دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» ماسک طبیعی برای پوست

ماسک طبیعی برای پوست

خلاص شدن از لکه های پوستی با مواد طبیعی


آیا می دانید مؤثرترین ترکیبات طبیعی برای خلاص شدن از لکه های سیاه روی پوست شما چیست؟ می توانید اطلاعات لازم را در بقیه مقاله ما بیابید.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟


لکه های پوستی روی صورت یکی از شایع ترین مشکلات در چارچوب مراقبت های شخصی است. آنها می توانند به دلایلی مانند آفتاب ، ژنتیک ، پیری و اختلالات هورمونی که به عنوان یک عارضه جانبی سایر داروها یا محصولات ایجاد می شوند رخ دهند.


9 ماسک ساده ی پوست طبیعی زیر به از بین بردن لکه هایی که به طور کامل روی صورت ظاهر می شوند کمک می کند.


نکاتی برای رفع لکه های پوستی روی صورت :


این ماسک های صورت باید بعد از پوسته پوسته شدن پوست استفاده شوند.

هر روز از ضد آفتاب استفاده کنید.

اگر آلرژی دارید ، احتیاط های لازم را انجام دهید.


مواد طبیعی توصیه شده


بیشتر ترکیبات توصیه شده برای استفاده در ماسک های خانگی از گیاهان است. با این حال ، برخی از لبنیات مانند شیر یا ذرت نیز می توانند در این لیست قرار بگیرند زیرا آنها مفید هستند.


1. آلوو ورا


برای مراقبت از پوست مناسب است. به طور مشابه ، از آن برای از بین بردن لکه های صورت یا سایر قسمت های بدن استفاده می شود. به عنوان یک مرطوب کننده و قارچ کش عمل می کند و به طور طبیعی پوست را بازسازی می کند. همچنین نرمی و لطافت مورد نیاز پوست را فراهم می کند.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع


بعد از تمیز کردن کامل پوست ، می توانید ماسک آلوئه ورا را در شب درست کنید. بنابراین ، ژل هنگام خواب به پوست شما نفوذ می کند. فراموش نکنید که هنگام بیدار شدن از خواب صورت خود را کاملاً بشویید.


2. شیر


شیر یک محصول طبیعی است که حاوی اسید لاکتیک است ، که در کاهش و رفع لکه های پوستی کمک بسیار خوبی است. شما می توانید شیر مستقیماً بر روی صورت خود بمالید تا از اسید لاکتیک بهره مند شوید. در یک قابلمه ، شیر را کمی گرم کنید. سپس با کمک یک توپ پنبه به آرامی روی صورت خود بکشید. حدود 30 دقیقه قبل از شستشو صبر کنید.


3. سرکه


سرکه یکی از پر کاربردترین ترکیبات آشپزخانه برای از بین بردن لکه های پوستی روی صورت است. همچنین استفاده از آن بسیار آسان است. یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را در دو لیتر آب رقیق کنید. با کمک یک توپ پنبه آن را روی صورت خود بمالید. پس از استفاده از آن هر شب به مدت چند هفته ، شروع به مشاهده نتایج خواهید کرد.


4. لیمو


آب لیمو به درخشش و درخشندگی پوست کمک می کند. به آرامی ماساژ دهید در محلی که می خواهید درمان را اعمال کنید.. 20 دقیقه پس از استفاده با آب داغ بشویید.


5. پیاز


پیاز برای از بین بردن لکه های پوستی کمک کننده بسیار خوبی است. فقط یک پیاز را به نصف تقسیم کرده و روی منطقه مربوطه قرار دهید . پس از 30 دقیقه انتظار ، با آب گرم بشویید. هرچه بیشتر استفاده کنید ، نتایج بهتری خواهید گرفت. همچنین می توانید از آب پیاز به عنوان ماسک استفاده کنید.


6. گوجه فرنگی


برای خلاص شدن از لکه های پوستی می توانید از گوجه فرنگی نیز استفاده کنید. هر روز 15 دقیقه برش گوجه فرنگی را به صورت خود بمالید. برای نتیجه سریعتر می توانید پودر لیمو اضافه کنید.


7. تربچه قرمز


تربچه قرمز گزینه خوبی برای از بین بردن لکه های پوستی است. برای استفاده از خاصیت ترمیم کننده پوست ، یک ترب سرخ قرمز خرد کرده و آن را با آب لیمو مخلوط کنید. آن را با کمک توپ پنبه ای روی صورت خود بمالید و بگذارید 15 تا 20 دقیقه بماند. با آب گرم بشویید ، می تواند در طول روز یا قبل از خواب استفاده شود.


8. موز


موز همچنین خاصیت احیا کننده پوست را دارد. برای تهیه ماسک ، یک موز را با چنگال خرد کنید و آن را با یک لیمو مخلوط کنید. 20 دقیقه پس از استفاده صبر کنید و با آب گرم بشویید. می توانید چهار بار در هفته آن را اعمال کنید.


9. جو


برای تهیه این ماسک پوست ، باید با100 گرم جو ، 1 لیتر چای جو درست کنید. سپس مخلوط را روی صورت خود بمالید و 30 دقیقه صبر کنید. 


ترجمه از مهناز خلج زاده مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده