خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» میوه های تابستانی مفید برای سلامتی

میوه های تابستانی مفید برای سلامتی

میوه های تابستانه!


فرا رسیدن تابستان از آنچه تصور میکنید نزدیک تر است.آیا میوه و سبزیجات را دوست دارید؟ اگر پاسخ شما مثبت است ، مقاله امروز ما ممکن است مورد توجه شما قرار گیرد. ما در مورد انواع میوه هایی که باید در طول تابستان بخورید به شما خواهیم گفت.


مصرف میوه ها و سبزیجات برای داشتن یک رژیم غذایی متعادل ضروری هستند. به این دلیل که آنها حاوی ریز مغذی ها و آنتی اکسیدان های ضروری بدن هستند. در واقع ، هر دو این موارد می توانند به کاهش خطر ابتلا به بیماری های پیچیده کمک کنند. پست امروز ما ممکن است مورد توجه شما باشد ، زیرا در مورد سه نوع میوه است که باید در طول تابستان بخورید.

 

به یاد داشته باشید که خوردن میوه های فصلی یک عمل بسیار مهم و سالم است. این امر به ویژه هنگامی مفید است که میوه هامستقیماً از درخت کنده میشوند و کاملاً رسیده اند. دلیلش این است که در این زمان میوه دارای مواد مغذی بیشتری است. این مواد مغذی به بهبود عملکردهای بدن کمک می کنند که برای سلامتی شما مثبت هستند.

 

سه نوع میوه برای خوردن در طول تابستان


حال می خواهیم در مورد فواید خوردن این سه میوه در طول تابستان صحبت کنیم.

 

1. توت قرمز


این میوه در تابستان به وفور یافت میشوند و مقدار زیادی آنتی اکسیدان دارند و آنتوسیانین موجود در آنها می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد.

 

علاوه بر این ، این میوه ها حاوی آنتی اکسیدان های قدرتمند دیگری مانند ویتامین C هستند. این ماده مغذی همچنین برای تشکیل کلاژن و تقویت سیستم ایمنی بدن لازم است. مصرف منظم این ویتامین می تواند از بروز سرماخوردگی بکاهد.

 

تطبیق پذیری میوه های قرمز غیرقابل انکار است. حتی می توانید آنها را همانطور که هستند بخورید یا به دسرهای خود اضافه کنید. همچنین می توانید آنها را فریز کرده و بعدا با آنها اسموتی درست کنید یا از آنها در نوشیدنی ها تازه استفاده کنید. با این حال ، به خاطر داشته باشید که همیشه بهتر است آنها را به شکل طبیعی خود بخورید ، زیرا تنها راه بهره مندی از فیبر آنها و تمام ویتامین های میوه ، انجام این کار است.

 

2. خربزه و هندوانه


این میوه ها حاوی مقدار قابل توجهی آب در ترکیبات خود هستند. بنابراین ، آنها برای کاهش خطر کمبود آب عالی هستند.

 

همانطور که به یاد دارید ، کم آبی بدن به ویژه در طول تابستان یک وضعیت بسیار خطرناک است.

 

به همین دلیل ، علاوه بر کنترل میزان مصرف آب ، باید میوه کافی که حاوی مایعات بیشتر است را نیز بخورید. خربزه و هندوانه از این نظر عالی هستند ، اما فواید بیشتری نیز دارند. در واقع ، این میوه ها همچنین حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که برای جلوگیری از بیماری های پیچیده ضروری هستند.

 

این نوع میوه ها به لطف قدرت طراوت خود ، مکمل ایده آل هر نوع میان وعده هستند. همچنین ، شما می توانید این میوه ها را به عنوان دسر بعد از یک وعده غذایی سنگین بخورید و هضم خود را بهبود ببخشید.

 

با این حال ، این موارد برای افراد دیابتی یا سایر مشکلات متابولیکی منع مصرف ندارند. این به این دلیل است که آنها حاوی مقدار قابل توجهی از فروکتوز هستند ، اما در صورت مصرف زیاد می توانند مضر باشند.

 

3. هلو


این میوه به دلیل شیرینی و بافتش یکی از محبوب ترین انواع میوه در بین کودکان است. این میوه حتی یکی از محبوب ترین ها در تمام سنین است اما برخی از افراد به پوست هلو حساسیت دارند.

 

این میوه حاوی مقادیر قابل توجهی قند و بتا کاروتن است. این غذاها خاصیت آنتی اکسیدانی مشخصی دارند و در جلوگیری از تحلیل رفتن ماکولا و مشکلات بینایی بسیار مهم هستند. آنها حتی می توانند در محافظت از شما در برابر بیماری های التهابی کبدی کمک کنند.

 

مثل همیشه ، بهتر است این میوه را به صورت تازه بخورد زیرا حاوی بیشترین فیبر است و این ماده می تواند بروز اختلالات روده ای مانند یبوست را کاهش دهد. با این حال ، می توانید این میوه را گاهی به نوشیدنی های خود اضافه کنید تا طعم و رنگ به آن بیفزاید.

 

در طول تابستان میوه بیشتری بخورید!


همانطور که مشاهده می کنید ، خوردن میوه به ویژه در طول تابستان ضروری است. به همین دلیل ، توصیه می کنیم سه میوه ای که در بالا ذکر کردیم را به رژیم خود اضافه کنید. با این کار برخی از مواد مغذی ضروری به رژیم غذایی شما اضافه می شود.

 

به یاد داشته باشید ، همیشه بهترین مصرف میوه ها به صورت کامل و به شکل طبیعی آنها است. این تنها راه برای جذب اجزای آن است.

 

سرانجام ، رژیم متعادل ضروری است و حتی این امر در مورد میوه ها نیز صدق می کند. بنابراین سعی کنید فقط میوه های تازه و فصلی مصرف کنید. این بهترین راه برای استفاده از خواص ارگانولپتیک میوه ها است.


ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده