خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه ذهن خود را بیدار نگه داریم

چگونه ذهن خود را بیدار نگه داریم

با گذشت زمان ، مغز شما تغییر می کند. شما باید مراقب باشید تا ذهن خود را متناسب با بدن خود حفظ کنید. در این مقاله ، چند نکته را درمورد اینکه چگونه می توانید ذهن خود را بیدار و مناسب نگه دارید ، جمع آوری کرده ایم.


مغز یک اندام بسیار حساس است و بسیار حساس تر از آن است که فکر کنید. زمان نه تنها بر مغز شما تأثیر می گذارد ، بلکه اضطراب و احساسات منفی نیز می تواند او را به شدت آسیب برساند. بنابراین ممکن است شما بیشتر مستعد حواس پرتی ، فراموش کردن کلمات یا تاریخ ها باشید و در تمرکز مشکل داشته باشید.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟


برای جلوگیری از این اتفاق ، ذهن خود را از خواب بیدارنگه دارید ، بهترین کاری که باید انجام دهید این است که برای مراقبت از مغز وقت بگذارید. مراقب ذهن خود باشید ، درست مانند اینکه به بدن خود دقت میکنید.


اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید ، نگران نباشید. در این مقاله چند نکته را برای شما به اشتراک می گذاریم تا بتوانید ذهن خود را بیدار نگه دارید و برای سرعت شلوغ زندگی خود در حد امکان متناسب باشید.


مهم نیست که زندگی شما در حال حاضر چقدر سخت باشد ، به لطف این نکات ، شما در مبارزات خود کمی راحتی خواهید داشت.


توصیه ساده برای بیدار نگه داشتن ذهن شما


1-ماهی روغنی ، میوه و سبزیجات :


ماهی قزل آلا ، ساردین و ماهی تن از اسیدهای چرب بسیار غنی هستند ، به طور خاص ، این ماهی ها منابع عالی امگا 3 هستند.

همانطور که می دانید مصرف غذاهای حاوی امگا 3 برای سلامتی شما بسیار مفید است زیرا بدن شما به تنهایی قادر به تولید آن نیست. امگا 3 عملکرد آنتی اکسیدان ها را تقویت می کند ، که برای جلوگیری از اختلال در سلول لازم است ، یعنی برای نگه داشتن نورون ها تا حد امکان زنده است.


به همین دلیل ، ما همچنین توصیه می کنیم که مصرف میوه و سبزیجات خود را زیاد کنید زیرا تقریباً همه آنها با آنتی اکسیدان ها به لبه پر شده اند. ترکیب این دو عنصر به شما کمک می کند ذهن شما بیدار و متناسب باشد.


2-برای بیدار نگه داشتن ذهن خود از مسیری متفاوت استفاده کنید :


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

زندگی به روش خودکار یکی از بدترین کارهایی است که می توانید به مغزتان انجام دهید.

هنگامی که شما بدون فکر کردن کارها را انجام می دهید ، مغز شما کمتر توجه می کند ، باعث می شود تا با کمترین تلاش ممکن اقداماتی انجام دهد.


نتیجه همان چیزی است که وقتی بدن خود را حرکت نمی دهیم اتفاق می افتد. بنابراین جای تعجب ندارد که در تمرکز یا به یاد آوردن چیزی مشکل داشته باشید.


بنابراین ، توصیه می کنیم مسیری را که استفاده می کنید هنگام رفتن به مدرسه یا محل کار یا هر مکان دیگری تغییر دهید. از آنجا که مغز شما از خواب بیدار می شود تا در مکانی قدم بزند یا رانندگی کند که به نظر شما "کنترل نشده" تری دارد.


3-چندین کتاب را همزمان بخوانید :


درست است که خواندن یک تمرین عالی برای ذهن شماست. هر نوع کتاب نیاز به حافظه و تمرکز دارد. در غیر این صورت ، دنبال کردن یک داستان یا درک یک استدلال غیرممکن خواهد بود.

اما اگر بیش از یک کتاب را در همان بازه زمانی بخوانید ، واقعاً این مهارت ها را می شناسید. مغز شما سعی خواهد کرد که نه تنها از خواندن لذت ببرد بلکه یک کتاب را از دیگری متمایز کند.


همه اینها در هنگام خواندن کتاب خوب در مغز شما اتفاق می افتد. همچنین این را بخاطر بسپار که هر آنچه به شما خوشحال می شود به مغز شما کمک می کند تا بهتر عمل کند.


4. مراقبه :


آیا مراقبه در مقایسه با توصیه های قبلی متناقض به نظر می رسد؟

بنابراین ، اگر به ورزش دیگری فکر می کنید. هنگامی که شما سخت کار کردید ، مهم است که عضلات خود را شل کنید.


مراقبه با یک تفاوت جزئی همان نقش را بازی می کند: لحظه ای از خودآگاهی کامل به شما می دهد. این در مورد کاوش در خود است که در حالی که آغوش آرامش درونی است همه چیز را استرس زا بگذارید.


هنگامی که مغز شما پس از انجام کارهایی که باید انجام دهید پر از کورتیزول است ، انجام عملکرد تقریباً غیرممکن است. بنابراین ، برای فرد بسیار مهم است که هر روز برای خلاص شدن از این وضعیت ، وقت بگذارد.


5- رقصیدن :


رفتن به کلاس رقص راهی عالی برای آزادسازی انرژی است. علاوه بر این ، در توسعه هماهنگی بسیار مفید است.

افرادی که می رقصند اغلب این کار را انجام می دهند ، زیرا آنها آن را دوست دارند. به عبارت دیگر ، آنها با احساس خوشبختی می رقصند ، که ذهن را متمرکز و کارآمد نگه می دارد.


با رعایت این پنج نکته ، ذهن خود را بیدار و مناسب نگه می دارید و آماده خواهید بود تا هر مشکلی که با آن روبرو هستید را برطرف کنید. اگر تصمیم دارید که هر یک از این نکات را امتحان کنید ، در مورد نتایج به ما اطلاع دهید.


ترجمه از مهناز خلج زاده مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com

تگ ها :   ذهن بیدار
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده