دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» خوردن میوه و ماست برای شام

خوردن میوه و ماست برای شام

آیا خوردن میوه و ماست برای شام یک گزینه سالم است؟

 

در این مقاله می خواهیم توضیح دهیم که چرا خوردن میوه یا ماست برای شام گزینه بسیار خوبی است.

 

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

میوه و ماست برای شام ، به خصوص در میان جمعیت بزرگسال کاملاً رایج است. برخی از مردم تعجب می کنند که آیا آنها نیز باید همین کار را انجام دهند یا باید غذای بیشتری در بشقاب خود داشته باشند.

 

پیشرفت های اخیر در کرونوبیولوژی نشان می دهد که شام ​​های سبک ممکن است باعث کاهش وزن در افراد مستعد چاقی ژنتیکی شود.

 

برای افراد کم تحرک ، ممکن است ایده خوبی باشد که فقط به عنوان شام ماست و میوه بخورند. اول از همه ، این یک شام سبک از نظر کالری است و به کنترل وزن کمک می کند. همچنین حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است. به یاد داشته باشید که بهترین راه برای رسیدن به این مهم خوردن میوه و ماست با هم است.

 

میوه و ماست حاوی عناصر مغذی و آنتی اکسیدان هستند

 

ماست حاوی چربی ، پروتئین و پروبیوتیک است. این موارد برای سلامت میکروبیوتای روده ضروری است. به این دلیل که در هضم غذا نقش دارد ، خاصیت ضد التهابی دارد و در پیشگیری از بیماریهای پیچیده نقش دارد. همچنین با خلق و خوی ارتباط نزدیک دارد.

 

علاوه بر این ، میوه به تامین کربوهیدرات ، فیبر و آنتی اکسیدان مورد نیاز بدن کمک می کند. فیبر برای سلامت مناسب دستگاه گوارش ضروری است ، زیرا در پیشگیری از سرطان روده بزرگ تأثیر دارد.

 

آنتی اکسیدان ها اثر ضد التهابی دارند و می توانند تشکیل رادیکال های آزاد و پیری را کاهش دهند. مصرف روزانه این مواد مغذی برای عملکرد صحیح بدن ضروری است.

 

به همین دلیل ، خوردن میوه و ماست در کنار هم برای شام می تواند بسیار مفید باشد. ممکن است بخواهید برای تقویت آنتی اکسیدان ها یک پیمانه آجیل و دانه نیز به آنها اضافه کنید.

 

سعی کنید به انواع میوه های غنی از فیبر مانند سیب و گلابی پایبند باشید. همچنین ، به خاطر داشته باشید که برخی میوه ها دارای اثرات ادرارآوری هستند و می توانند احتباس مایعات را تسکین دهند ، آناناس نمونه ای از این نوع میوه ها است.

 

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

ترک شام

 

گزینه دیگر این است که به طور کلی از شام صرف نظر کنید. بنابراین هفته ای دو تا سه بار شام نخوردن برای اکثر افراد روش خوبی است. می توانید هر یک از وعده های غذایی روزانه خود را کنار بگذارید یا یک یا دو بار در هفته روزه بگیرید.

 

بعضی افراد عصر بیشتر احساس گرسنگی می کنند و ممکن است میوه و ماست برای آنها کافی نباشد. آنها ممکن است بخواهند یک گزینه با پروتئین بالاتر و مقدار کمی چربی نیز به وعده شام خود اضافه کنند.

 

همچنین می توانید انواع دیگر سبزیجات را اضافه کنید تا به وعده غذایی خود حجم دهید. به عنوان مثال ، می توانید گوشت کبابی ، تخم مرغ یا ماهی را همراه با مقداری سبزیجات یا سالاد همراه با سس ماست بخورید.

 

اخیراً برخی از جایگزین های گوشت کاملاً مد شده اند. می توانید آنها را در یک شام سبک قرار دهید. به عنوان مثال ، توفو و سیتان به خوبی با بسیاری از مواد دیگر ، به ویژه سبزیجات ، جفت می شوند. تنها نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که اگر در طول روز فعالیتی ندارید ، برای شام مقدار زیادی کربوهیدرات مصرف نکنید.

 

فواید توفو برای سلامتی


توفو منبع عالی پروتئین برای شام های سبک است.

 

در آخر ، به یاد داشته باشید که روزه داری می تواند ترکیب بدن شما را بهبود بخشد. همچنین نتایج مثبتی در برنامه های کاهش وزن دارد و سلامت کلی را بهبود می بخشد. برای کسانی که تحمل روزه داری یا خوردن یک شام سبک را ندارند ، بهترین گزینه افزودن مقداری پروتئین و سبزیجات است.


ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده