ثروتسازی با هیپنوتیزم


» درمان طبیعی سندروم روده تحریک پذیر

درمان طبیعی سندروم روده تحریک پذیر

مبارزه با سندرم روده تحریک پذیر با استفاده از نعناع


آیا از سندرم روده تحریک پذیر رنج می برید؟ مصرف نعناع می تواند به میزان قابل توجهی علائم شما را کاهش دهد. آماده امتحان این درمان طبیعی هستید؟


سندرم روده تحریک پذیر یک بیماری گوارشی نسبتاً شایع است و علائم آن می تواند کیفیت زندگی بیماران مبتلا به این بیماری را تحت تأثیر قرار دهد. به همین دلیل امروز قصد داریم به شما بگوییم که نعناع چگونه می تواند به بهبود این شرایط کمک کند.


چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

علائم این بیماری معمولاً اسهال ، درد شکم ، نفخ و یبوست است.مصرف برخی از گروه های غذایی می توانند باعث این امر شوند ، اما استرس نیز می تواند تأثیر بسزایی داشته باشد.


خواص نعناع


نعناع مشکلات و بیماری های مربوط به دستگاه گوارش را درمان می کند. مثلا:


عفونت های دستگاه گوارش

دردهای روده و معده

اسهال

ورم معده

انگلها


نعناع دارای خواص ضد التهابی و تسکینی است که از درمان سندرم روده تحریک پذیر پشتیبانی می کند. خوردن نعناع باعث تسکین اسهال ، التهاب و نفخ می شود.


حال که کمی بیشتر در مورد دلایل اینکه نعنا فلفلی متحد عالی برای مقابله با این بیماری است ، دانستیم ، چگونه می توانید از آن استفاده کنید تا از تمام خواص آن استفاده کنید؟ اکنون نگاهی خواهیم انداخت به گزینه های متنوعی که می توانید از بین آنها گزینه های متناسب با نیازهای خود را انتخاب کنید.


چای نعناع برای مبارزه با سندرم روده تحریک پذیر

این سنتی ترین گزینه در دسترس است و از دو طریق میتوان آنرا استفاده کرد : خرید کیسه های چای نعناع از پیش ساخته شده ، یا خرید برگ و تهیه چای توسط خودتان. اولین گزینه بسیار آسان است. اگر گزینه دوم را ترجیح می دهید ، بیایید ببینیم چگونه چای نعنا درست کنیم.


مواد لازم :


20 گرم نعناع تازه

آب (500 میلی لیتر)


نحوه آماده سازی :


ابتدا یک قابلمه آب روی اجاق گاز قرار دهید.


سپس نعناع را کاملاً بشویید و وقتی آب جوش آمد آن را به قابلمه اضافه کنید.


بعد از جوش آمدن آب ، اجاق گاز را خاموش کرده و روی قابلمه را بپوشانید.


بعد از آن بگذارید حدود 5 دقیقه بماند.


در آخر صاف کنید و سرو کنید.


رایج ترین راه برای استفاده از خواص نعنا ، تهیه چای است. برای کنترل علائم این بیماری می توانید این چای را چند بار در روز بنوشید.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟


اسانس نعناع


استفاده از اسانس نعناع نیز میتواند تا حدی موثر باشد.


شما میتوانید همچنین از روغن نعناعی استفاده کنید.


اگر بیماری شما حاد نیست میتوانید کپسول های نعناعی را از داروخانه ها تهیه کنید. مصرف روزانه یک یا دو کپسول نعناعی (حدود 180-200 میلی گرم) برای حدود دو هفته یا یک ماه طبیعی است. خوبی کپسول ها این است که می توانید آنها را به هر کجا ببرید ، بنابراین در صورت نیاز ، می توانید آن ها راآسان تهیه کنید.


هر سه چای و کپسول و اسانس درد ناشی از سندرم روده تحریک پذیر را کاهش می دهند. همچنین متوجه خواهید شد که علائم ، بسیار کمتر مشاهده خواهند شد.


نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که این یک درمان طبیعی است. این بدان معناست که مصرف، باید چند روز طول بکشد تا شروع به دیدن مزایای آن کنید.


همچنین ، اگر علائم شما بهبود نیافت ، توصیه می کنیم فوراً به پزشک مراجعه کنید. علاوه بر این ، نباید فراموش کنیم که برای جلوگیری از علائمی که بالا ذکر کردیم ، مهم است که یک رژیم غذایی دقیق داشته باشید.


استرس را نیز فراموش نکنید. مدیتیشن ، یوگا یا هر نوع ورزش علاوه بر استراحت خوب ، به شما کمک می کند تا حد ممکن سندرم روده تحریک پذیر خود را کنترل کنید.


ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده