خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» استفاده از آدامس نیکوتین برای ترک سیگار

استفاده از آدامس نیکوتین برای ترک سیگار

آدامس نیکوتین و آنچه در آن است و نحوه استفاده از آن


شما باید به آرامی آدامس نیکوتین را حدود 5-10 بار بجوید. در این مقاله با آدامس نیکوتین و نحوه استفاده از آن برای ترک سیگار آشنا می شوید.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

آدامس نیکوتین یک روش جایگزینی است که به شما کمک می کند سیگار کشیدن را به صورت دردناک و موثر ترک کنید.


آدامس هایی وجود دارد که غلظت نیکوتین آنها بین 2 تا 4 میلی گرم متفاوت است. بسته به شدت جویدن ، نیکوتین در 30 دقیقه اول آزاد می شود.


پزشکان در مواردی که فرد تمایل زیادی به نوشیدن دارد ، آدامس های نیکوتین را تجویز می کنند ، اگرچه می خواهد سیگار را ترک کند. نیکوتین موجود در آدامس کندتر از نیکوتین وارد غشای مخاطی می شود. بنابراین هیچگاه سطح نیکوتین در خون شما به اندازه سیگار کشیدن بالا نمی رود.


آدامس نیکوتین می تواند به شما در ترک سیگار کمک کند. با این حال ، نباید فراموش کنید که این باعث نمی شود احساس سیگار کشیدن کنید.


جایگزینی با نیکوتین برای ترک سیگار

نیکوتین ماده اصلی دخانیات است و باعث وابستگی جسمی به سیگار می شود. هنگامی که فردی سعی در ترک چنین اعتیادی دارد ، ممکن است علائم ناخوشایند ترک وجود داشته باشد.


در درمان جایگزینی نیکوتین ، نیکوتین به شکل آدامس ، اسپری ، استنشاقی و نیکوتین مصرف می شود. هیچ یک از این گزینه ها حاوی مواد افزودنی مضر در سیگار نیستند.


همچنین ، جایگزینی درمانی می تواند به تسکین برخی از علائم ترک فیزیکی کمک کند. بنابراین ، می توان بر پیامدهای روانی ترک این عادت تمرکز کرد.


برخی از مطالعات ثابت کرده اند که استفاده از صمغ نیکوتین در ترکیب با سایر روش های جایگزینی سیگار کشیدن تقریباً احتمال بروز ترک سیگار را دو برابر می کند.


آدامس نیکوتین چگونه کار می کند؟

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟


هنگام مصرف چنین نوع دارویی ، باید 5 تا 10 بار به آرامی و آهسته بجوید، تا زمانی که به آن طعم تلخ و تحریک آمیز نیکوتین برسید. بسیاری از افراد این طعم را نوعی سوزن زدن بسیار ملایم توصیف می کنند که در دهان آنها رخ می دهد.


سپس باید جویدن را متوقف کنید و آدامس را بین لثه و داخل گونه خود قرار دهید. این باعث می شود تا کندی جذب نیکوتین توسط مخاط انجام شود. وقتی طعم و مزه ای وجود ندارد ، یک بار دیگر بایذ آدامس را جوید و این بار آن را در جای دیگری در دهان خود قرار دهید.


آدامس حدود 30 دقیقه طول می کشد. بنابراین ممکن است لازم باشد این روزها را در روزهایی که می توانید سیگار را ترک کنید تکرار کنید. با این حال توصیه می شود حداقل یک ساعت بعد از اتمام جویدن آدامس ، آدامس جدید نخورید.


این امر به این دلیل است که کمتر احتمال دارد عارضه جانبی را تجربه کنید. بله ، این فقط آدامس است. اما چنین نوع آدامس به دلیل ماده فعال آن می تواند باعث احساس تحریک کننده شود.


علاوه بر این ، پزشکان توصیه می کنند بیش از 24 آدامس 2 میلی گرم در روز و 15 آدامس 4 میلی گرم در روز مصرف نکنید. اگر بیش از این مقادیر باشید ، خطر مصرف بیش از حد شما افزایش می یابد.


پزشکان توصیه می کنند که این آدامس حداکثر 3 بار در روز جویده شود یا بیش از 3 تا 8 آدامس در روز مصرف نشود. این محاسبه با توجه به اینکه 1 میلی گرم نیکوتین در یک سیگار وجود دارد ، انجام می شود.


سایر توصیه ها :


بعد از جویدن چنین آدامس هایی ، آدامس را بلع نکنید. این می تواند باعث ناراحتی در دهان و گلو شما شود. همچنین می تواند باعث درد شکم و سایر مشکلات گوارشی شود.

همچنین ، هنگامی که نیکوتین مصرف می شود ، کارایی نخواهد داشت ، زیرا به وسیله مخاطی جذب نمی شود و به محض رسیدن به معده منفعل می شود.

همچنین ، حداقل 15 دقیقه قبل از جویدن آدامس ، از خوردن ، نوشیدن قهوه ، نوشیدن نوشابه های گازدار یا آب میوه ها خودداری کنید. به همین ترتیب ، شما می توانید حداقل 15 دقیقه پس از قطع جویدن آدامس ، مصرف این مواد غذایی را شروع کنید. دلیل این امر این است که این غذاها می توانند جذب نیکوتین را کاهش دهند. اما آب ممنوع نیست.


چه چیزی را در مورد آدامس نیکوتین در نظر داشته باشید:


علاوه بر توصیه هایی که به تازگی ارائه کردیم ، ما تعدادی از مواردی را که باید هنگام استفاده از آدامس نیکوتین در خاطر داشته باشید برای شما تعریف خواهیم کرد:


اول از همه ، توصیه می کنیم در هر شرایطی که بدانید می خواهید سیگار بکشید ، از این دارو استفاده کنید. به طور کلی ، هر زمان که می خواهید سیگار بکشید ، از آن استفاده کنید.


دوم ، همیشه آن را با خود داشته باشید. بنابراین ، هنگامی که میل به سیگار کشیدن را احساس میکنید ، آنها بلافاصله به سمت شما خواهند آمد. بدانید که فقط پرتاب کردن دست خود در سیگار ، احتمال خوردن آن را به میزان چشمگیری افزایش می دهد.


سرانجام ، اگر بعد از استفاده از چنین آدامس هایی، هر یک از علائم زیر را تجربه کردید ، سریعاً نزد پزشک یا داروساز خود بروید:


تحریک در دهان و لثه شما

فک و گلو درد

افزایش افتادگی

نتیجه

ترک سیگار ممکن است. این یک تصمیم خوب برای سلامتی شما عزیزان و سیاره ما است. با یک روش درمانی مناسب برای جایگزینی نیکوتین است . هدف خود را به روشنی مشخص کرده و مشکل خود را حل کنید.


این به شما کمک می کند اراده خود را تسلط دهید و نظم و انضباط خود را حفظ کنید.


ترجمه از مهناز خلج زاده مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده