خرید از سراسر دنیا


» آیا می توانم شب ها ماکارونی ویا برنج بخورم؟

آیا می توانم شب ها ماکارونی ویا برنج بخورم؟


آیا خوردن ماکارونی و برنج در شب توصیه می شود؟ درباره خوردن این غذاها برای شام چیزهای زیادی گفته شده است. با این حال ، همه چیز به شرایط هر فرد بستگی دارد. در این مقاله همه چیز را برای شما تعریف می کنیم.


بازی مخفی دایرکت اینستاگرام! مطلب مرتبط بازی مخفی دایرکت اینستاگرام!

یک عقیده در مورد تغذیه این است که خوردن ماکارونی یا برنج در شب ایده خوبی نیست زیرا باعث افزایش وزن می شود یا برای سلامتی بد است. حقیقت این است که این غذاها در هر ساعت از روز قابل خوردن هستند ، اما در این کار باید نکاتی را که امروز با شما به اشتراک می گذارم در نظر بگیرید.


اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که این غذاها پرانرژی هستند. بنابراین ، نقش آنها تأمین انرژی و کمک به بدن در بهبودی پس از اعمال فشار است. بنابراین ، آنها باید برای این منظور استفاده شوند و سلیقه خود را کنار بگذارند.


چه موقع می توانید شب ها ماکارونی و برنج بخورید؟


اگر در طول روز کربوهیدرات زیادی مصرف نکرده اید و ورزش نکرده اید (به خصوص بعد از ظهر) مصرف این غذاها در شب ایده خوبی است. بنابراین ، آنها به بازسازی گلیکوژن ماهیچه و کبد کمک می کنند.


اگر آنها را نخورید و صبح روز بعد ورزش شدید انجام دهید ، خطر آسیب دیدگی عضلات افزایش می یابد. بنابراین لازم است قبل از انجام شدت زیاد اطمینان حاصل کنید که گلوکز و گلیکوژن ماهیچه ها مناسب هستند.


اما اگر می خواهید وزن کم کنید ، یک راه حل ممکن این است که کربوهیدرات ها را از وعده های غذایی خود کاهش دهید و در این حین ورزش کنید. اما اگر این کار را انجام دهید ، تمرین صبحگاهی شما باید از شدت کم باشد تا خطرات را به حداقل برساند.


خوردن ماکارونی و برنج برای شام می تواند گزینه خوبی برای ورزشکاران باشد. شما همچنین می توانید در ساعات دیگر روز مقادیر کمی کربوهیدرات را مصرف کنید ، به این روش فکر کنید.

خوردن ماکارونی یا برنج در شب عملکرد انرژی دارد و عمدتاً برای ورزشکاران بی هوازی انجام می شود. این افراد از خوردن این غذاها سود خواهند برد. در واقع ، آنها یک بخش اساسی در بهبود عملکرد آنها خواهند بود.


این ورزشکاران هنگام استفاده از بارگیری گلیکوژن قبل از مسابقه باید کربوهیدرات زیادی مصرف کنند. در این موارد رسوبات عضلانی و کبدی قبل از 24-48 ساعت خالی است. آنها سپس ذخایر را بیش از حد اشباع می کنند و از داشتن این مواد مغذی در فعالیت های بدنی اطمینان حاصل می کنند.


چه موقع نباید شب ها ماکارونی و برنج میل کنید؟

فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های ویژه تلویزیون در نوروز ۱۴۰۳ + زمان پخش مطلب مرتبط فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های ویژه تلویزیون در نوروز ۱۴۰۳ + زمان پخش


در مورد افراد کم تحرک که به طور منظم ورزش نمی کنند ، کربوهیدرات ها در شب خیلی کارا نیستند. آنها ممکن است در اولین وعده های غذایی روز ، به خصوص در کاهش اشتها معنی دار تر باشند.


با این حال بهتر است اشبانه هنگام از آنها اجتناب کنید و به جای آن پروتئین و سبزیجات مصرف کنید. بنابراین ، شما باید وعده های غذایی کم انرژی مصرف کنید ، که به شما امکان می دهد راحت  به رختخواب بروید و به درستی استراحت کنید ..


با گذشت سالها ، کربوهیدرات ها کمتر ضروری می شوند. در مقابل ، برای جلوگیری از آسیب دیدگی و از بین رفتن ماهیچه ها ، تقاضای پروتئین افزایش می یابد.


بنابراین ، ماکارونی و برنج ، هم در شب و هم در هر ساعت از روز ، در رژیم غذایی ، در پشت پروتئین و چربی به غذاهای ثانویه یا باقی مانده تبدیل می شوند.



مصرف ماکارونی و برنج در شب باید محدود به افرادی باشد که از نظر جسمی چالش برانگیز هستند. در غیر این صورت ، آنها غیر ضروری هستند و می توانند منجر به افزایش وزن شوند.


در مورد بیماران دیابتی چطور؟


در این حالت ، تمایز بیماران دیابت نوع 1 از بیماران دیابتی نوع 2 ضروری است. در حالت اول ، آنها باید شبانه یک وعده کربوهیدرات مصرف کنند تا منحنی گلوکز کنترل شود.


اما در حالت دوم ، قطع کربوهیدرات از شام و حتی درست کردن رژیم های خاص می تواند مثبت باشد. به این ترتیب ، آنها وزن بدن را کاهش داده و کنترل گلوکز را بهبود می بخشند و در نتیجه باعث بهبود علائم بیماری و کاهش عوارض مرتبط می شوند.


نتیجه


شما می توانید شب ها ماکارونی و برنج را بخورید تا زمانی که دلیل این مصرف مربوط به ورزش باشد. برای کسانی که می خواهند وزن کم کنند ، بهترین کار کاهش مصرف کربوهیدرات تا حد ممکن است.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده