بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» درمان خانگی کلسترول بالا با سیر

درمان خانگی کلسترول بالا با سیر

نحوه کاهش کلسترول با سیر: 3 درمان خانگی


سیر به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان زیاد ، یکی از بهترین متحدان برای مقابله با کلسترول بالا است. در این مقاله ، ما در مورد سه روش درمانی خوب صحبت خواهیم کرد که می توانید کلسترول خود را به راحتی کاهش دهید.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟


آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا کاهش کلسترول با سیر امکان پذیر است؟ شاید شما هم در مورد ارزش دارویی بسیار زیاد این ماده غذایی به ویژه برای سلامت قلب و عروق شنیده باشید.


در این مقاله ، ما توضیح خواهیم داد که چگونه می توانید کلسترول خود را با سیر کاهش دهید به شرطی که از یک سبک زندگی سالم و یک رژیم غذایی متعادل پیروی کنید. مطالعات نشان داده است که موثر است بنابراین می توانید به طور طبیعی به هدف خود برسید.


آیا کاهش کلسترول با سیر امکان پذیر است؟


قرن هاست که مردم از سیر به عنوان یک ماده غذایی دارویی استفاده می کنند. مطالعات متعدد اثرات مثبت سیر را در درمان مشکلات گوارشی و گردش خون ، سرفه ، انگلهای روده ، ذات الریه و سایر بیماری ها تأیید کرده اند.


علاوه بر این ، این غذا به بهبود سلامت قلب و عروق شما کمک می کند. به عنوان مثال ، می تواند به کاهش کلسترول ، فشار خون یا تجمع پلاکت کمک کند. با این حال ، شما همچنین به یک رژیم غذایی سالم و ورزش بدنی منظم نیاز خواهید داشت.


1. یک حبه سیر را بجوید


سیر یکی از داروهای طبیعی است که افراد برای درمان کلسترول بالا استفاده می کنند.


این روش ، اولین درمان و ساده ترین 3در بین روش برای کاهش کلسترول با سیر است. با این حال ، یک نقطه ضعف کوچک دارد اینکه شما نیاز به خوردن سیر خام دارید.


بسیاری از افراد ترجیح می دهند که حبه ها یا مقداری سیر را ببلعند تا از طعم و بو آن جلوگیری کنند. با این حال ، این مطالعه نشان می دهد که انجام این کار ممکن است اثر سیر را در مقایسه با خوردن جویده یا له شده کاهش دهد.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع


شما باید هر روز یک حبه سیر را بجوید یا به صورت خورد شده میل کنید.


اگر جویدن برای شما دشوار است ، می توانید آن را از مخلوط کن رد کرده یا به غذای خود اضافه کنید ، اما این کار را همیشه باید بدون پخت و پز انجام دهید.


سپس می توانید با جویدن مقداری برگ جعفری از طعم و بوی سیر کمی خلاص شوید.


2. آب سیر و لیمو


این مطالعه فواید سلامت قلب و عروق را از نوشیدن ترکیبی از سیر و آب لیمو نشان می دهد. این مطالعه با افراد بین 30 تا 60 سال با چربی خون متوسط ​​در طی 8 هفته انجام شد. نتایج مطالعه پس از دو ماه مورد ارزیابی قرار گرفت.


مواد لازم :

8 حبه سیر متوسط

1 قاشق غذاخوری آب لیمو


طرز استفاده :

اول از همه ، یک قاشق غذاخوری آب لیمو را با معده خالی بنوشید.

سپس حبه های سیر را در طول روز بخورید ، اما همیشه بصورت خام. می توانید آنها را بالای وعده غذایی خود خرد کنید یا روی نان پخش کنید.


3. سیر سیاه


یکی از راه های کاهش کلسترول با سیر استفاده از سیر سیاه است. خواص این نوع سیر باعث می شود تا در از بین بردن لیپیدهای شریانی شما موثر باشد.


اگر بخواهیم آن را مستقیم بخوریم ، یکی از بزرگترین اشکالاتی که سیر دارد بوی آن است. به همین دلیل ، بسیاری از افراد از مصرف منظم سیر امتناع می ورزند و بدنبال گزینه های دیگر سلامتی می گردند.


با این حال ، در میان روش های فرآوری مورد استفاده برای از بین بردن بوی سیر ، سیر سیاه کاملاً موفق بوده و محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. این نوع سیر از تخمیر سیر معمولی در حرارت و رطوبت کنترل شده تهیه می‌شود. طی این روند سیر را بین ۵۰ تا ۹۰ روز در دمای تقریبی ۶۰ تا ۷۷ درجه سانتی گراد نگهداری می‌کنند. پس از آن سیر حالت ژله ای پیدا می‌کند، مزه آن شیرین شده و رنگ آن سیاه می‌شود.


این فرآیند باعث تیره شدن رنگ سیر ، تغییر طعم و بافت آن می شود. حبه ها شکل خود را حفظ می کنند اما نرم می شوند.


همچنین باید تأکید کنیم که برخی از اجزای سیر در طی این فرآیند رسیدن افزایش می یابند. این بدان معنی است که ممکن است به عنوان یک آنتی اکسیدان و همچنین در تنظیم چربی ها از جمله کلسترول موثرتر باشد.


مواد لازم برای تهیه سیر سیاه :


مقداری سیر پوست کنده نشده

ظرفی که می تواند دما را بین 35 تا 60 درجه سانتیگراد به مدت 1 الی 3 ماه حفظ کند

فویل آلومینیوم


ابتدا فقط پوست خارجی سیر را پوست بگیرید ، نه پوستی که نزدیک ترین به حبه سیر است.


سپس سیرها را داخل ورقه آلومینیوم بپیچید.


سپس سیر را در ظرفی که آماده کرده اید بریزید و اجازه دهید حداقل 2 ماه بماند. خواهید فهمید که سیر وقتی سیاه شد آماده است. ما می توانیم بعد از ماه اول بررسی کنیم تا مطمئن شویم.


این روند ساده است اما نیاز به صبر دارد.


چگونگی مصرف سیر سیاه :


می توانید نیم ساعت قبل از هر سه وعده اصلی خود یک حبه سیر میل کنید.


اکنون شما سه گزینه مختلف برای کاهش کلسترول با سیر را به روشی ساده و طبیعی می دانید. با این حال ، اول از همه ، شما باید با پزشک خود مشورت کنید ، به خصوص اگر مشکلات گوارشی دارید یا دارو مصرف می کنید ، زیرا ممکن است روی شما تأثیر بگذارد.


مجله ارم بلاگ

ترجمه شده از سایت : sagligabiradim.com



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده