دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» درمان های خانگی شگفت انگیز برای تسکین سرفه خشک

درمان های خانگی شگفت انگیز برای تسکین سرفه خشک

درمان های خانگی شگفت انگیز برای تسکین سرفه خشک


این درمان های خانگی شگفت انگیز را برای تسکین سرفه خشک امتحان کنید. 


درمان های خانگی برای سرفه خشک: سرماخوردگی رایج است، اما در فصل تغییر، سرفه خشک می تواند برای شما مشکل ساز شود. برای درمان سرفه خشک می توانید از داروهای خانگی استفاده کنید.


با توجه به تغییر آب و هوا، اغلب مشکلات سلامتی ممکن است با آن روبرو شوید. در چنین شرایطی گاهی اوقات مشکل سرماخوردگی یا سرفه نیز وجود دارد. در طی این، گلودرد یکی از شایع ترین علائم است. سرفه خشک معمولا زمانی رخ می دهد که خلط تولید نشود.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟


معمولاً در اثر عفونت های ویروسی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا ایجاد می شود. همچنین می تواند به دلیل حساسیت یا تحریک در گلو باشد. همچنین، زمانی که خشکی گلو برای مدت طولانی ادامه داشته باشد، می تواند در جویدن و بلع نیز مشکل ایجاد کند.

 

ریحان و عسل از دیرباز بخشی از طب آیورودا بوده است. برای خشکی گلو می توانید چای عسل درست کنید. خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی عسل به جلوگیری از بسیاری از مشکلات سلامتی کمک می کند، در حالی که ریحان از دیرباز به دلیل خواص درمانی آن شناخته شده است.

 

شیر زردچوبه – برای سرفه مفید است. علاوه بر این، زردچوبه زمانی که در رژیم غذایی گنجانده شود برای افزایش ایمنی و محافظت در برابر بیماری شناخته شده است. می توانید یک لیوان شیر زردچوبه گرم مصرف کنید. این کار باعث نرم شدن گلوی شما می شود.


مولتی - شیرین بیان از گیاهان دارویی طب آیورودا برای درمان مشکلات تنفسی و روده ای استفاده می شود. در صورت گلودرد، عفونت گلو، یک تکه شیرین بیان بگیرید و در دهان نگه دارید. این باعث تسکین مشکلات گلو می شود.


آب نمک – این یکی از موثرترین راه‌ها برای درمان گلودرد است. برای نتایج فوری، نمک را در آب گرم مخلوط کنید و حداقل دو بار در روز غرغره کنید.


دانه های شنبلیله- دانه های شنبلیله به دلیل خواص ضد التهابی خود شناخته شده اند. اینها به پیشگیری از بسیاری از انواع مشکلات مرتبط با سلامتی به ویژه مشکلات گلو کمک می کنند. مقداری دانه را در مقداری آب بریزید و بگذارید بپزد تا رنگ آن متفاوت شود. بعد از پخته شدن آن را از روی شعله بردارید و بگذارید خنک شود. برای نتیجه، حداقل دو بار در روز با این جوشانده غرغره کنید.


روغن زیتون: زیتون دارای خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی و همچنین توانایی مرطوب نگه داشتن گلو است. بعد از خوردن آن آب ننوشید.


همچنین بخوانید :

» شربت خانگی برای درمان سرفه خشک



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده