دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» رفع درد مفاصل با درمان های طبیعی

رفع درد مفاصل با درمان های طبیعی

برای درد مفاصل زنجبیل و زردچوبه را امتحان کنید

 

آیا می دانستید که خواص زنجبیل و زردچوبه یک راه حل طبیعی برای تسکین درد مفاصل است؟ بنابراین لازم نیست بیش از حد به داروهای ضد التهابی شیمیایی متوسل شوید!

 

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

آیا می دانید که می توانید با استفاده از خواص زنجبیل و زردچوبه بدون نیاز به استفاده از داروهای ضد التهابی ، یک محلول طبیعی برای درد مفاصل خود تهیه کنید؟

 

درد مفاصل یک مشکل رایج در بین همه انسان ها است . علاوه بر این ، در بین جوانان رایج است.

 

در حالی که می توان از روش های شیمیایی زیادی برای تسکین این درد استفاده کرد ، درمان های طبیعی جایگزین های بهتری هستند. زردچوبه و زنجبیل که از جمله این داروهای طبیعی هستند، امروزه بسیار محبوب هستند.

 

زنجبیل و زردچوبه دارای خواص شگفت انگیزی هستند که به عنوان آرام بخش برای درد مفاصل عمل می کنند. در این مقاله ، ما به طور مفصل در مورد این ریشه های شفابخش و استفاده از آنها به عنوان درمانی طبیعی صحبت خواهیم کرد.

 

زنجبیل

 

زنجبیل خواص مفید زیادی برای بدن دارد. یکی از بهترین خواص آن این است که به بهبود گردش خون کمک می کند. همچنین از فرآیند گوارش برای بهبود آن پشتیبانی می کند. بعلاوه وقتی زنجبیل مصرف می کنیم ، مفاصل ما نیز سود زیادی می برند.

 

زردچوبه

 

مانند زنجبیل ، زردچوبه یک ادویه بسیار محبوب در دنیای آشپزی است. این گیاه خواص درمانی زیادی دارد. بسیاری از آنها به سیستم گوارشی مربوط می شوند زیرا زردچوبه دارای خواص آفت زا است. بنابراین ، از تشکیل نفخ در معده و روده جلوگیری می کند. به این ترتیب ، به رفع مشکلات مربوط به معده کمک می کند.

 

خاصیت اصلی زردچوبه این است که یک عامل ضد التهابی است. به همین دلیل است که برای افرادی که از آرتریت رنج می برند ، صرف نظر از سن و شرایط خاص ، عالی است.

 

چگونه می توان درد مفاصل را تسکین داد؟

 

درد مفاصل معمولاً در زانو ، آرنج ، شانه ، مچ دست، مچ پا و بسیاری از نواحی دیگر رخ می دهد.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

 

درد مفاصل اغلب با آرتروز ارتباط تنگاتنگی دارد. هنگامی که درد شدید است ، آرتریت یکی از دلایل اصلی است. بیماریهای دیگر مانند بورسیت یا تاندونیت نیز می توانند باعث درد مکرر مفاصل شوند.

 

درد مفاصل چه ناشی از فشار بیش از حد فیزیکی و چه بیماری دیگری باشد ، می تواند به طور موثر با داروهای طبیعی کنترل شود. نوشیدنی های زردچوبه و زنجبیل از بهترین جایگزین هایی هستند که می توانیم پیدا کنیم.

 

درمان زنجبیل و زردچوبه برای درد مفاصل

 

باید بدانید که این محلول می تواند برای درد مفاصل شما در صورت نوشیدن مکرر بسیار موثر باشد. برای استفاده کامل از خواص دو ماده ، بهترین روش تهیه یک جوشانده است.

 

ترکیب زردچوبه و زنجبیل قدرتمند است. اگر مقداری دارچین و مقدار کمی لیمو به آن اضافه کنید ، تأثیر آن بر مفاصل شما بیشتر می شود. در صورت تمایل ، می توانید اثرات آن را با افزودن عسل به آن تقویت کنید.

 

ما توصیه می کنیم این جوشانده را هر روز به مدت چند هفته ، اول صبح بنوشید.

 

مواد لازم :

 

1 قاشق چایخوری زردچوبه

 

1 قاشق غذاخوری ریشه زنجبیل خرد شده

 

3 لیوان آب

 

1 قاشق چایخوری دارچین پودر شده

 

آب نصف لیمو

 

آماده سازی :

 

ابتدا آب را بجوشانید. وقتی به نقطه جوش رسید زردچوبه ، زنجبیل و دارچین را اضافه کنید.


برای اینکه نوشیدنی تمام فواید گیاهان را جذب کرده و به درستی دم بکشد ، باید بگذارید 30 دقیقه بجوشد.


سپس آن را از اجاق گاز بردارید و بگذارید چند دقیقه بماند.


در آخر ، آب نصف لیمو را اضافه کرده ، صاف کرده و سرو کنید.

 

زردچوبه و زنجبیل در تسکین درد مفاصل عالی هستند. بنابراین اگر اغلب از عوارض آرتروز ، آرتریت یا هر نوع درد مفاصل رنج می برید ، این نوشیدنی جایگزین عالی است.

 

راه حل های طبیعی می توانند به بسیاری از مشکلات بدن ما پاسخ لازم را بدهند. درد مفاصل را می توان با زردچوبه و زنجبیل تسکین داد. این یک راه حل منطقی است ، اما اگر شک دارید ، اگر درد شما تسکین پیدا نکرد ، برای مشاوره با پزشک خود مشورت کنید.

 

ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده