دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» ورزش در کنار تغذیه سالم

ورزش در کنار تغذیه سالم

تغذیه سالم و ورزش / ترکیبی عالی

 

رژیم غذایی سالم و ورزش بهترین ترکیب برای سلامتی مطلوب است. آیا می دانستید که می توانید به شیوه ای خوشمزه و متنوع از سلامتی خود مراقبت کنید؟

 

انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل! مطلب مرتبط انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل!

اگر می خواهید وزن خود را به درستی کاهش دهید یا حفظ کنید، تغذیه مناسب و ورزش بدنی کافی ضروری است. اما کاهش وزن یا تناسب اندام به این معنا نیست که خود را از خوردن همه چیز محروم کنید یا بدن خود را با برنامه های ورزشی بیش از حد شدید تنبیه کنید.

 

در عوض، اعتدال، کلید حفظ سبک زندگی سالم است که برای مدت طولانی‌تری دوام خواهند آورد.

 

در اینجا ما مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها را به شما می‌دهیم که به شما کمک می‌کند از رژیم غذایی خود مراقبت کنید و همراه با برخی تمرینات بدنی، به خواسته خود برسید.

 

شما نیازی به وسواس در مورد رژیم غذایی خود ندارید، بررسی برچسب ها برای مواد غذایی می تواند به شما کمک کند بدون اینکه مجبور باشید بیشتر غذاهایی که می خورید را کنار بگذارید، به رژیم غذایی خود توجه کنید و به هدف خود برسید.

 

البته، اگر می خواهید وزن کم کنید یا به سادگی آن را حفظ کنید، چیزهایی که باید از رژیم غذایی معمول خود حذف کنید، به اصطلاح «غذاهای ناسالم» هستند. همچنین بهتر است در مصرف غذاهای سرخ شده زیاده روی نکنید.

 

در واقع توصیه می شود مصرف روزانه غذاهای حاوی مقادیر زیادی کربوهیدرات مانند برنج، نان و ماکارونی را کاهش دهید.

 

شما باید خیلی کمتر از این موارد را بخورید، از سس ها اجتناب کنید، و در عوض سبزیجات و پروتئین بیشتری از طریق تخم مرغ، ماهی ، بوقلمون، مرغ و گوشت گاو و سایر غذاها مصرف کنید.

 

رژیم غذایی سالم و ورزش

 

به عنوان مثال، می توانید بشقاب خود را با نصف سبزیجات و نصف مود غذایی حاوی پرتئین مانند گوشت مرغ آماده کنید. یا برای ناهار تماما سبزیجات و برای شام فقط پروتئین مصرف کنید.

 

شما می توانید یک سیب زمینی پخته شده را هم به عنوان کربوهیدرات به بشقاب خود اضافه کنید و وقتی کمی روغن زیتون به آن اضافه کنید مقوی و خوشمزه تر خواهد شد.

تمرینات قدرتی برای زنان مطلب مرتبط تمرینات قدرتی برای زنان

 

در نهایت، ایده خوبی است که هر روز یک یا دو قطعه میوه به وعده های خود اضافه کنید. مصرف میوه مهم است زیرا برای سلامتی ضروری است.

 

حقیقت در مورد ورزش

 

توجه به این نکته ضروری است که هیچ رژیم غذایی بدون برخی تمرینات بدنی کارساز نخواهد بود. تغذیه سالم و ورزش ترکیبی عالی هستند و واقعاً دست به دست هم می دهند.

 

این امر تنها زمانی که سعی در حفظ وزن مطلوب دارید توصیه نمی شود. همچنین اگر می خواهید از بیماری های قلبی عروقی مانند دیابت، فشار خون بالا و دیس لیپیدمی (بالا بودن لیپید )  اجتناب کنید، مهم است.

 

اگر در حال حاضر به طور منظم ورزش می کنید، ممکن است ژامبون را در وعده های غذایی خود ترجیح دهید. برخی از ژامبون های پخته شده حاوی 90 درصد گوشت بوده و دارای پروتئین بالا، چربی کم، نمک کم، و فاقد قند اضافه هستند.

 

همچنین، اگر ژامبون دوست ندارید، می توانید سینه بوقلمون یا سینه مرغ را انتخاب کنید. شما گزینه های زیادی برای انتخاب دارید!

 

تغذیه سالم و ورزش لازم نیست کسل کننده باشند

 

اگر از این دستورالعمل ها پیروی کنید و ثابت قدم باشید، مطمئناً عادت های سالمی ایجاد خواهید کرد که می توانید تا آخر عمر به آنها پایبند باشید. شما فقط به کمی اراده و صبر نیاز دارید. نتایج ممکن است زمان بر باشد، اما در دراز مدت مطمئناً متوجه آنها خواهید شد.

 

علاوه بر ورزش و غذاهای توصیه شده که قبلاً به آنها اشاره کردیم، می توانید نکات بیشتری رابرای کاهش وزن و حفظ سلامتی به صورت آنلاین پیدا کنید. اینها به شما کمک می کند تا سبک زندگی سالمی داشته باشید. شما همچنین میتوانید ایده های جدیدی برای تهیه غذاهای اصلی پیدا کنید که مطابق ذائقه شما باشند.

 

ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   آموزش تصویری حرکات بدنسازی   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده