ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کنترل کلسترول

کنترل کلسترول

5 راه برای کنترل کلسترول

 

تغییر عادات غذایی و ورزش می تواند به طور موثری سطح کلسترول را کاهش دهد. در این مقاله ، ما پنج روش برای کاهش کلسترول خون بالا برای داشتن زندگی بهتر و شادتر را پیشنهاد کرده ایم.

 

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

کلسترول این واژه ای است که با بسیاری از بیماری ها در ارتباط است و کیفیت زندگی را کاهش می دهد. بنابراین ، آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توانید کلسترول خود را کنترل کنید و یا برای بهبود سبک زندگی خود باید چه کار کنید؟

 

در زیر ، ما پنج روش برای بهبود کیفیت زندگی و جلوگیری از عوارضی که بر بدن شما تأثیر می گذارد ، جمع آوری کرده ایم. به یاد داشته باشید که کلسترول موضوعی است که نباید نادیده گرفته شود.

 

اول از همه ، لازم است که تعیین کنیم که ما در مورد چه چیزی صحبت می کنیم تا اقدامات لازم را انجام دهیم و سلامتی خود را حفظ کنیم. به یاد داشته باشید که سلامت شما با چیزی که میخورید مرتبط است.

 

کلسترول نوعی چربی بدن است که توسط کبد و عادات غذایی شما تشکیل می شود که به دو نوع تقسیم میشود :

 

HDL یا کلسترول خوب خطر بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد.

LDL ، کلسترول بد ، ماده ای است که برای سلامتی مضر است.

 

ما نکاتی را که باید برای کاهش مشکلات سلامتی به خاطر بسپارید برای شما توضیح خواهیم داد. به همین دلیل لازم نیست نگران باشید ، با این روش های ساده تفاوت ایجاد می کنید و احساس سلامتی می کنید.

 

1. از زندگی کم تحرک خودداری کنید

 

برای سلامتی متوسط ​​قلب و عروق ، کاهش وزن و کنترل کلسترول ، حداقل 90 دقیقه در هفته ورزش کنید. تمرینات قلبی شامل کلیه فعالیتهایی است که بطور مداوم بر روی گروههای اصلی عضلانی کار می کند و ضربان قلب شما را افزایش می دهد و با اثرات مضر بی تحرکی جسمی مقابله می کند.

 

پیاده روی در فضای باز ، دوچرخه سواری ، قایقرانی یا شنا از جمله ورزش های خوبی هستند که شما می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. سبک زندگی بی تحرک و بدون ورزش مملو از عواقب ناگواری است که سطح کلسترول را افزایش می دهد.

 

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

2. سبزیجات بیشتر بخورید

 

حداقل یک بار در هفته یک وعده غذایی بدون گوشت بخورید. به جای پروتئین حیوانی (گوشت گاو ، گوشت پرندگان ، ماهی ، تخم مرغ) می توانید از پروتئین های گیاهی مانند لوبیا ، عدس ، توفو یا کینوا استفاده کنید. می توانید از این پروتئین ها در سالادها و سوپ ها استفاده کنید و یا می توانید برای کاهش مصرف چربی اشباع شده آنها را باهم مخلوط کنید.

 

هنوز هم اگر کاهش مصرف گوشت امکان پذیر نیست ، به سبزیجات پر کالری مانند هویج ، کلم بروکلی و کلم مراجعه کنید. به این ترتیب می توانید چربی مصرفی خود را متعادل کنید.

 

3. مصرف چربی حیوانی را کاهش دهید

 

این قسمت برای سلامت رگها و عروق بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که مقداری از کلسترول از غذاهایی که ما مصرف می کنیم تأمین می شود. علاوه بر این ، غذاهای سرشار از چربی حیوانی نیز غنی از کلسترول هستند. بنابراین مصرف این غذاها را کاهش دهید.

 

به دلیل محتوای چربی زیاد در گوشت های فرآوری شده مانند سوسیس ، کالباس ، گوشت قرمز ، دنده ، گوشت گوساله ، گوشت بره حتی سعی نکنید این غذاها را بخورید. علاوه بر این ، پوست موجود در گوشت مرغ و بوقلمون را دور بریزید و از مصرف محصولات پرچرب مانند شیر ، پنیر و کره خودداری کنید.

 

4. فیبر بیشتری مصرف کنید

 

ما  ازغذاهای فیبری ، برای رسیدن به این هدف ، نباید چشم پوشی کنیم. در واقع شما می توانید یک برنامه غذایی متعادل را دنبال کنید که کلسترول کمی داشته باشد و با مصرف غذاهای با کیفیت سلامت بدن خود را تضمین کنید.

 

به ویژه ، رژیم غذایی شما باید حاوی محصولات غنی از فیبر بیشتری باشد. فیبرهای محلول می توانند به صفرا که از کلسترول تشکیل شده است بچسبند و آن را در روده ها از بین ببرند.

 

فیبر علاوه بر غلات که می شناسیم ، در جو دو سر ، دانه کتان ، حبوبات ، جو ، میوه ها و ریشه های سبزیجات وجود دارد.

 

5. با چاقی مبارزه کنید

 

بدون شک یکی از بدترین پیامدهای کلسترول چاقی است. تاکنون ، ما در مورد چگونگی کنترل کلسترول بحث کردیم ، اما اگر به وزن خود توجه نکنید ، می توانید وارد یک مسیر برگشت ناپذیر شوید.

 

اگر اضافه وزن یا چاقی دارید ، باید لاغر شوید. کاهش وزن باعث کاهش کلسترول بد خون می شود. علاوه بر این ، از دست دادن 3-5 کیلو می تواند تأثیر فوق العاده مثبتی بر سطح کلسترول شما بگذارد.

 

ارم بلاگ

تگ ها :   کنترل کلسترول

بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده