خرید از سراسر دنیا


» گیاهان آرامش بخش

گیاهان آرامش بخش

 گیاهان دارویی برای داشتن خلق و خوی خوب

 

همه ما موجوداتی احساسی هستیم،چه کسانی که سرد مزاج و درونگرا به نظر می رسند، و چه کسانی که تحت تاثیر احساسات قرار نمی گیرند. آیا تا به حال به تمام احساساتی که در طول یک روز حس کرده اید فکر کرده اید؟ اما این احساسات چگونه بر کار، روابط شما با خانواده و عزیزانتان تأثیر می گذارد؟

 

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

هر چیزی در زندگی جنبه های خوب و بد خود را دارد و این در مورد احساسات نیز صدق می کند. علاوه بر احساسات خوب که باعث می شود روز را به نحوی مثبت سپری کنیم، احساساتی نیز وجود دارد که ما را مملو از ترس و ناامنی می کنند.

 

استرس و تنش مداوم باعث گاستریت استرسی می شود که به آن گاستریت عاطفی نیز می گویند. این ناراحتی که علائم اصلی آن سوزش سر دل، خارش و گرگرفتگی است، به دلیل التهاب در دیواره معده ایجاد می شود.

 

اگر این وضعیت در احساسات شما ریشه دواند، به مرور زمان می تواند به زخم معده تبدیل شود که در آینده می تواند باعث سرطان شود. پس از اینکه پزشک گاستریت را تشخیص داد، ارزیابی می کند که آیا حمایت روانی ضروری است یا خیر.

 

سعی کنید با دیدی مثبت راحت تر زندگی کنید و به محض بروز احساسات از نگرش های منفی فاصله بگیرید. ذهن شما آنقدر قوی است که اگر آن را با افکار مثبت پر کنید، همه چیز شروع به بهتر شدن می کند.

 

شما همان چیزی که روی آن تمرکز می کنید را به زندگی خود جذب می کنید. همچنین طبیعت بسیاری از گیاهان دارویی را به ما ارائه می دهد که به محافظت از سلامت عاطفی ما کمک می کند، به لطف این گیاهان می توانید با جلوگیری از احساسات منفی که باعث استرس و اضطراب پس از یک روز پرمشغله می شود، به آرامش دست پیدا کنید.

 

این گیاهان دارویی کدامند ؟

 

ما در مورد گیاهانی به شما خواهیم گفت که باعث می‌شوند زندگی آرام‌تر و راحت‌تری داشته باشید. اما هرگز نباید این گیاهان را در مقادیر زیاد مصرف کنید. و اگر در مصرف این گیاهان شک دارید، باید با یک متخصص یا پزشک آموزش دیده مشورت کنید، به خصوص اگر همزمان دارو مصرف می کنید.

 

بادرنجبویه


بادرنجبویه ، یک گیاه ضد اسپاسم است. این یک گیاه آرام بخش است که برای درمان استرس، تنش، اضطراب و بی خوابی و برای رفع انقباضات دستگاه گوارش استفاده می شود.

 

اسطوخودوس

 

اسطوخودوس که در درمان میگرن، استرس، خستگی و استرس و خواب راحت‌تر کمک می‌کند، گیاهی آرام ‌بخش و تسکین‌دهنده اضطراب است. می توانید آنرا به صورت خوراکی یا برای مصارف خارجی استفاده کنید. این گیاه معمولاً به صورت خارجی در آروماتراپی، از اسانس یا گل اسطوخودوس استفاده می شود.

 

گل گاو زبان

 

برای از بین بردن استرس و تنش می توانید یک چای تهیه شده با یک لیوان آب و یک قاشق غذاخوری گل گاو زبان بنوشید. شما می توانید چندین لیوان در روز از آنرا بنوشید. این گیاه را برای مدت طولانی و در دوران بارداری استفاده نکنید. همچنین برای کودکانتوصیه نمی شود.

 

سنبل الطیب

 

این گیاه خاصیت آرام بخشی دارد و برای تنش و افسردگی بسیار مفید است. همچنین خواب را راحت تر می کند. با این حال، استفاده از آن در دوران بارداری و شیردهی منع مصرف دارد. همچنین نباید به کودکان خردسال داده شود (همیشه قبل از دادن هر دارویی به کودکان خود با پزشک اطفال خود مشورت کنید).

 

مراقب باشید که آن را همراه با داروهایی که دارای اثر مشابه هستند استفاده نکنید. اگر با ماشین آلات سنگین کار می کنید یا کارهایی را انجام می دهید که نیاز به توجه و تمرکز دارد، نباید در طول روز از سنبل الطیب استفاده کنید. می توانید کمی قبل از رفتن به رختخواب سنبل الطیب را مصرف کنید تا از ویژگی های آن به راحتی و بدون ریسک کردن لذت ببرید.

 

بابونه

 

بابونه به دلیل خاصیت آرامش بخش، اثر آرام کننده دارد. در مواقع تنش و بی خوابی، چای تهیه شده با گل های خشک شده بابونه برای شما بسیار مفید خواهد بود.

 

همچنین می توانید با چای بابونه حمام تهیه کنید. پس از خیساندن گل های خشک، آن را به آب حمام خود اضافه کنید. در صورت تمایل می توانید به جای چای، 15 قطره اسانس بابونه را به آب حمام خود اضافه کنید.

 

کسانی که به بابونه حساسیت ندارند باید از این دستور استفاده کنند. برای استفاده توسط زنان باردار و کودکان خردسال با پزشک خود مشورت کنید.

 

ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده