خرید از سراسر دنیا


» تنظیم قند خون به صورت طبیعی

تنظیم قند خون به صورت طبیعی

قند خون و راههای طبیعی برای تنظیم آن


مصرف دارچین حساسیت بدن به انسولین را بهبود می بخشد و باعث می شود بدن برای تنظیم قند خون کمتر وابسته به انسولین باشد.


افرادی که قند خون بالایی دارند همیشه باید راه هایی برای کنترل آن پیدا کنند. در صورت عدم مراقبت ، این می تواند منجر به مرگ شود. قند خون یک فرد سالم باید بین 80 تا 100 میلی گرم در هر دسی لیتر باشد.


سطح گلوکز در بدن توسط هورمون انسولین تنظیم می شود. وظیفه اصلی این هورمون تنظیم قند خون است. اما مبتلایان به دیابت نمی توانند این هورمون را به اندازه کافی ایجاد کنند یا مقاومت کنند ، بنابراین نمی توانند قند خون بالا را کنترل کنند.


بیماران دیابتی باید با روش صحیح درمان شوند ، اما می توانند با دنبال کردن پیشنهادات و دستور العمل های طبیعی زیر ، با کاهش قند خون ، این درمان را پشتیبانی کنند.



به طور منظم ورزش کنید


میزان قند خون مانند بنزین برای بدن است و هرچه تمرین بدنی بیشتری داشته باشید ، بنزین بیشتری خواهید داشت. ورزش منظم برای مقابله با قند خون بسیار مفید است و همچنین به کاهش میزان انسولین مورد نیاز بیماران کمک می کند. یک گزینه خوب این است که روز را با 20 تا 30 دقیقه ورزش منظم شروع کنید.


مصرف کربوهیدرات را کاهش دهید


همه نوع مواد غذایی به کربوهیدرات های بدن می پردازند و در نهایت میزان گلوکز انباشته شده در خون را افزایش می دهند. برای مقابله با قند خون بالا و جلوگیری از آن ، توصیه می کنیم غذاهای سرشار از کربوهیدرات را کمتر مصرف کنید.


مصرف پروتئین را افزایش دهید


خوردن گوشت سفید مانند ماهی و سینه مرغ مانع از تبدیل کربوهیدرات به گلوکز در خون می شود و تنظیم بدن برای تنظیم قند خون را برای بدن راحت تر می کند.


وعده های غذایی خود را در طول روز توزیع کنید


افرادی که قند خون بالایی دارند باید هر دو تا سه ساعت یکبار غذاهای سالم مصرف کنند. این بسیار مهم است زیرا این مشکل سلامتی اغلب باعث کمبود قند خون می شود و همین امر باعث می شود فرد دائماً قند بخواهد.


برای تنظیم قند خون روی تکنیک های آرامش کار کنید


اگر دائماً تحت استرس باشید ، ممکن است کبد شما گلیکوژن را وارد سیستم گردش خون کند. گلیکوژن دومین فروشگاه گلوکز در بدن است و بلافاصله قند خون را افزایش می دهد. در صورت امکان از تکنیک های آرامش و مراقبه برای مقابله با استرس در طول روز استفاده کنید.


دارچین


بسیاری از مطالعات نشان داده اند که دارچین برای دیابت و قند خون زیاد است. به راحتی می توانید این ادویه را در نقل و انتقالات ، سوپر مارکت ها پیدا کنید. این حساسیت به انسولین بدن را افزایش می دهد. با تشکر از این ، شما برای تنظیم قند خون به مرور زمان به این هورمون وابستگی کمتری خواهید داشت.


کاکتوس نوپال


مطالعات انجام شده بر روی این موضوع نشان داد که کاکتوسهای نوپا قند خون زیادی را در خون کاهش می دهد. این کاکتوس حاوی مقدار زیادی فیبر و مواد مفید دیگر است و سوخت و ساز بدن قند را کنترل می کند ، و آن را در حد طبیعی نگه می دارد. بنابراین برای افراد دیابتی ایده آل است.


سیر برای سطح مناسب قند خون


غذای دیگری که افرادی که قند خون بالایی دارند باید به رژیم غذایی خود اضافه کنند سیر است. مصرف منظم سیر به تنظیم قند خون در بیماران مبتلا به دیابت نوع 1 و 2 کمک می کند. پس چطور؟ این ماده به بدن در متابولیسم گلوکز مانند کاکتوس های ناپال کمک می کند و حاوی موادی است که واکنش های مشابهی به انسولین ایجاد می کنند.


پیاز


تحقیقات انجام شده در دانشگاه سودان گزیرا نشان داد که 100 گرم پیاز خورده شده در طول روز قند خون را در بیماران دیابتی نوع 1 و نوع 2 کاهش می دهد. دلیل این امر فلاوانوئید و گوگرد موجود در پیازهاست.



ترجمه از مهناز خلج زاده مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com

تگ ها :   تنظیم قند خون

بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده