ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سفید کردن دندان با محصولات طبیعی

سفید کردن دندان با محصولات طبیعی

محصولات طبیعی سفید کننده دندان

 

محصولات طبیعی سفید کننده دندان وجود دارد که می تواند به سفید شدن دندان و داشتن لبخندی زیبا به شما کمک کند. برای یافتن چند راه حل عالی که می توانید از آنها استفاده کنید ، پس ادامه مطلب را بخوانید.


امروزه درمان دندانپزشکی برای سفید کردن دندان بسیار محبوب است. اما آنها معمولاً با محصولات تهاجمی ساخته می شوند که در نهایت به دندان های شما آسیب می رسانند که معمولاً اثرات آن برگشت ناپذیر است. اگر به دنبال محصولات طبیعی سفید کننده دندان هستید ، این مقاله مناسب شماست.


شما با اعمال این روش ها نیازی به افراط و تفریط ندارید همچنین نیاز به صرف مبالغ زیادی برای سفید کردن دندان ها خود نخواهید داشت. برای یادگیری بیشتر خواندن مقاله را ادامه دهید!

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟


سفید کردن دندانها 

 

مینای دندان شما تا حدودی حساس هستند و آنچه را که می خورید جذب می کند. به همین دلیل ، اگر زغال اخته بخورید ، دندان های شما بنفش می شود. این امر مشکل آفرین نیست ، زیرا دندان های خود را مسواک می زنید و از بین می رود.


با این حال ، غذاها و نوشیدنی هایی هستند که به مرور زمان دندان های شما را بیشتر لکه دار می کنند و باعث زرد شدن یا قهوه ای شدن آنها می شوند. نوشیدنی هایی مانند قهوه ، چای و نوشابه از جمله این غذاها هستند. همچنین این امر می تواند ناشی از دخانیات و رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان باشد.


علاوه بر این ، اسید موجود در برخی غذاها به دندان های شما نیز آسیب می رساند. خوردن گوشت ، محصولات لبنی ، مرکبات ، شکر تصفیه شده ، شیرین کننده های مصنوعی ، نوشابه یا روغن های گیاهی این وضعیت را بدتر می کند. دسرها نیز در این لیست گنجانده شده اند ، اما آسیب آنها بستگی به تعداد دفعات مصرف آنها دارد.


یک اشتباه رایج این است که به محض اتمام غذا ، مسواک بزنید. این امر از ایجاد حفره جلوگیری می کند ، اما به مینای دندان شما زمان نمی دهد تا دوباره سفت شود.


غذاهای مفید


از سوی دیگر ، غذاهای خاصی به سفید ماندن دندان های شما کمک می کند. میوه ها و سبزیجاتی مانند گلابی ، سیب ، هویج ، خیار ، گل کلم ، کاهو ، کلم بروکلی و اسفناج نمونه های بسیار خوبی در این زمینه هستند.


برخی از آنها دارای فیبر هستند ، در حالی که برخی دیگر یک لایه محافظ روی مینای دندان ایجاد می کنند که از لکه شدن جلوگیری می کند. در واقع ، انواع پنیر برای این کار عالی هستند زیرا حاوی پروتئین و چربی هستند تا اسیدهای سایر غذاها را خنثی می کنند. آنها همچنین باعث تشکیل بزاق می شوند که حاوی کلسیم و فسفر است که به سفت شدن مینای دندان کمک می کند.


محصولات طبیعی سفید کننده دندان

 

در اینجا چند راه حل وجود دارد که به شما کمک می کند دندان های خود را به طور طبیعی و ساده سفید کنید:


پرتقال


دندانهای خود را با قسمت داخلی پوست پرتقال - یعنی قسمت سفید - به مدت 45 ثانیه مالش دهید. پوست پرتقال حاوی موادی است که دندان های شما را سفیدتر می کند. سپس بعد از نیم ساعت مسواک بزنید.


توت فرنگی 

 

خمیری از توت فرنگی و جوش شیرین درست کنید. در حقیقت ، توت فرنگی یک عامل سفید کننده طبیعی است. میوه ها را له کرده و با جوش شیرین مخلوط کنید. سپس آن را روی دندان های خود بمالید و به مدت 20 دقیقه روی دندان های خود نگه دارید. 30 دقیقه صبر کنید ، سپس دندانهای خود را طبق معمول مسواک بزنید. با این حال ، بیش از یک یا دو بار در هفته از آن استفاده نکنید.


زغال

 

زغال را روی مسواک خود ببرید و روی دندان های خود بمالید. این ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما یکی از بهترین محصولات طبیعی سفید کننده دندان است.


راه حل های طبیعی دیگر برای سفید کردن دندان ها

 

هر روز یک تکه پاپایا یا سیب بخورید. در حالی که این میوه ها دندان های شما را سفید می کنند ، لثه های شما را نیز محکم نگه می دارند.


دو قاشق غذاخوری مریم گلی را به یک فنجان آب جوش اضافه کنید. بگذارید سرد شود و آن را در دهان خود بچرخانید. 


دو قاشق چای خوری نمک و آب را باهم مخلوط کنید. با استفاده از این مخلوط به طور معمول دندان های خود را مسواک کنید.


اگر به دنبال محصولات طبیعی سفید کننده دندان هستید ، تمام درمان های خانگی که ذکر کردیم بسیار مثر هستند. با این حال ، اتفاق نظر وجود دارد که هیچ درمانی بهتر از جوش شیرین وجود ندارد.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟


این یک جایگزین ارزان تر و سالم تر از سایر روش ها است. به سادگی 1/4 قاشق غذاخوری جوش شیرین را در یک لیوان بریزید و مسواک خود را با آب خیس کنید. سپس مسواک خود را در جوش شیرین آغشته کرده و اجازه دهید جوش شیرین مانند خمیر دندان به آن بچسبد.


ممکن است در حین استفاده از آن ، دهان شما احساس نمکی یا اسیدی بودن کند. نگران نباشید ، وقتی دهان خود را کاملاً با آب بشویید ، این احساس از بین می رود. با این حال ، فقط چند بار در ماه این کار را انجام دهید زیرا اگر این کار را بیش از حد انجام دهید به مینای دندان شما آسیب می رساند.


نکات نهایی برای سفیدتر شدن دندان ها


همیشه آن را تمیز نگه دارید


دندانهای خود را زیاد محکم مسواک نزنید


از نخ دندان هر روز استفاده کنید


سیگار نکشید


مصرف قهوه ، چای یا نوشابه را کاهش دهید


ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده