خرید از سراسر دنیا


» اشتباهاتی که باعث اضافه وزن میشوند

اشتباهاتی که باعث اضافه وزن میشوند

6 اشتباه که باعث می شود در هنگام رژیم گرفتن وزن خود را افزایش دهید


رژیم غذایی وقتی می خواهید به یک وزن سالم برسید مهم است. با این حال ، در حالی که می خواهید به سرعت به نتیجه برسید ، گاهی اوقات می توانید اشتباهاتی انجام دهید که باعث افزایش وزن می شود.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

رژیم سالم یکی از عناصر اساسی است که می خواهید هنگام رسیدن به وزن سالم از آن پیروی کنید. با این حال ، هنگامی که ما بسیار مشتاق رسیدن به نتیجه هستیم ، گاهی اشتباه می کنیم که به جای از دست دادن وزن ، باعث افزایش وزن می شویم.


آیا مطمئن هستید که عادات غذایی سالم دارید؟


به دلیل رژیمهای غذایی "معجزه" محبوب و باورهای غلط در مورد رژیمهای غذایی ، بسیاری از افراد برای کاهش وزن دائماً با موانع جدید روبرو می شوند. بنابراین اگر قصد کاهش وزن را دارید ، ایده خوبی است که بدانید از چه چیزی جلوگیری کنید.


اگرچه برخی از آنها در عمل "بی ضرر" و "مؤثر" به نظر می رسند ، با گذشت زمان ، اثرات منفی رخ می دهد و منجر به شکست می شود. بسیاری از افراد همچنین سلامتی خود را به خطر می اندازند زیرا چنین مواردی می تواند شامل متوقف کردن تغذیه و کنار گذاشتن عادات مهم برای بدن شما باشد.


6 اشتباه که باعث می شود در هنگام رژیم گرفتن وزن خود را افزایش دهید

بهترین راه برای حفظ وزن سالم و متعادل ، خوردن یک رژیم متعادل است. حتی اگر در مدت زمان کوتاهی مانند رژیم های غذایی کم کالری نتیجه ای حاصل نشود ، نتایج بدست آمده از این راه ایمن تر و ماندگار تر خواهد بود.

مشکل این است که بسیاری از مردم نمی دانند که چگونه به خوبی تغذیه کنند. بنابراین آنها ناآگاهانه در اشتباهاتی قرار می گیرند که باعث می شود بر اساس تجربیات و توصیه های دیگران وزن خود را افزایش دهند.


چرا نمی توانید در حین رژیم وزن کم کنید؟


اکنون بدانید!


1. انتخاب یک رژیم نامناسب


چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که هنگام رژیم انجام می دهیم ، پیروی از رژیم غذایی است که یک دوست یا بستگان در آن اعمال می شود.


حتی اگر آن شخص با انجام آن رژیم به نتیجه ای برسد ، این بدان معنی نیست که این رژیم برای ما مؤثر خواهد بود. هر بدن متفاوت است و همه آنها نیازهای خود را دارند.


بنابراین ، اگر نتیجه ای را که انتظار دارید به دست نیاورید ، رژیم غذایی مناسب شما نیست. قابل تصورترین مورد این است که به متخصص تغذیه بروید. بنابراین ، می توانید برای رسیدن به وزن ، وضعیت سلامتی و به دست آوردن عادت های روزانه مورد نیاز ، برنامه مورد نیاز خود را تهیه کنید.



2. پیروی از رژیم غذایی بیش از حد


بسیار مراقب باشید! گرفتن رژیم غذایی بیش از حد تنها اشتباهی است که باعث افزایش وزن شما نمی شود بلکه عاملی است که به طور کلی سلامتی شما را به خطر می اندازد. این برنامه های کاهش وزن نسبتاً محدود کننده و ناسالم هستند و اغلب منجر به اثر نامطلوب "یو یو" می شوند.


این بدان معنی است که اگرچه ممکن است در ابتدا کارآمد به نظر برسد ، شما وزن خود را که با گذشت زمان از دست داده اید باز می گردانید و حتی وزن بیشتری نیز اضافه می شود. آنها همچنین به کمبودهای غذایی منجر می شوند که می تواند منجر به بروز اختلالات متابولیکی شود.


3. تنوع کافی از غذای شما


توصیه می شود در هر برنامه غذایی سالم از شکر ، آرد و غذاهای فرآوری شده خودداری کنید. با این حال ، این بدان معنی نیست که شما نمی توانید با استفاده از غذاهای سالم ، تنوع به غذاهای خود اضافه کنید.


آیا می دانید محدود کردن وعده های غذایی شما اشتباه است؟

اگرچه به نظر می رسد جلوگیری از خوردن کربوهیدرات ها و تمام غذاهای حاوی چربی صحیح به نظر می رسد ، در واقع اثر متضاد دارد. در یک رژیم غذایی سالم ، وعده های غذایی باید "سنجیده" شوند تا نیازهای بدن شما برآورده شود بدون اینکه "خسته کننده" شود.


4- به اندازه کافی غذا نخورید


ممکن است فکر کنید گرسنگی یک روش مؤثر برای "صرفه جویی در کالری" است. با این حال ، این یک اشتباه دیگر است که باعث می شود ضمن رژیم گرفتن ، وزن بیشتری پیدا کنید. برای کاهش وزن با موفقیت از اجتناب از کالری بیش از حد بسیار مهم است ، اما برای به دست آوردن نتیجه لازم نیست خود را رنج دهید.


این تنها به احساس اضطراب قوی تر منجر می شود. این باعث پرخوری شما می شود. حتی خستگی و خستگی نیز ممکن است ایجاد شود زیرا باعث می شود مغز شما احساس کند که هیچ انرژی ای باقی نمی ماند.


در عوض ، بهتر است یاد بگیرید که چگونه غذاهای سالم را انتخاب کنید تا گرسنگی خود را بدون خراب کردن رژیم غذایی خود تسکین دهید.


5- عدم نوشیدن آب کافی


هیدراتاسیون بخش مهمی از هر برنامه رژیم غذایی است ، به خصوص هنگامی که هدف از دست دادن وزن است. اگر به اندازه کافی آب بنوشید ، متابولیسم و سایر فرایندهای مهم کاهش می یابد. شما برای خلاص شدن از شر سموم و روغن مشکل بیشتری خواهید داشت.


بنابراین ، منطقی خواهد بود که رژیم خود را با نوشیدن آب کافی و مصرف مایعات سالم در طول روز مصرف کنید.


با این وجود ، نباید بیش از 3 لیتر یا 12 لیوان در روز بیش از حد از آن زیاده روی کنید. نوشیدن آب زیاد می تواند کلیه های شما را تحت تأثیر قرار دهد و بر کلیه ها و سلامتی شما تأثیر بگذارد.


6. انتخاب سالادهای ناسالم



طبیعی است که کلمه "سالاد" را به عنوان یک غذای سالم ، سبک و کم کالری فکر کنید.


اما همچنین این مهم است که بدانیم همیشه شرایط اینگونه نخواهد بود. در حالی که دستور العمل های زیادی برای کمک به کاهش وزن وجود دارد ، برخی از این دستور العمل ها ناسالم هستند و کالری زیادی دارند.


بنابراین ، هنگام تهیه سالاد ، باید از سس های آماده ، چاشنی ها یا پنیرهای چرب خودداری کنید. این و سایر مواد ناسالم ، سالادها را به دشمن رژیم غذایی سالم تبدیل می کنند.


فکر می کنید سالم می خورید و هنوز هم وزن خود را افزایش می دهید؟ بررسی کنید که آیا یکی از این خطاها را مرتکب شده اید یا خیر!


اگر این کار را انجام دادید ، در اسرع وقت از آن اشتباه برگردید تا احساس نکنید که در رژیم خود شکست می خورید. در آخر ، اگر می خواهید وزن کم کنید ، به یاد داشته باشید که بهترین راه برای انجام این کار ، ورزش منظم است.


ترجمه از مهناز خلج زاده مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده