خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» رفع بوی بد پا

رفع بوی بد پا

یک مشکل شایع ، بوی پا کابوس بسیاری از مردان است. بوی پا در اثر باکتری ها ایجاد می شود که معمولاً در اثر عرق کردن پاها ایجاد می شوند. اگرچه برای همه از بین بردن این وضعیت امکان پذیر نیست ، اما می توان برخی اقدامات را برای کاهش میزان عرق و باکتری و به حداقل رساندن بو انجام داد.


به تمیز کردن پا توجه کنید:


 مراقب باشید هر روز پا را با آب گرم و صابون بشویید. سپس فراموش نکنید که پاهای خود را کاملاً خشک کنید. محیط مرطوب تولید باکتری ها را تسریع می کند. بنابراین مهم است که پا را همیشه خشک نگه دارید.


گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

کفشی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد:


کفش هایی که برای شما کمی تنگ است ، عرق کردن را افزایش می دهند. کفش های پلاستیکی برای رشد باکتری ها بسیار مناسب هستند. به همین دلیل ، کفش هایی را انتخاب کنید که مطابق با فصل باشند و در حد توان دارای بالاترین کیفیت ممکن باشند.


بیش از دو روز همان کفش را نپوشید:


 1 روز صبر کنید تا دوباره کفش خود را بپوشید. می توانید کفش های خود را در محیطی نگهداری کنید که هوا در آن جریان داشته باشد مثل بالکن و یا حیاط تا محیط هایی مثل کمد و جا کفشی که فضای بسته ای دارد .بدین ترتیب می توانید با این روش از بوی بد پای خود جلوگیری کنید.


کفش ها ی تهیه شده از مواد طبیعی را ترجیح دهید:


هنگام خرید کفش از مواردی که از مواد قابل تنفس ساخته می شود را ترجیح دهید. به منظور جلوگیری از بو ، کفشهای ساخته شده از مواد طبیعی مانند چرم طبیعی را به جای نایلون یا مواد مصنوعی ترجیح دهید.


مهم است که جوراب های مناسب را انتخاب کنید:


 جوراب باعث میشود عرق روی پای شما باقی بماند. بنابراین ، تابستان و زمستان جوراب هایی از جنس پارچه نخی انتخاب کنید. فراموش نکنید که هر روز جوراب خود را عوض کنید و یا آنها را بشویید و مجددا استفاده کنید. کفش های تنگ و بدون جوراب نیز نپوشید.


از گیاهان دارویی استفاده کنید :


با گذاشتن میخک یا کمی مریم گلی در کفش خود، هنگام پوشیدن کفش ، می توانید کفش خود را خوشبو کنید.همچنین پس از پایان روز میتوانید کمی جوش شیرین درون کفش خود ریخته و آنرا در فضای باز قرار دهید و سپس در آغاز روز جوش شیرین را از کفش خارج کرده و کفش را بپوشید این کار بوی بد کفش را تا کمی کاهش میدهد.


کفی کفش خود را مرتبا تعویض کنید:


شما باید هر 2 ماه یکبار کفی کفش خود را تعویض کنید و میتوانید از کفی هایی با جنس نانو استفاده کنید که کمتر بو را به خود میگیرند


عفونتهای قارچی ، تغییرات هورمونی که در دوره هایی مانند بارداری و بیماری های متابولیکی مانند پرکاری تیروئید اتفاق می افتند نیز می توانند بوسیله ایجاد عرق پا، باعث ایجاد بوی بد پا شوند. می توانید با مشورت پزشک اطلاعات بیشتری در مورد این مورد کسب کنید.


مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت :365gun.com

تگ ها :   رفع بوی بد پا
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده