانواده های آنها بسیار دشوار است.

 

اما وقتی عادات سالم ، مشاوره و درمان در کنار هم قرار بگیرند ، می توانند به شما کمک کنند تا بر این مشکل غلبه کنید! همچنین می توانید برخی از داروها را که ممکن است مفید باشند در نظر بگیرید.

 

راه حل هایی برای مبارزه با اعتیاد به الکل


اعتیاد به الکل یک بیماری مزمن است. کسانی که از این بیماری رنج می برند ، علی رغم اثرات منفی بهداشتی ، شغلی ، خانوادگی و اجتماعی و سایر جنبه های قانونی ، مقادیر زیادی نوشیدنی های الکلی مصرف می کنند.

 

اعتیاد به الکل بر سلامتی جسم و روان تأثیر منفی می گذارد زیرا باعث مسمومیت و تغییر در سیستم عصبی می شود. بنابراین ، بیماری های جدی و مشکلاتی مانند اضطراب و افسردگی در بیماران الکلی ایجاد می شود.

 

خوشبختانه امروزه ، منابع مختلف می توانند از درمان افرادی که می خواهند بر اعتیاد خود غلبه کنند پشتیبانی کنند. اینها شامل درمان های طبیعی است که میل به نوشیدن را کاهش می دهند.

 

1. برگ کدو سبز


به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ، ویتامین و مواد معدنی ، آب برگ کدو تنبل را می توان یک نوشیدنی سالم برای مقابله با اعتیاد به الکل در نظر گرفت. این امر همچنین به کاهش اضطراب کمک می کند.

 

مواد لازم :


2 قاشق غذاخوری آب برگ کدو سبز(30 میلی لیتر)

1/2 فنجان آب پنیر (100 میلی لیتر)

 

آماده سازی :


ابتدا برگ های کدو را خرد کرده و آب آنها را به مقدار دو قاشق غذاخوری استخراج کنید.

سپس آن را با نصف لیوان آب پنیر مخلوط کنید.

این محلول را هر روز با معده خالی بنوشید.

 

2. آب کرفس


طبق طب سنتی ، آب کرفس کاربردهای درمانی دارد و به مبارزه با اعتیاد به الکل کمک می کند. از آنجا که حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است ، اثرات مضر الکل بر سلول ها را به حداقل می رساند. علاوه بر این ، ویتامین ها را تأمین می کند و اضطراب را کاهش می دهد.

 

مواد لازم :


3 عدد ساقه کرفس

1/2 لیوان آب (100 متر)

 

آماده سازی :


ابتدا ساقه های کرفس را کاملا بشویید و خرد کنید.

سپس آن را با نصف لیوان آب مخلوط کنید

این نوشیدنی را با معده خالی بنوشید

 

3. دانه های خربزه و برگ های گواوا


متخصصان خواص آنتی اکسیدانی دانه های خربزه را بررسی کردند. این دانه ها به دلیل ترکیب فنلی که دارند ، برای اکثر عملکردهای بیولوژیکی بدن متحدان خوبی محسوب می شوند. حتی برخی از متخصصان فکر می کنند که می توانند برای از بین بردن رادیکال های آزاد و سموم بدن مفید باشند.

 

این بار می توانید برگ گواوا را به بذر خربزه اضافه کنید زیرا مصرف این ترکیب از عملکرد کبد پشتیبانی می کند ، بنابراین از دفع مواد زائد پشتیبانی می کند.

 

مواد لازم :


2 فنجان آب (500 میلی لیتر)

1 قاشق غذاخوری دانه خربزه (15 گرم)

1 قاشق غذاخوری برگ خرد شده گوآوا (20 گرم)

 

آماده سازی :


ابتدا دانه های خربزه و برگ گواوا را به دو فنجان آب جوش اضافه کنید.

روی آن را بپوشانید و اجازه دهید حدود 10 دقیقه استراحت کند.

در پایان این دوره ، نوشیدنی را صاف کرده و مصرف کنید.

مایع را به دو دوز در روز تقسیم کنید. اولی را با معده خالی و دومی را بعد از ظهر بنوشید.

محلول را به مدت دو هفته بنوشید ،مدتی استراحت کنید ، و دوباره شروع به نوشیدن کنید.

 

نکاتی که باید در نظر بگیرید


درمان هایی که در این پست ذکر کردیم مکمل های طبیعی برای مبارزه با اعتیاد به الکل هستند. با این حال ، اثرات معجزه آسایی ندارند. هدف کاهش برخی از تأثیرات الکل بر بدن است در حالی که اضطراب را به حداقل می رساند.

 

با این حال ، شواهد مربوط به تأثیرات این روش های درمانی در برابر اعتیاد به الکل محدود است و اساساً براساس داده های شخصی است. بنابراین ، هیچ تضمینی وجود ندارد که صد در صد عمل کنند. همچنین در نظر گرفتن این نکته ضروری است که آنها می توانند باعث واکنشهای نامطلوب یا فعل و انفعالات شوند.

 

بنابراین ، بهتر است قبل از مصرف این محلول ها با پزشک خود مشورت کنید ، به خصوص اگر از داروهای دیگر استفاده می کنید. بسیاری از روش های درمانی می توانند به خنثی کردن این اعتیاد کمک کنند. با این حال ، موفقیت تا حد زیادی به تعهد و قدرت اراده فرد بستگی دارد.


ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده