خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نکاتی برای کاهش مصرف کربوهیدرات

نکاتی برای کاهش مصرف کربوهیدرات

شش نکته برای کاهش مصرف کربوهیدرات

 

برای کاهش مصرف کربوهیدرات به روش سالم ، می توانید غذاهای غنی از شکر را از رژیم غذایی خود حذف کرده و چیزهای دیگری مانند سبزیجات را جایگزین آنها کنید.

 

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

برای کاهش وزن به روشی سالم ، بهتر است مصرف کربوهیدرات را کاهش دهید. اما این ممکن است دشوار باشد زیرا بسیاری از غذاهایی که مردم هر روز می خورند حاوی کربوهیدرات هستند. امروز ما ترفندهایی را برای کمک به شما در کاهش مصرف کربوهیدرات به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

مصرف کربوهیدرات تأثیر بسزایی در سلامتی شما دارد. میزان کافی دریافت کربوهیدرات به مواردی مانند انرژی ، وزن و حتی سطح قند خون شما بستگی دارد.

 

کربوهیدرات چیست؟

 

کربوهیدرات ها عناصر مغذی هستند که عملکرد اصلی آنها تأمین سریع انرژی مورد نیاز بدن برای انجام وظایف جسمی روزانه است. یافتن آنها در غذاهایی مانند نان ، ماکارونی و میوه هایی که می توانند هر روز مصرف شوند بسیار آسان است.

 

هنگامی که ورزش های شدید انجام می دهید ، بدن از کربوهیدرات ها برای عملکرد بهتر استفاده می کند. کربوهیدرات ها منبع اصلی انرژی ما هستند و اساس هرم غذایی محسوب می شوند.

 

1. آرد گندم خود را با آردهای کم کربوهیدرات جایگزین کنید

 

همه می دانند که آرد گندم که مردم برای پخت اغلب نان استفاده می کنند حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات است. با این حال ، بیشتر مردم نمی دانند که گزینه های سالم و کم کربوهیدرات تر نیز وجود دارد که میشود هنگام پخت و پز از آنها به طرق مختلف استفاده کرد.

 

برخی از جایگزین های آرد گندم با نارگیل یا گردو تهیه می شوند. تخمین زده می شود که 100 گرم آرد آجیل نسبت به آرد گندم 11 گرم کمتر کربوهیدرات دارد. آرد نارگیل نیز 21 گرم کربوهیدرات نسبت به آرد گندم کمتر دارد. به همین دلیل استفاده از این نوع آردهای جایگزین ، برای لاغر شدن ایده خوبی است.

 

2. هنگام صرف غذا بیرون از خانه سبزیجات را به عنوان پیش غذا سفارش دهید

 

پیش غذای گیاهی به شما کمک می کنند بدون قطع کامل کربوهیدرات ها ، میزان مصرف کربوهیدرات را کاهش دهید.

 

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

بسیاری از رستوران ها ممکن است غذاهای جانبی مانند نان ، سیب زمینی ، ماکارونی ، برنج یا سبزیجات را به شما پیشنهاد دهند. در این زمینه ، انتخاب خوب از نظر کاهش مصرف کربوهیدرات بسیار مهم است.

 

انتخاب سبزیجات به عنوان غذای جانبی و یا پیش غذا روش خوبی برای دریافت فیبر و کاهش کربوهیدرات است.

 

3. به عنوان صبحانه تخم مرغ و سایر غذاهای کم کربوهیدرات را مصرف کنید

 

حتی صبحانه های به ظاهر سالم نیز اغلب حاوی کربوهیدرات هستند. تخم مرغ یک گزینه صبحانه کم کربوهیدرات است زیرا در یک تخم مرغ کمتر از 1 گرم کربوهیدرات وجود دارد و تخم مرغ منبع پروتئین سالم است که می تواند ساعت ها شما را سیر نگه دارد.

 

در حالت ایده آل ، شما باید یاد بگیرید که تخم مرغ را به روشی سالم تهیه کنید. سرخ کردن تخم مرغ با کمی روغن زیتون یا و با سبزیجات بخارپز شده یکی از راه ها برای تهیه سالم تخم مرغ است.

 

4. از مصرف نوشیدنی های شیرین پرهیز کنید

 

آب میوه ها و نوشابه های شیرین که می توانید در سوپرمارکت ها پیدا کنید ارزش غذایی کمی دارند. در عوض ، آنها باعث می شوند مقدار زیادی کالری غیرضروری دریافت کنید.

 

نوشیدن این نوشیدنی ها باعث ایجاد واکنش اضطرابی در بدن می شود که باعث می شود تقریباً هر بار کربوهیدرات ساده بیشتری مصرف کنید. از طرف دیگر ، مقدار زیاد قند این نوشیدنی ها بر عملکرد متابولیسم بدن تأثیر می گذارد .

 

5. انواع نان را به غیر از نان سفید امتحان کنید

 

مواد بسیاری وجود دارند که می توانید با آردهای تصفیه شده جایگزین کنید. به این ترتیب می توانید از نان های سالم و کم کربوهیدرات لذت ببرید.

 

نان که در رژیم روزانه بیشتر افراد بسیار رایج است ، یکی از غذاهایی است که دارای غنی ترین نسبت کربوهیدرات در جهان است. به علاوه ، نان سفید یکی از بدترین گزینه ها هنگام انتخاب نان است زیرا حاوی فیبر کم و حاوی مقدار قابل توجهی کربوهیدرات است.

 

بهترین کاری که می توانید انجام دهید جستجوی منابع سالم غلات غیر از گندم است. اینها شامل نانهایی است که از برخی سبزیجات ، دانه ها ، آجیل ها یا غلات سالم تری مانند گندم سیاه تهیه می شود.

 

6. از شیرهای جایگزین دیگر به جای شیر گاو استفاده کنید

 

در حالی که شیر ماده ای مغذی است ، اگر می خواهید رژیم کم کربوهیدرات را شروع کنید ، شما نباید از شیر گاو زیاد استفاده کنید. بدن به ازای هر 240 میلی لیتر شیر معمولی گاو بین 12 تا 13 گرم کربوهیدرات جذب می کند. به همین دلیل بهترین کاری که می توانید انجام دهید یافتن گزینه های جایگزین برای شیر است.

 

برخی از گزینه های جایگزین برای شیر گاو ، شیر نارگیل ، شیر بادام یا شیر گردو هستند. بیشتر این محصولات حاوی بیش از 2 گرم کربوهیدرات در هر وعده نیستند ، که نشان دهنده تفاوت قابل توجهی در طولانی مدت است.

 

ترفندهایی که ما در اینجا به اشتراک می گذاریم به شما کمک می کنند تا این تغییر را به روشی ساده و سالم انجام دهید. در آخر ، یادآوری این نکته مهم است که آنچه باید انجام دهید این است که میزان کربوهیدرات مصرفی خود را کاهش دهید ، نه اینکه کربوهیدرات را کاملاً قطع کنید.

 

ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده