خرید از سراسر دنیا


» پماد پروتوپیک برای درماتیت آتوپیک

پماد پروتوپیک برای درماتیت آتوپیک

پماد پروتوپیک دارویی است که درماتیت آتوپیک متوسط ​​تا شدید را در بزرگسالانی که به درمان های دیگر پاسخ مناسبی نداده اند ، درمان می کند.

 

پماد پروتوپیک دارویی است که شما به صورت موضعی از آن استفاده می کنید و ماده فعال آن تاکرولیموس است. این ماده یک عامل تنظیم کننده سیستم ایمنی است.

 

این پماد درماتیت آتوپیک متوسط ​​تا شدید در بزرگسالان را درمان می کند. این دارو به ویژه در افرادی استفاده می شود که به درمانهای عمومی خوب پاسخ نمی دهند یا عدم تحمل به داروهای دیگر که این بیماری را درمان می کنند ، دارند.

 

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

پماد پروتوپیک چیست؟

 

این دارو می تواند حملات درماتیت آتوپیک را در بزرگسالان و کودکان بالای 2 سال هم درمان کند و هم از آن جلوگیری کند.

 

استفاده از پروتوپیک به عنوان درمان نگهدارنده ممکن است به بیمارانی که چهار بار یا بیشتر در سال تجربه می کنند ، کمک کند. در این موارد ، باید دو بار در روز تا شش هفته استفاده شود.

 

هنگامی که فردی مبتلا به درماتیت آتوپیک است ، سیستم ایمنی بدن واکنش نشان می دهد و علائم مشخصه این بیماری را ایجاد می کند. به عنوان مثال ، برخی از این علائم عبارتند از:

 

قرمزی روی پوست

خشکی

خارش

 

شایع ترین عوارض جانبی احساس سوزش و خارش در محل استفاده است. در صورت حساسیت بیش از حد به این ماده فعال ، استفاده از آن توصیه نمی شود.

 

تحقیقات بر روی پماد پروتوپیک

 

شش مطالعه اصلی وجود دارد که استفاده از Protopic را برای درمان عوارض درماتیت آتوپیک مورد بررسی قرار می دهند. این مطالعه با 1202 بیمار بالای 16 سال و 1535 بیمار بین 2 تا 16 سال انجام شد. در همه موارد ، بیماران به درمان اولیه پروتوپیک ، که تقریباً شش هفته به طول انجامید ، پاسخ دادند.

 

در این مطالعات ، آنها Protopic را با دارونما یا هیدروکورتیزون مقایسه کردند. آنها عمدتا اثر Protopic را بر اساس بهبود اگزما در پایان مطالعات پس از 3 یا 12 هفته ارزیابی کردند. تمرکز دیگر مطالعات تعداد قسمت هایی بود که بیماران در طول یک سال هنگام استفاده از این دارو یا دارونما تجربه کردند.

 

پروتوپیک در درمان حملات موثر تر از هیدروکورتیزون بود. همچنین ، در درمان نگهدارنده ، در کاهش تعداد حملات در سال مفیدتر از دارونما بود.

 

نحوه استفاده از پماد پروتوپیک

 

برای استفاده از این دارو ، باید پماد را به صورت یک لایه نازک روی مناطقی که تحت درمان قرار می دهید ، پخش کنید. می توانید آن را تقریباً در هر قسمتی از بدن خود ، از جمله صورت و گردن ، بمالید. علاوه بر این ، می توانید از آن برای آرنج و زانو استفاده کنید.

 

با این حال ، شما نباید آن را در قسمت داخلی بینی ، دهان یا ناحیه چشم بمالید. همچنین باید مراقب باشید که ناحیه تحت درمان خود را با بانداژ یا پانسمان نپوشانید. اگر قصد دارید بعد از حمام از آن استفاده کنید ، مطمئن شوید که پوست شما کاملاً خشک شده است.

 

کاربرد در کودکان

 

همانطور که اشاره کردیم ، می توانید از آن برای کودکان بالای 2 سال استفاده کنید. در این حالت ، می توان از پماد 0.03٪ دو بار در روز به مدت حداکثر سه هفته استفاده کرد. پس از این مدت ، روزی یکبار روی ناحیه آسیب دیده پوست بمالید تا اگزما از بین برود.

 

بزرگسالان

 

افراد بالای 16 سال بزرگسال محسوب می شوند و شما می توانید از این پماد برای این بیماران استفاده کنید.

 

نتیجه


پروتوپیک می تواند به درمان حملات مکرر یا شدید درماتیت آتوپیک کمک کند. با این حال ، می توانید از آنها برای جلوگیری از آنها نیز استفاده کنید.

 

هرگز نباید بدون نسخه از آن استفاده کنید. همچنین ، در صورت استفاده از هرگونه عارضه جانبی ، فوراً با پزشک خود مشورت کنید.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

 

ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده