خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کاهش دردهای عصبی با روغن های ضروری

کاهش دردهای عصبی با روغن های ضروری

آیا می توان درد عصبی را با روغن های ضروری کاهش داد؟

 

اسانس ها دارای خواصی هستند که می توانند در درمان دردهای عصبی مفید باشند. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چه گزینه هایی در دسترس است .

 

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

در سال های اخیر ، متخصصان در حال بررسی روش های مختلف درمانی هستند که بر درد نوروپاتیک تأثیر می گذارد و به کاهش آن کمک می کند.

 

با این حال ، همانطور که در مجله انجمن درد اسپانیایی (Revista de la Sociedad Española del Dolor) توضیح داده شده است ، مدیریت چنین علائمی پیچیده است و اغلب به مداخلات دارویی و غیر دارویی نیاز دارد.

 

درد نوروپاتیک نوعی از درد است که در نتیجه آسیب عصبی ایجاد می شود. تخمین زده می شود که 7 تا 10 درصد از جمعیت عمومی را تحت تاثیر قرار می دهد و افراد مسن بیشتر تحت تأثیر آن قرار می گیرند.

 

بنابراین ، آیا می توان با اسانس ها این دردها را تسکین داد؟ طبق برخی تحقیقات ، چنین داروهای طبیعی می تواند به تسکین درد کمک کند. با این حال ، شواهد محدود است ، بنابراین ما باید با احتیاط عمل کنیم.

 

روغنهای ضروری برای دردهای عصبی

 

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم ، درمان درد نوروپاتیک پیچیده است و نیاز به مداخله متخصص دارد. در حالی که گزینه هایی مانند روغن های ضروری برای ایجاد احساس تسکین مفید هستند ، اما جایگزینی برای درمان پزشکی نیستند. اگر تصمیم به استفاده از آنها دارید ، توصیه هایی را که در این مقاله به شما می کنیم به خاطر بسپارید.

 

اسانس سنت جان

 

مردم سالها در مورد بهبود خلق و خو در موارد اضطراب و افسردگی از سنت جان استفاده می کنند .

 

همچنین محققان به این نتیجه رسیدند که عصاره این گیاه به عنوان یک گزینه درمانی برای این نوع درد امیدوار کننده است. با این حال ، شواهد کافی برای تأیید این امر وجود ندارد.

 

اسانس ریحان

 

ریحان یک گیاه معطر است. بر اساس اطلاعات جمع آوری شده در مجله Ayurveda and Integrative Medicine ، خواص دارویی آن شامل اثرات ضد میکروبی ، ضد اسهالی ، آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است. همچنین دارای خواص ضد درد و تنظیم کننده سیستم ایمنی است.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

 

در مطالعه ای که در سال 2015 منتشر شد ، اسانس این گیاه اثرات مثبتی بر درد عصب سیاتیک در موش ها نشان داد. به همین دلیل ، بسیاری از مردم معتقدند که می تواند در برابر درد نوروپاتی مفید باشد. با این حال ، شواهدی در این مورد وجود ندارد و مطالعات بیشتری برای تأیید این اثرات بر روی انسان مورد نیاز است.

 

اسانس بابونه

 

اسانس بابونه حاوی ماده ای به نام بورنئول است. طبق مطالعه ای در مجله داروسازی اروپا ، این ترکیب ممکن است در کاهش درد و التهاب ناشی از نوروپاتی مفید باشد. در این مطالعه ، بورنئول حساسیت به درد موش های صحرایی با درد نوروپاتیک را کاهش داد.

 

با این حال ، مانند موارد قبلی ، هنوز اثرات این روغن ضروری بر انسان تأیید نشده است. با وجود این ، استفاده از این نوع اسانس بی خطر است و بسیاری از افراد آن را به خاطر اثرات آرامش بخشش می ستایند.

 

بابونه اثرات خود را در مطالعات حیوانی نشان داده است ، اما هنوز هیچ شواهد محکمی مبنی بر توانایی آن در تسکین درد نوروپاتیک در انسان وجود ندارد.

 

اسانس زنجبیل

 

شواهد زیادی وجود ندارد که ثابت کند اسانس زنجبیل برای تسکین دردهای عصبی مفید است. با این حال ، مطالعاتی خواص ضد درد و ضد التهابی این محصول را نشان میدهند.

 

چگونه می توانید از این روغن های ضروری برای تسکین دردهای عصبی استفاده کنید؟

 

اول از همه ، به یاد داشته باشید که شما فقط باید از این روغن ها به عنوان مکمل درمان استفاده کنید. این احتمال وجود دارد که در برخی موارد این درمان ها کار نکنند ، زیرا شواهدی از اثربخشی آنها وجود ندارد. می توانید از آن در رایحه درمانی استفاده کنید یا به صورت موضعی استفاده کنید.

 

برای شروع ، روغن را بر روی یک باند قرار دهید یا آن را در آب داغ بریزید تا بخار آن را تنفس کنید. اگر می خواهید از آن به صورت موضعی استفاده کنید ، اسانس را با یک روغن حامل مخلوط کنید. این می تواند روغن زیتون ، بادام یا نارگیل باشد.

 

چه چیزی را باید در نظر داشته باشیم

 

می توانید روغن های ضروری را از فروشگاه های بهداشتی یا آرایشی بخرید. با این حال ، هنگام به دست آوردن آنها ، مطمئن شوید که فقط روغنهای ضروری را از مارک های معتبر انتخاب کرده اید. همچنین باید دستورالعمل ها و برچسب های روی محصولات را مطالعه کنید.

 

اسانس های خالص بسیار غلیظ هستند و می توانند سمی باشند. بنابراین ، نباید آنها را قورت دهید و همیشه از مقدار کمی استفاده کنید. همچنین ، هنگام استفاده از آن روی پوست خود ، باید آن را با روغن حامل ترکیب کنید. در صورت مشاهده عوارض جانبی ، با مقدار زیادی آب بشویید و مصرف را متوقف کنید.

 

ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده